Heel herkenbaar hoor Brix, ik kotste op een gegeven moment ook van al die stralend zwangere vrouwen, bah. Ik vond dr niks meer aan... En vooral als ze maar klagen en klagen over de kwaaltjes, dan was ik best wel fel.
heftig allemaal meiden! Ik heb zelf 2 vroege miskramen gehad. Ik ben nu 6 weken zwanger Ik hoop zo dat het nu wel goed blijft gaan ...
ja ik ben verder als bij mijn dochter heel blij mee het rommeld hier alleen al weken maar het zet niet door morgen de laatste vroeggeboorte spuit en dan afwachten als het goed is gaan ze me wel met 39 weken inleiden omdat ik het in mijn hoofd allemaal niet meer aan kan ik blijf maar bang dat het me straks als nog afgenomen word.
Sinds gisteravond meer bruinverlies en ook lichte pijn rechts, net onder mijn schouderblad. Zojuist Spaarne gebeld en moet om 13.45 op spoedpoli zijn voor echo. Daarna gesprek met arts, weekendtas mee..
Ik ook niet, maar daar denken ze op basis van mijn klachten dus wel aan merk ik.. Heb alleen helemaal geen buikpijn/kramp
Ik heb ook wel krampen op die plek gehad en dan zat er gewoon mega veel lucht klem...ik hoop dat dat bij jou ook zo is. Hoe laat moet je er zijn?
Ze zijn daar heel alert op bbz's, ze dachten er bij mij ook aan destijds. Ik hoop dat ze bij jou ook iets te voorzichtig zijn. xx
Ik kan het me helemaal voorstellen. Laat die kleine maar lekker gezond en wel met 37 weken komen, zou ik zo zeggen.
Knuffel alf laat wel je hcg om de dag prikken. bij mij zagen ze niets op de echo en aan de hcg wel. knuf
Thnx meiden! Er zou op deze termijn iets in BM te zien moeten zijn. Zo niet dan zet ik alles op alles om 100% duidelijkheid te krijgen.
Nou alert zijn ze zeker! Ik heb morgen een date met E staan maar er was geen sprake van dat ik nog een dag mocht wachten.
Ze houden in het Sprn als regel aan dat je bij een hcg van meer dan 2000 iets moet zien in de baarmoeder, maar.... dat was bij mij ook niet zo, en ik had exact dezelfde termijn als jij nu, én bloedverlies. En dat komt veel vaker voor! Een paar dagen later, pas bij een hcg van 5000 nog wat, was er wel wat te zien bij mij. Het is bij deze termijn heel moeilijk om iets zinnigs te zeggen over wel of niet bbz, maar het is wel goed dat ze voorzichtig zijn. Even afhankelijk van je hcg zullen ze voorstellen om elke dag te prikken en te kijken.
Er was keurig vruchtje op termijn te zien in bm. Bloed komt van bm mond ws nog geïrriteerd door hystero. Hcg prikken vonden ze niet nodig. Morgen gewoon naar E, dan nogmaals overleggen. Opgelucht!