Zomerrr.. Jeetje wat een spanning. Ik zou ook bellen. In het zkh kunnen ze je gegevens inzien, bij de hap volgens mij niet (er is immers nog geen epd) Wellicht willen ze je iig de aard van je stollingsafwijking vertellen ,en dus of het raadzaam is bloedverdunning (aspirine) te gebruiken of juist niet? En dan hoor je maandag je details.. Succes.. niet leuk om zo het weekend in te gaan
Hoop, Voordat ik verplicht op rust moest zou ik ook nooit vrijwillig pauze nemen, maar nu ik het achter de rug heb is het eigenlijk enorm meegevallen, en zelfs bevallen. Vooral voor mijn relatie.. omdat het bij jullie om je huwelijksreis gaat zou ik zelf serieus overwegen om op pauze te gaan.. Lastig..
Y30, Ik mag vast blijven! Het is meer aan mij en aan manlief.. Liep jij eerst ook bij E trouwens? Fijn dat de apotheek goed meewerkt. Grappig die assistente
Je link doet het niet.. en ik ben zo nieuwsgierigggggggggg..... edit, oeps.. voor mijn beurt.. excuus
Mijn vriend heeft gister gebeld naar de daycare waar hij een gyno aan de lijn kreeg. Hij had de waardes bekeken en wou er verder niks over kwijt wel moet ik medicijnen gaan slikken en hij adviseerde ons om niet tot vrijdag te wachten maar maandag alvast te bellen. Hij kon de waardes niet zeggen want daar had hij het te druk voor
Wat een maffe reactie. Dus hij weet dat je zwanger bent én medicatie nodig hebt, maar je moet maar tot maandag wachten? Artsen zijn soms rare wezens hoor.
Nou inderdaad Zomerrr, maar je moet dus wel vast aspirine gaan gebruiken? Succes morgen! Meteen bellen, vastbijten en niet meer loslaten voor je een duidelijk antwoord hebt
Kwam ff kijken (lekker met laptop in de tuin), maar met dat mooie weer is het hier (logisch) rustig! Gaat het goed met alle pril zwangeren? Jullie zijn al met zijn 4-en nu toch? Dreamz, Alf, Meleka, sprokkel. Soms mis ik hier een roze lijstje waar alle zwangere meiden op staan en je kunt zien hoe ver iedereen is. edit: Ik zie dat ik een pagina gemist heb, het is helemaal niet zo rustig. Ga snel terug lezen.
Mooi he Ik weet dat er nog van alles mis kan gaan, maar voor nu ben ik er blij mee. En nee, ik neem alleen utro. Van de rest heb ik afscheid genomen.