@Angelica: idd, wat Babss zegt, probeer je vast te houden aan de verdubbeling. Jeetje wat spannend. Ik probeer maar een positieve vibe aan te houden en in het kader daarvan heb ik een banner uitgekozen (het is de goden verzoeken, maar ik denk maar zo: als het mis gaat, komt dat niet door de banner ). Vandaag weer een testje gedaan en die was al duidelijk donkerder dan gister. De eerste hobbel is weer genomen, nu nog alle andere moeilijke momenten en mijlpalen . Ik mag 1 mei voor echo komen in het UMC, dan ben ik 6+4, lijkt me een mooie tijd. Ik zit wel te twijfelen wat ik met Gent moet gaan doen. Zal ik nu contact opnemen en aangeven dat ik zwanger ben? Heeft dat zin? Want als het deze keer goed gaat, heb ik Gent niet meer nodig. Of kunnen ze daar nu nog iets voor mij betekenen?
@Angelica: fijn dat je HCG verdubbeld is! Jammer dat ze zo moeilijk deden in Gent. @Brix: mooie banner! @mamatje77: aangenaam kennis te maken Hier hoofdpijn.Nog een paar dagen te gaan tot NOD,ik krijg nu toch wel weer de kriebels met al de zwangeren hier
Gent is happy Net met inbrengen licht bruin en Nu Niet meer ik heb wel een wondje plassen Brand Maar ik voel me zooooo positive dit is een plakker
Oh Angelica wat fijn dat Gent happy is... geeft toch meteen een wat rustiger gevoel! Ga je nu nog een keer bloed laten prikken? X
Hallo dames moest heel wat bijlezen. @angelica wat vervelend al die onduidelijkheden maar jou gevoel is goed en als Gent positief is dan is dat ook een opsteker. Maak morgen maar een mooie banner! @meleka ik hoop dat steekjes en krampjes een hele goede reden hebben, ga duimen. @brix wat een geweldige ontwikkeling het is zo fijn om dit soort berichtjes te lezen en de test kan niet positiever toch? Ik ben ivm met de afspraak in gent ook gestopt met alle vit en supplementen. Is het stoppen iets wat ze jou geadviseert hebben of ben je uit eigen beweging gestopt? @babbs wat een gedoe zeg waarom kunnen ze de sneltest niet overnieuw doen? Nog een vraagje over Gent was jij ook gestopt met vit nemen ivm de onderzoeken daar? Is de waterige afscheiding al weg? @hoop42 Was jij ook in gent geweest? @missymaaike wat een mooie foto's, fijn dat je een gede echo had 20 weken dat schiet al mooi op. @puckje las dat er bij jou ook nog niet veel gebeurd, ik heb nu 2 nachten achter elkaar krampen niet genoeg om wakker van te worden maar wel genoeg om nog te herinneren. Vandaag wel de medicatie gekregen maar had net een beetje bruin dus er staat iets te gebeuren. Zou het slim zijn om toch de medicatie erbij te gebruiken zodat de kans dat alles eruit komt groter is? Wat vinden jullie? Geloof dat mijn hormonen ook een beetje beginnen te normaliseren, herkennen jullie het ook een heel kort lontje. Ik was zo boos,verdrietig en verslagen en dan weer boos. Hoop dat ik niemand ben vergeten. Wat fijn dat dit topic er is, de eerste dagen na het slechte nieuws heb ik me op de been gehouden door te lezen.
@Angelica: fijn dat je zo positief bent! Dan zit het vast goed! @Lindra: ik loop ook in Gent ja.Fijn ziekenhuis.Ik weet niet of het verstandig is om medicatie al te gebruiken,ik heb daar geen ervaring mee.Mijn miskramen kwamen vanzelf los.
Tjee wat een onverwachte knaltest, kan me voorstellen dat het dubbel voelt. Wou je wel ff meegeven, maak je niet te druk over de foliumzuur, in de tijd van onze verwekking slikte mensen dat uberhaupt niet. En dat je dingen hebt gehad (waarschijnlijk alcohol e.d.) daar kun je niets aan doen, je was immers niet bezig met zwanger worden. Kan me wel voorstellen dat het een rot idee is, maar wees niet te streng voor jezelf! Heb je dr. S al gemaild, ze zal je vast wel willen begeleiden bij deze zwangerschap, gezien je al een afspraak had staan. Hoop zo voor je dat deze verassing zal resulteren in een goede zwangerschap!!
@Babs: wat ontzettend vervelend dat de sneltest niet te redden was en je nu op de gewone uitslag moet wachten. Er zit niets anders op, maar beroerd is het wel. @Angel: Nou...Gent heeft ook zo zijn nukken blijkbaar, wat raar dat ze boos deden tegen je man. Maar goed er is een verdubbeling en je voelt je positief....klinkt hoopvol!! Hier: nog bezig in "is your body baby friendly". Ik maak druk aantekeningen en hoop er iets in te vinden wat mij zou kunnen helpen. Tot dusver nog niet echt gevonden, het boek draait bijna helemaal om immuunproblemen als oorzaak van miskramen en IVF missers, en ik ben al onderzocht op immuunproblemen... Lastige is om tussen de duitse onderzoeks uitslagen en de engelse termen in het boek, 100% zeker te weten wat ze nu wel en niet onderzocht hebben... Als ik het boek uit heb, mail ik dr.P en stel ik mijn vragen. Hopelijk staat hij er voor open, bij mijn gyn in NL hoef ik met dit soort dingen echt niet aan te komen.
@puckje en Lindra: Ik hoop voor jullie dat het nu spoedig afgelopen mag zijn met deze mk. Persoonlijk kon ik pas echt bezig met emotioneel "afsluiten" toen het lichamelijke deel achter de rug was. Veel sterkte!!
Y30, op dit forum vind je heel veel info van NL-meiden over de testen en behandelingen die dr. Beer aanbeveelt. Via Pfeiffer is Intralipid ook mogelijk, overigens. Living in NL and investigating immune related issues - page 1 - Central Europe - Infertility and Fertility Support
He meiden, ik heb nog steeds lichtbruine afscheiding en nu ook een brandend gevoel in de vagina. Ik heb de huisarts gesproken en ik heb een schimmelinfectie ik krijg nu antibiotica
@angelica weet je zeker dat je antibiotica hebt gekregen? Normaliter word er bij schimmel myostatica voorgeschreven in de vorm van capsules of zalf die je moet inbrengen. Veel vrouwen krijgen een schimmelinfect Als ze zwanger zijn door de zuurgraad verandering... @y30 thanks ....duurt lang zo,vannacht helemaal niks denk dat het beetje bloedverlies gisteren van de echo kwam.
@Angelica: balen dat je nu weer een schimmelinfectie heeft! verklaart wel de branderigheid...NOG meer pillen inbrengen dus hoop dat het snel over is! @Y30: hoe is het met jou?