@Lindra: fijn weer wat van je te horen meid en wat een zorg weer,een knobbeltje in je borst ik hoop dat het allemaal mee mag vallen meis! Heel veel sterkte! Ik heb de kriebels al wel hoor,voor onze bruiloft. Hopenlijk is het ook een beetje goed weer!
Lindra, jeetje wat een getob... Heel veel sterkte... Meleka, ik vind het knap hoor! Ik heb net nog een testje gedaan van zwanger en kids en die knalt nu ook Aan alle meiden, als jullie het vervelend vinden dat ik over mijn zwschap praat, please let me know!!!
Als ik er 2 had, dan had ik me niet kunnen inhouden waarschijnlijk. Maar als er vanavond niet te zien zou zijn, dan heb ik er geen meer voor de ochtendurine. En aangezien ik morgenochtend met ma naar het ziekenhuis moet, moet ik dan tot zaterdagochtend wachten. Dat is teveel gevraagd
Meleka SUPPPPPPPEERRRRRRRRRR Hoop jij hebt een stralende dag op je bruiloft JOEHOE super en nu gaan genieten op je vakantie
Dreamz fijn dat het nu er afknalt het roze!! Meleka ook zwanger superrrrrr!! Hoop fijne dag!! Joehoe fijn dat de echo mooi was en fijne vakantie!! Lindra dikke knuf!!
Sorry Hoop...maar ik vergeet het maandag vast...dus bij deze alvast een super dag gewenst met hopelijk een beetje lekker weer! Met Leo gaat alles goed, meer kan ik helaas niet zeggen, sorry.