Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt me superspannend, Mimi.
    Ik hoop dat het zo mag verlopen als je in gedachten hebt, een goede bevalling.

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    y30 ik ben het met maria eens.
    ik val ook in het rijtje waar lupus onder valt (geloof ik) maar ik ben blij dat ik het weet want er valt zeker wat aan te doen wat betreft herhaalde miskramen zie mijn banner maar.
    maar ik ben het met je eens het geeft een hoop angst want de miskramen kans blijft heel je zwangerschap maar blijkbaar is die kans heel klein want als ik zelf niet om inlieden gevraagd had hadden ze me volgens mij gewoon laten lopen.
    en wat betreft je verdere leven ik heb er voor de rest ook helemaal geen last van dus dat hoeft niet perse

3. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, Lupus.. heb ooit op school wel geleerd wat dat inhoudt, ga het van de week nog eens nalezen. Naar dat het zo'n impact op je zwangerschappen en je leven kan hebben.. ook al is het te behandelen.. ik hoop dar Dr.P een stijdplan heeft x

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja, lijkt me ook het veiligst. Misschien kunnen jullie dat samen nog eens bepleiten in het zknhs en beschrijven hoezeer het de vorige keer kantjeboord was. Dat was zo'n schok en zo spannend, dat zouden ze moeten meewegen. Je bent geen broedmachine, maar een mensch.

Uch. ;)

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Klopt, antifosforlipiden is ook lupus...

6. Alf

Alf Niet meer actief

Hang in there Mini, nog een weekje meis.. hoop dat ze je willen gaan helpen volgende week. Kan me er best iets bij voorstellen dat je je pas veilig voelt als je je kindje in je armen hebt. Sterkte nog..

7. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Een verworven systeemziekte. Niet-erfelijk dus, al komt het in bepaalde families vaker voor dan in andere.

NVKC - Informatie over Lupus Anticoagulans

Kennetnielate :p.

8. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    lief van je!!
    ik hoop dat het bij jou deze keer ook eindelijk een keer goed mag gaan want je hebt het zo verdiend (iedereen hier trouwens).
    en wat maria zegt klinkt goed een tweeling is natuurlijk een super idee dan heb je er meteen 2 dubbel zo vel pret

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik zou er zelf niet aan moeten denken, in retrospectief, haha. Maar hee, zeg daar maar eens nee tegen na jaren ellende en wanhoop.

10. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka en Dreamz, als ik het kon zou ik ook wachten tot 7 wkn. Dan is er pas iets van te zeggen en kun je voorzichtig gaan dromen. Maar ik kan het niet.. maar of je nou echt rustiger wordt van een vroege echo?
    Vind het wel fijn dat ik bbz of mola kan uitsluiten (je haalt je eens wat in je hoofd als je teveel tijd hebt :))

Maria, het voelt ook goed. Ik zag de ring direct en het Zen gevoel was meteen terug. Hou vast Alf, hou vast ;)

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je klinkt net als mijn man, die ziet een tweeling helemaal zitten :)
    Twee op mijn leeftijd zou fijn zijn (enig kind zijn lijkt mij niet ideaal), maar ook zwaar. Ik ben al een vrouw op leeftijd :p

12. Alf

Alf Niet meer actief

Thnx :D

Ohja, stond natuurlijk ook op dat priklijstje.
    Je hebt meerdere soorten Lupus zeker? Ik ga lezen iig!

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik meld het iedere keer weer als ik een afspraak heb en ik denk dat ze echt wel aan me kunnen zien hoe hoog het zit want ik hou het vaak niet droog.
    daarom heb ik nu 2 weken achter elkaar een afspraak staan bij de zelfde in de hoop dat ze zich aan haar woord houd.
    al is het dan dus nog de vraag of ik inleidbaar ben.

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je er rustiger van wordt tot je weer naar buiten loopt.
    Dan begint de onrust en het toeleven naar de volgende echo weer opnieuw :D

Leuke werknaam trouwens, Alf :)
    Ik zat me al eerder af te vragen, jij bent toch nog niet zo oud? Is Alf niet van na jouw tijd?

15. Alf

Alf Niet meer actief

Nee!! Ik ben van Alf! Wel van de leeftijd van het sparen der Knuffels, truien, etui.. alles! :)
    Ik ben 35

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha 2 kinderen kan je prima aan!!
    enig kind zijn lijkt mij ook niet ideaal maar in ons geval zijn we al heel blij als het 1 keer goed gaat.
    en wat je leeftijd betreft je bent zo jong als je je eigen voelt

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Mimi, ik denk dat als ik zwanger zou zijn van een twin en zo ver in de zwangerschap zou zijn als jij nu bent ik me eerder 81 dan 18 zou voelen :D

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ze zeejen toen tegen mij na de echo van de ring: minstens 14 dagen wachten, dan weet je wat je ziet als je het ziet. Maar dat is heeeel lang. Wij gingen destijds net op vakantie, dus het kon niet anders, maar het duurde een eeuwigheid. Had ook helemaal geen symptomen meer toen we op vakantie gingen, pas toen we thuiskwamen waren ze weer terug.

Enfin. Goed gevoel is goed!

19. Alf

Alf Niet meer actief

Maria, same here. Nu 14 dgn wachten * tap tap tap*

20. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Niet dat ik er echt over mee kan praten, maar tijdens een zwangerschap kun je wonderbaarlijk veel meer aan dan na de worp, haha!

Deel Deze Pagina