Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Puckje, Dankje.. gelukkig is het bij jou ook 2x goed gegaan dus!

Dr. E. Is echt een fijne man, met idd veel ervaring op gebied van Ashermann en BM-schotten.
    Ook zijn manier van behandelen (zowel theoretisch als de praktishce uitvoering ervan) vind ik persoolijk erg prettig. Ik heb nog nooit pijn bij hem gehad!
    Ik ben blij dat ik door iemand hier met hem in contact ben gekomen! Mijn eigen zkh staat er nog steeds niet achter.

2. Alf

Alf Niet meer actief

Weet dat ik ook voor jou duim lieve Angelica!!!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Alf, ziet er goed uit meis. En dat vliesje heb ik volgens mij ook wel gehad. Wel klein, maar alles wat op weefsel lijkt is eng.

:( Las trouwens dat de miskraam bij Brix op gang is gekomen vandaag... :(

4. Alf

Alf Niet meer actief

Bij Brix? Och jeetje.... :(

Sterkte Brix...

5. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Ach nee Brix toch... heel veel sterkte en kracht! Dikke knuf

Lieve meiden, ik ga er 2 weekjes ervandoor... in blijf aan jullie denken en voor jullie duimen... (heb n buddha-tje en een kaars mee op vakantie... tja je moet iets he?? ;))
    Alle meiden die in de tussentijd een echo hebben, succes ik hoop op een mooi plaatje..
    Ik ben er vanaf 29 mei weer en hoop op veel positieve verhalen..

Liefs

6. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe geniet maar lekker! Dikke knuffel!

Brix denk aan je, sterkte, had ook al bij de andere gepost. Knuffel.

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Brix dan is het toch een slecht voorteken geweest.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Brix, heel veel sterkte.... :(

9. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hoi meiden,

Het klopt inderdaad, sinds vandaag verlies ik helder rood bloed :(. Ik heb het in mijn eigen topic al eerder opgeschreven, maar omdat er hier veel gebeurd was, moest ik even wachten met vertellen, zodat ik ook de tijd zou hebben om op de anderen te reageren. Dus dat doe ik nu eerst.

@ Meleka: gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik ben blij voor je dat het eindelijk weer raak is en dat de testjes er mooi uitzien. En nu maar hopen op een mooie plakkert!

@ Dreamz: jouw testjes knallen mooi, dat is een heel goed begin :D. Ik hoop voor je dat de IVIG jou het felbegeerde kindje gaat opleveren, je wacht er nu al zo lang op, ik vind dat je het hebt verdiend. Zet 'm op Dreamz en Dreamzbaby!

@ Alf: welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap! Was jij degene met een banner die aftelde naar groen licht?
    Het is wel spannend voor je met het bruinverlies, het zou voor jou toch ook eens een keertje zonder gedoe mogen gaan :x. Ik hoop dat het bruinverlies niks te zeggen heeft en dat ook jij over 8 maanden een gezond baby'tje in je armen mag houden.

@ Joehoe: wellicht lees je dit niet meer voordat je vertrekt, maar desondanks heel veel plezier in Portugal. Laat je kindje maar lekker groeien en de mama lekker bloeien in de Portugese zon :D. En bij terugkomst een mooie echo met een spartelend baby'tje zien.

@ Maria: als ik het goed lees nu even geen spannende tijden voor jou. Daarom gewoon zomaar een knuffel van mij!

@ Angelica: ik hoop voor jou een dikke voldoende voor je scriptie. Ik vind het knap van je dat je ondanks alles deze prestatie hebt geleverd!

@ Puckje: hè, jakkes, nog steeds vloeien :(. Het is allemaal al ellendig genoeg, krijg je ook nog zo'n nasleep. Ik hoop echt niet dat het Ashermann is :(.

@ Missymaaike: Jij gaat lekker! Ga zo door :D

@ Mykelti: je mag gewoon al gaan bevallen :$. Wow! Het duurt nu niet lang meer tot je je kindje mag vasthouden :)

@ missiej: volgens mij kan tussentijds bloedverlies wijzen op een progesterontekort. Je HA zal je door moeten sturen naar een gyn.

@ Y30: Nog meer onderzoeken in Düsseldorf dus. Goed dat je het tot op de bodem laat uitzoeken. Hopelijk komt er iets uit waar je wat mee kan.

@ Lindra: de kans bestaat dat het "gewoon" een fibroadenoom is, maar elk nieuw knobbeltje moet serieus wordenn genomen, dus het is goed dat het uitgezocht gaat worden. Succes op de mammapoli!

@ Hier: gister had ik spotting, vandaag dus echt bloedverlies. Ik had vanmiddag even wat krampjes, maar dat heeft niet doorgezet. Wat een timing weer: morgen ga ik de nachtdienst in :(. Ik heb niet zoveel zin om thuis te gaan zitten, daar ga ik me alleen maar heel zielig voelen (en ik heb niet zoveel zin om de nachtdienst een andere keer in te halen). Ik hoop dat het mee gaat vallen. Ik heb nog niet eerder een spontane miskraam gehad waarbij ik een vruchtje heb verloren, dus ik weet niet zo goed wat ik verwachten kan. Als het niet gaat, zal ik uiteraard naar huis gaan, maar anders ga ik liever door met werken.

Het heeft dus weer niet zo mogen zijn :(. Ik had gehoopt dat ons de mmm bespaard zou blijven, maar ik wist ergens ook wel dat dat ijdele hoop was. Het sterkt me wel in het gevoel dat er echt iets niet goed zit en het spontaan niet zal gaan lukken. Het geeft me rust dat ik al een afspraak heb staan in Gent, ik heb het gevoel dat er dan tenminste iets gedaan gaat worden.

Sorry voor deze monsterpost, ik had alweer even niet gereageerd :)

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sorry dat ik het al gemeld had Brix...:( Blijft gewoon kl*te...zo oneerlijk telkens...:(

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Brix, ik vind het heel moeidg dat je toch nog zo lief kunt reageren op de anderen in dit topic.
    Diepe respect voor jou.
    Ik wens je heel veel sterkte, er wordt hier aan je gedacht!

12. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Dank, Dreamz :)! Ik vond dat ik het niet kon maken om mijn eigen sores hier neer te plempen zonder de anderen een hart onder de riem te steken of een aanmoediging te geven. Jullie verdienen die aandacht, iedereen hier is lief en leeft met de ander mee :).

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Jawel, maar ik zou je helemaal begrijpen als je hoofd er absoluut niet naar zou staan hoor meid!
    Gelukkig hebben we hier zo'n lief en fijn clubje, ik ben ook echt blij met alle meiden hier. Zonder jullie zou ik nooit zo sterk geweest zijn denk ik..

14. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals sterkte Brix, je komt heel sterk over, vind het enorm knap dat je aan iedereen denkt. Wij denken in ieder geval aan jou. Dikke knuffel wn. Sterkte met je nachtdienst.

15. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Och, ik vergeet Hoop :). Een hele mooie trouwdag morgen, Hoop. Dat het maar een mooie dag mag worden!

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoop, heel veel plezier vandaag! Moge je maar schitterend weer hebben! :)

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop ik wens je een prachtige huwelijksdag.
    Geniet ervan! :)

Alf, hoe gaat het me jou?

Brix, ik denk aan je.

Mykelti, wat ben/was je vroeg wakker!

Ik ben de halve nacht wakker en kom niet meer in slaap.
    Zo gespannen voor het onderzoek van mijn moeder vanmiddag.
    Zelf heb ik last van obstipatie. Dat begint een beetje lastig te worden. Ik las dat door progesteron je baarmoeder maar ook je darmen rustiger worden. Ik heb er eerder geen last van gehad. Hopen maar dat er deze keer naast de utro die ik neem voldoende progesteron wordt aangemaakt door mijn lichaam, waardoor mijn darmen nu even niet lekker werken. Maar even een paar kiwi's eten en hopen dat dat helpt.
    Helaas heb ik geen testjes meer in huis. Die van gister had van mij wat duidelijker gemogen. Maar ik probeer me daarom geen zorgen te maken. Eerst ma.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Môge Meleka,

Meis, allereerst heel veel succes met de onderzoeken van je moeder vandaag. Heel veel sterkte.

Enne, over vroeg gesproken! ;) Waarom ben jij zo vroeg?
    Hubby vertrekt zo naar Geel, België voor een solli gesprek. Duik er straks weer in, voor zover ik kan slapen. Hang normaal al erg aan hem, maar nu is het echt erg. Ben blij dat alles nog rustig is in de buik, buiten het standaard gerommel.

Darmen waren hier juist overactief in het begin en nu weer, maar dat is per persoon verschillend. Dat ze anders zijn, is wel een goed teken. Zou gewoon stoppen met testen meis, je had een knaller en donkerder dan donker kan nou eenmaal niet.

Dikke knuff...

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes voor je man vandaag, Mykelti.
    Ik kon gewoon niet meer slapen, dus heb ik het maar opgegeven.
    Net 3 kiwi's gegeten, ik kan even geen kiwi meer zien ;)
    Nu douchen en maar een uurtje eerder beginnen op het werk, dan hoeft ik vanmiddag een uurtje minder vrij te nemen.

Trusten voor jou :)

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0

Dank je wel.

Hmmm lekker kiwi's! Hier hielp de laatste maanden een tinnetje ijskoffie als de beste. ;)

Werkze en heel veel sterkte vanmiddag!

Deel Deze Pagina