@Alf: welcome back en fijn zo'n knaltest! @Dreamz: super mooi rijtje!! @Angelica: hoe is het met je scriptie afgelopen? Had je die nu al ingeleverd? Ben een beetje warrig met data, sorry...
@Alf: welkom terug meid en natuurlijk gefeliciteerd!!! Wat een roze nieuws hier!!....geweldig! Werd ook wel weer tijd!
Wat een goed nieuws hier!!!! Meleka super goed!!! Veel sterkte straks met je moeder. Angelica hoe is het met jou en het gaat het met je scriptie? Dreamz ik vind het juist heel fijn als zwangeren hier schrijven, het maakt me blij en hoopvol. Ik heb 18 mei al een afspraak op de mamaepolie voor echo en punctie. Probeer niet negatief te denken heb 10 jaar geleden ook 2 fibroadenomen gehad waren ook goedaardig en las op internet dat deze kunnen groeien na zwangerschap/ miskraam dus ga maar van het gede uit....iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Hoop je krijgt vast lekker weer ....de regen moet een keertje op zijn toch??
Okee Lindra, dankjewel. Ik vond het ook altijd wel fijn, maar ook confronterend. Misschien omdat ik alweer bijna een jaar bezig was om zwanger te worden... Ik durf toch ook nog niet helemaal over te stappen naar het zwanger zijn gedeelte...
Lindra fijn dat je snel terecht kunt. Soms kan surfen op internet goed zijn voor je gemoedsrust. Ik hoop dat het die fibroadenomen zijn die weer opspelen. Nog liever dat het helemaal niets is. Ik heb geen camera bij de hand om mijn test op foto te zetten. Ik heb even zitten kijken naar de tests van Dreamz. De mijne zit op 13 dpo tussen haar test 12 en 13 in ongeveer. Lijkt me dus netjes Ben wel kapot van het heen en weer geren in het ziekenhuis vanochtend. De dokter had hetzelfde verhaal als de huisarts. Ma is vanochtend door hem onderzocht, heeft bloed af laten nemen en een longfoto laten maken. Maandag een scopie in slokdarm en maag, dinsdag krijgt ze 2 zakken bloed. En heel snel daarna, mogelijk volgende week vrijdag, de uitslag via de internist. Ik ben blij dat er zoveel spoed achter gezet is. Aan de andere kant geeft dat de mogelijke ernst van alles aan. Mixed feelings hier dus.
meleka bah bah bah Scriptie moet wat aanpassen. ze zou naar mijn werk komen maar ik had het adres moeten geven pfff heb ik ook gedaan nu wat aanpassingen en dan maandag officieeel inleveren ben blij met een 6 Knuffels voor alle lieve meiden hier
Ik ben geen patiënt geweest in Gent. Wilde eerst het immunologie stuk uit laten zoeken, en daar is dusseldorf verder in. En voor mij veel dichterbij.
Angel, ik kan me in jouw situatie heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Maar ik wilde je eventueel belangrijke info niet onthouden. De intralipid is namelijk ongeveer 100,- per cyclus, ( 2 X infuus + plaatsen van infuus). Ik vond dat er mee vallen. Mijn verzekeraar betaald namelijk zeer waarschijnlijk ook helemaal niets. Aanvulling: ik zag in verdere berichtjes een idee over 10 zakken afnemen e.d. Uiteraard zou ik je graag helpen, maar ik ben zelf van plan om gewoon naar duitsland te gaan. Wil geen gedoe met nederlandse dokters e.d. die me dan weer gaan vertellen dat het allemaal onbewezen onzin is. Bovendien is het voor mij toch nog niet helemaal zeker dat ik intralipid ga gebruiken. Ik heb op internet de bijsluiter gelezen, en het blijkt dat je niet bij bepaalde allergieën het niet mag gebruiken. 1 daarvan is ei. Nu ben ik niet vreselijk allergisch, maar ik kan ei wel slecht verdragen, krijg er last van mijn maag/ spijsvertering van. Dus vanmorgen eerst dr.P gemaild of ik het wel veilig kan gebruiken. Heb hier helaas nog geen reactie op gehad. M.b.t. een recept: ik kon gewoon naar die arts bellen voor een afspraak zei dr. Pfeiffer. Ik heb geen recept gekregen.
@Joehoe: super dat de echo goed was!! Heel veel plezier in Portugal! @Meleka: ik lees zo snel verder, ben erg benieuwd of je een posi testje hebt gehad. @Lindra: wat een heftig nieuws, een knobbeltje in je borst. En dat na alle recente ellende, vindt het heel naar voor je!
@Meleka: WAUW!! Super! Dat het dit keer maar helemaal goed mag gaan! En veel stekte met je moeder! @Alf: Welkom terug!! Ik moest toevallig laatst aan je denken, benieuwd hoe het zou gaan. Wat super om te horen dat je zwanger bent! Hoeveel weken?
Y30 weet jij hoe ik dit kan bestellen? Ik zit erover na te denken dat als mijn cryo's niet gaan lukken in okt met poging 4 verder te gaan en dan met intralipid. Ik wil het thuis gaan doen ikken iemand die verpleegster is
ik had gelezen dat een aantal maanden met condoom ook effect kan hebben op antisperma lichamen kan dit kloppen meiden
Ik had mijn eerdere bericht al even aangevuld, zie hierboven. Ik ga er zelf voor naar duitsland, en hoef het dus niet te bestellen. Heb wel gezien dat het via internet besteld kan worden.
Ja inderdaad MAAR TOCH... ik heb ook een latex allergie en wij vinden die speciale condooms zeker niet geweldig. Klaagt jouw mannetje ook, dat ze wel 10 x dikker zijn dan een gewone?
Dank jullie allemaal voor jullie lieve felicitaties Biecht: afgelopen zaterdag had ik hier een berichtje geplaatst dat ik toch wel een sterk vermoeden had (dat ik bijna niet hardop uit durfde te spreken) dat ik zwanger zou zijn. Maar dat heb ik direct weer verwijderd Ik had al gemeld dat ik misschien een innesteling met bruut geweld had gesignaleerd. Later die week heb ik me ook aardig beroerd gevoeld en duidelijke steekje en trekjes gevoeld. Hoofdpijn en ontzettend moe. Opvliegers in de ochtend. Kortom, ik leek niet mezelf en ik vermoedde iets maar tegelijkertijd realiseerde ik me dat ik bij eerdere cycli ook "dingen" had gevoeld. Vandaar dat ik hier alles maar weer wiste om bij een negatieve test niet over te komen als mutsje Mijn man zei vorige week "als je nu zwanger blijkt, dan heb je misschien eindelijk eens een goede innesteling te pakken gezien je symptomen". Ik hoop dat hij gelijk mag krijgen. Dus ondanks de miskramen voel ik toch een beetje positiviteit en vertrouwen.
Y30 ik heb iemand ook gevraagd hoe zij ze bestelde ik ben bang dat ik eerst langs moet en dan mag bestellen bij dokter P Mijn man klaagt over alle condooms