Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Fijn trouwens dat het voor jullie herkenbaar is, hoef ik me geen aansteller te voelen:)

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Heel herkenbaar hoor Brix, ik kotste op een gegeven moment ook van al die stralend zwangere vrouwen, bah. Ik vond dr niks meer aan...
    En vooral als ze maar klagen en klagen over de kwaaltjes, dan was ik best wel fel.

3. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    heftig allemaal meiden!
    Ik heb zelf 2 vroege miskramen gehad.
    Ik ben nu 6 weken zwanger :)
    Ik hoop zo dat het nu wel goed blijft gaan ...

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja ik ben verder als bij mijn dochter heel blij mee het rommeld hier alleen al weken maar het zet niet door morgen de laatste vroeggeboorte spuit en dan afwachten als het goed is gaan ze me wel met 39 weken inleiden omdat ik het in mijn hoofd allemaal niet meer aan kan ik blijf maar bang dat het me straks als nog afgenomen word.

5. Alf

Alf Niet meer actief

Sinds gisteravond meer bruinverlies en ook lichte pijn rechts, net onder mijn schouderblad.
    Zojuist Spaarne gebeld en moet om 13.45 op spoedpoli zijn voor echo. Daarna gesprek met arts, weekendtas mee.. :$

6. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ai, Alf, wat ontxettend naar. Sterkte meid, denk aan je. Hoop dat het meevalt.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje meis, ik hoop niet dat het een BBZ is...ik duim voor je!

8. Alf

Alf Niet meer actief

Ik ook niet, maar daar denken ze op basis van mijn klachten dus wel aan merk ik.. :(
    Heb alleen helemaal geen buikpijn/kramp

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb ook wel krampen op die plek gehad en dan zat er gewoon mega veel lucht klem...ik hoop dat dat bij jou ook zo is.

Hoe laat moet je er zijn?

10. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Alf. Ik duim voor je dat alles goed is.

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    O nee he Alf... Heel veel succes :(

12. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ze zijn daar heel alert op bbz's, ze dachten er bij mij ook aan destijds. Ik hoop dat ze bij jou ook iets te voorzichtig zijn.

xx

13. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik kan het me helemaal voorstellen. Laat die kleine maar lekker gezond en wel met 37 weken komen, zou ik zo zeggen. :D

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Knuffel alf laat wel je hcg om de dag prikken. bij mij zagen ze niets op de echo en aan de hcg wel. knuf

15. Alf

Alf Niet meer actief

Thnx meiden!

Er zou op deze termijn iets in BM te zien moeten zijn. Zo niet dan zet ik alles op alles om 100% duidelijkheid te krijgen.

16. Alf

Alf Niet meer actief

Nou alert zijn ze zeker! Ik heb morgen een date met E staan maar er was geen sprake van dat ik nog een dag mocht wachten.

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ze houden in het Sprn als regel aan dat je bij een hcg van meer dan 2000 iets moet zien in de baarmoeder, maar.... dat was bij mij ook niet zo, en ik had exact dezelfde termijn als jij nu, én bloedverlies.

En dat komt veel vaker voor!

Een paar dagen later, pas bij een hcg van 5000 nog wat, was er wel wat te zien bij mij. Het is bij deze termijn heel moeilijk om iets zinnigs te zeggen over wel of niet bbz, maar het is wel goed dat ze voorzichtig zijn.

Even afhankelijk van je hcg zullen ze voorstellen om elke dag te prikken en te kijken.

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    En zo hoort het ook!

19. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Sterkte, Alf!

20. Alf

Alf Niet meer actief

Er was keurig vruchtje op termijn te zien in bm. Bloed komt van bm mond ws nog geïrriteerd door hystero. Hcg prikken vonden ze niet nodig. Morgen gewoon naar E, dan nogmaals overleggen.
    Opgelucht!

Deel Deze Pagina