Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Dreamz: super van je knal test! Heel veel succes morgen!

@Joehoe: jij ook heel veel succes morgen!!

Hier: Ik had onverwacht vandaag mijn vervolg onderzoek bij dr. P. Zou eigenlijk vrijdag zijn, maar die afspraak kon niet doorgaan omdat een deel van de onderzoeken in Berlijn gedaan moeten worden, en het bloed daar niet in het weekend aan kan komen. En toen vanmorgen telefonisch kunnen overleggen dat we vandaag meteen al konden komen!!
    Fijn gesprek gehad! Dr. P heeft weer uitgebreid de tijd genomen, we hebben alle onderzoeken doorgenomen die worden geadviseerd in het boek van dr. Beer, waarvan hij van een aantal heeft uitgelegd dat het echt geen zin heeft. En niet gewoon van "we geloven er niet in, of er is geen bewijs voor" maar met duidelijke uitleg. Ik heb er een goed gevoel bij. Morgen avond als het goed is de eerste uitslagen van de onderzoeken die hij zelf in zijn lab kan doen. De onderzoeken die in berlijn worden gedaan, duren langer. Uitslag waarschijnlijk over ongeveer een week.

Maar het beste nieuws is dat er nu ook echt wat gedaan gaat worden. Hij raad me aan om intralipid infusen te nemen 3 dagen voor en 3 dagen na ovulatie. Dit is een zeer geconcentreerde omega 3 die het immuunsysteem reguleert en de kans op acceptatie van een eventuele bevruchting sterk verhoogd. Verder moet ik bellen als ik een positieve zwangerschapstest heb. Hij doet dan een deel van het bloed onderzoek opnieuw, en kan aan het verloop van de waarden (met name de treg cellen) zien of de zwangerschap wordt geacepteerd ja of nee. Lijkt het lichaam niet tolerant te zijn, dan kan hij op dat moment nog prednison geven. Maar is de waarde wel sterk verhoogd dan is het meteen een goede indicatie dat het goed gaat met de zwangerschap. Dr. P zegt dat het veel meer zegt dan of het HCG goed opbouwt.
    Ik ben al met al heel tevreden, en super blij dat er nu ook echt een soort begeleiding komt tijdens een volgende zwangerschap.

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Waar loop jij Y30?

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dr.P in dusseldorf.
    En tot dusver had ik er alleen maar immuun onderzoek gehad, maar nu gaat hij me dus ook echt begeleiden.

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Aah okee, ben erg benieuwd :)
    Ik ga nu lekker slapen, ik laat jullie morgen weten hoe het was!
    Welterusten!

5. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eerder deze week hoogtechnologisch draagmoederschap België gegooglet en ik zag dat er ook een kliniek in Gent is die het doet (niet het UZ Gent). Het zal toch wel kunnen met een Nederlandse draagmoeder, als de ingreep maar in het buitenland plaatsvindt(?) Ik vraag me wel af hoe de ziektekostenverzekeraar erop zou reageren.

@Joehoe: Ik duim voor een geweldige echo vandaag.
    Ik heb weleens bij GG gezegd dat ze me 12 weken lang plat mochten spuiten als ik zwanger was. Vonden ze een rare opmerking... Soms denk ik weleens dat ze het gek vinden dat er zo’n extreme stress bij een zwangerschap komt kijken.

@Y30: Fijn dat je eerder terecht kon. Ik lees dat dr. P echt heel snel is in het maken van afspraken en reageren op mails. Dat blijkt weer. J Ben je helemaal klaar in Gent?

@Dreamz: Succes vandaag! Zat je eerder bij dr. De S. of ben je altijd bij dr. N. geweest?

Morgen gaan wij een weekendje weg met de (bonus)schoonfamilie. (Familie van de nieuwe partner van mijn schoonvader). Ik zie er behoorlijk tegenop. Mijn bonusschoonzusje is nu ongeveer 12 weken zwanger van een tweeling na de eerste escape IUI (eigenlijk kwamen ze alleen in aanmerking voor ICSI gezien hun problematiek). Ik heb mijn schoonfamilie sinds het goede nieuws niet meer gezien of gesproken omdat ik er een beetje doorheen zat na mijn laatste ICSI-poging. Het is heel goed nieuws en ik ben blij voor ze, maar pfff. (Heel asociaal, maar ik vind dat ik eerder aan de beurt had mogen zijn).
    Die appel is vast minder zuur dan hij lijkt.

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Y30, wat fijn dat P je zwangerschap gaat begeleiden!

Angel, intralipid bij P, is dat niets voor jou ipv ivig?

Xx

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    maria ik moet nu alles zelf betalen en ik weet niet wat de kosten zijn van intralipid en ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel klaar mee ben

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Y30 Wat fijn zeg dat je vandaag al terecht kon en dat hij je ook gaat begeleiden.Ik kan me goed voorstellen dat je je hier goed bij voelt!

@Joehoe, succes vandaag met je echo!

@Sprokkel,ik begrijp dat je je erg naar voelt over het feit van de zwangerschap van je schoonzus. Dit soort dingen blijven erg pijnlijk.
    Probeer toch,samen met je man,te genieten van het weekend.
    Heel veel sterkte!

@Dreamz, ik denk aan je hoor meid! Succes vanmiddag!

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Kan ik me voorstellen ;(

(Het is meer dat ik dacht, je moet die zakken Intralipid per 10 bestellen, misschien kunnen jullie samen doen. Maar je blijft aan de gang en je hebt al zo vreselijk veel gedaan, dat is ook zo. Xx)

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    waar kan in intralipid bestellen? als ik het thuis kan is het anders;)

11. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angelica: Intralipid gaat via een infuus. Je moet dan maar net iemand kennen die het voor je in wil laten lopen. Een arts schrijft een recept uit en wat ik gehoord heb is dat je inderdaad 10 zakken tegelijk af moet nemen (op een ander forum waar ik weleens lees nemen mensen zakken van elkaar over). Sommige ziektekostenverzekeraars vergoeden Intralipid trouwens.

12. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Als je een verpleegkundige of arts kent, dan kan dat. Maar je moet het wel op recept krijgen, van dr. P denk ik.

(Of Y30 bestelt de 10 zakken en jij volgt hetzelfde protocol.)

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik weet van het spuiten van B12 dat sommige mensen zelf een wijkverpleegkundige inhuren. Dat is mss een optie?

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hi meiden,

Effe snel een berichtje vanuit de auto!
    De IVIG zit er in! Heb wel een flinke hoofdpijn, dus zodra ik thuis ben ga ik lekker chillen.
    Morgen ben ik er weer!

15. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey meiden,

Hier goed nieuws: weer kloppend hartje en zelfs wat kleine beweging bij 9 weken en 2 dagen. Precies op schema. So far so good en ik kan nu gelukkig op vakantie en lekker even 3 weken ontspannen... woensdag 30 mei na mn vakantie heb ik weer een echo... en moet ik 12 wk en 1 dag zijn...

Fiew ben heel opgelucht, we hebben een record gebroken in ieder geval. Het is nog wel heel onwerkelijk allemaal...

Liefs

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Super Joehoe! :) Fijne vakantie :D

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Dreamz: goed zo meid! Doe rustig aan!

@Joehoe:geweldig meid! Gefeliciteerd!

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    yesss! (in hoofdletters maar dat mag niet van de forumpooliesie)

19. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Joehoe! Geniet maar lekker van je vakantie! Dikke knuffel!

20. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamz rust maar lekker uit.

Joehoe heerlijk nieuws!
    Alvast een fijne vakantie, waar gaan jullie heen?

Ik heb heel misschien binnenkort goed nieuws te melden.
    Morgen 2 weken geleden had ik een positieve ovutest.
    Net heb ik nog een ovutest gedaan en er was een streepje (met de nadruk op je maar duidelijk zichtbaar) te zien :) Geen smiley maar toch.
    Morgenochtend een zwangerschapstest. Spannend dus.

Deel Deze Pagina