Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ow top! Ik had er al een goed gevoel over. Had je mijn favoriete echoscopiste K toevallig?

2. Alf

Alf Niet meer actief

Een jonge vrouw halflang donker haar. In mijn zenuwen niet eens op naam gelet :)

Ze ging meteen resoluut zoeken naar ring. En snel gevonden.
    Kreeg ook inw onderzoek. Heb ik in mca nog nooit gehad..

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Dat is denk ik niet K. Ze zijn echt fijn in het Sprne he!

4. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig Alf. Dat is goed nieuws! Was er al wat meer te zien dan een zwangerschapsring? (Volgens mij zien ze vaak niet heel veel meer op deze termijn).

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Super goed nieuws meis!
    En in het MCA nooit inwendige echo gehad? Ik kreeg de eerste uitwendige pas met de nekplooimeting, daarvoor altijd inwendig...weird...

@Sprokkel: hier met 5 weken al een vruchtje te zien hoor! Is wel super klein, dus goed zoeken en beetje mazzel hebben met de ligging. De foto van 5 weken heb ik niet ingescand, maar die van 6 weken en 1 dag zag er zo uit. De ontwikkeling gaat echt razend snel. Hier ook al kloppend hartje.

6. Alf

Alf Niet meer actief

Ja echt. En ik mag blijven.. hoera!
    (Manlief vindt het iets minder grappig, zo ver van huis)

Mykelti, wel inwendige echo, maar geen inwendig onderzoek. Ze heeft gekeken of bm mond goed sloot, en waar bloeding vandaan kwam. Ws dus van ingrepen de laatste maanden. Toch is me 50/50 gegeven.

7. Alf

Alf Niet meer actief

Sprokkel. Ring en vruchtzakje met piepklein vruchtje. Vanaf 5.4 gaan ze zoeken naar hartje. Maar voor deze termijn zat ik precies goed. Ukkie heeft dus geen last van bloeding.
    Wel een ' nog wat slap vruchtzakje' whatever that may be..

8. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Phhhh, dat was spannend alf, fijn dat alles goed is!!

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Bij mij met 5,5 alleen ring hoor! Spannend, Alf. Maar het begin is er. Wanneer weer echo?

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Alf je laat me verschrikkelijk schrikken, gelijk verder gebladerd en je laat me gelukkig weer lachen :D Ben heeeeeeel blij voor je.

Ego: dames mijn eerst hcg waarde bij dag 28 van de cylclus (is zeer kort geweest) en dag 20 dpo......... 1496!!! :$ :( maar ook :D
    Ik wilde een keer boven de 1000 komen. Nou dat is gelukt :p

Ter vergelijking met mijn laatste 2 miskramen waren de gemeten waarden:

dag 29 cyclus/dag 17 dpo hcg van 81
    dag 34 cyclus/dag 22 dpo hcg van 315
    dag 37 cyclus/dag 25 dpo hcg van 469
    dag 40 cyclus/dag 28 dpo hcg van 770
    Daarna daling hcg en miskraam

(dag ? cyclus, direct na miskraam dus onbekend/dag 15 dpo hcg van 39
    19 dpo hcg van 171
    22 dpo hcg van 424
    26 dpo hcg van 984
    daarna daling hcg en miskraam

11. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, wauw wat een mooie score!! Dat moet je hoop geven! Ga je nu door met prikken? Blij voor je :)

Sorry voor het laten schrikken, gelukkig handelt Spaarne snel.

12. Alf

Alf Niet meer actief

Maria, er zat een plukje in de ring en die is gemeten op 5w2d.

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zoek me intussen suf op internet naar vergelijkbare uitslagen op 20 dpo. Vind hele verschillende dingen. De hcg calculator die ik in het verleden gebruikte en die zo fijn aangeeft hoe je in de range valt, werkt helaas niet meer.

Morgen weer prikken. Ik vind het heeeel spannend.
    Bij jou was dus op echo al wat te zien, Alf. Ik had gedacht te wachten met de eerste echo tot 7 weken, maar als deze waarde mooi blijft verdubbelen, dan hoeft ik dus niet zo lang te wachten?

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Alf: snorry, verkeerd begrepen. Ja, is wel handig om te weten waar het bloed dan wel vandaan komt...dat is bij mij ook verder nooit nagekeken. Is ook wel logisch dat alles bij je wat gevoeliger/nog rauwig is na je operatie en checks. En een "slap zakje"? Wat is dat nou weer voor een mededeling...vaag. Succes iig morgen!

@Meleka: mooi meis!

15. Alf

Alf Niet meer actief

Dan is de vruchtzak niet mooi rond begrenst. Dat zegt op deze termijn niet veel, maar een slappe vruchtzakje verder in zw.schap kan duiden op gestopte groei.
    Vond onderzoek wel vertrouwenswekkend. Vind het nu niet meet zo eng om wat te verliezen merk ik.
    Het blijft toch afwachten.

16. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, ze raden me nu ook aan om tot 7 wkn te wachten. Voor die tijd doen ze vooral voor plaats bepaling zeiden ze. Vanaf 5.4 op z'n vroegst kun je hart actie verwachten. Als ik het wachten niet trek ga ik volg wk dinsdag. Dan 6w4d

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, meer dan afwachten kun je niet doen, maar is een beetje mss een onnodig onrustwekkende mededeling...ik duim voor een mooi sterk zakje volgende echo!

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Welkom, en gefeliciteerd! Inderdaad hopelijk gaat het dit keer helemaal goed!

19. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik zeg tweeling :D.

xx

20. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Dat je zo vroeg al iets in de ring kan zien, is alleen maar een goed teken. Hoe is je gevoel? Ik wist bij betreffende ring dat het goed zat, op een vreemde manier. Een soort rust...

Deel Deze Pagina