Ik hoop het, ik ben alleen vanaf de 28e wel wat miner online, weet niet of ik wifi heb in het bos Ik ben ook wel een beetje nerveus voor de echo. Heb vanavond weer flink zitten lezen over de successen die behaald worden met IVIG en ik heb weer een beetje meer vertrouwen, (muts die ik ben...)
Als dat je een goed en rustig gevoel geeft is daar helemaal niks mis mee! Opzuigen al die positieve verhalen!!
@Meleka: wat een fantastische waarden van je HCG!! Dit moet jullie enorm veel vertrouwen geven! @Alf: fijn dat alles goed was! Nu......wachten...tot de volgende echo
Alf, vertrouwen houden is gewoon best lastig, maar ik wil het nu wel graag, vooral nu ik op vakantie ga. Komt vast helemaal goed
Ik loop mee! Mijn hcg-waarden zijn heel flink gestegen. Ik dacht dat ik vandaag 18 dpo had, maar gezien mijn hcg van 1600 is 19 wat waarschijnlijker. Ik vind hem echt gigantisch snel gestegen (vrijdag was hij 310), maar de huisarts vond het vrij normaal. Nog steeds weinig/geen symptomen. Ik durf er bijna niet over te praten uit de angst dat het mis gaat. Stom natuurlijk, want van praten gaat het niet mis, maar ja...
Het zou dan niet lupus anticoagulans zijn (daar heb ik negatief op getest) maar lupus auto-immuun ziekte. De anticoagulans kan een onderdeel zijn van de lupus auto-immuun ziekte maar dat hoeft niet. En er zijn helaas nog vele andere onderdelen, tot fataal nierfalen aan toe, nou ga ik daar helemaal niet van uit hoor. Zijn zeldzame gevallen, en eerst de rest van de uitslagen maar eens afwachten, wie weet hoor ik wel bij de 10% bij wie de ANA's niet duiden op lupus is.
Begrijpelijk hoor Sprokkel! Hier, ik heb een beetje een geirriteerd gevoel... Ben de afgelopen tijd flink afgevallen, omdat ik veel te zwaar was en nu begint mn buik al weer op te bollen.. Dat was niet echt de bedoeling.. Ik stik van de kwaaltjes, vooral veel last van liezen en onderrug... Ik ga lekker mn bedje opzoeken, ben moe.. Truste allemaal!
Succes meiden! Ben even de tel kwijt hoeveel zwangeren er nou zijn, ik las net 3 maar dacht dat het er meer waren. Hoe dan ook Alf, war fijn dat het er zo goed uitziet! Meleka, prachtige waarde, duim voor n tweeling! Y30, volgens mij is het goed te behandelen maar hou ons op de hoogte.
Het is dus de andere lupus,maar maakt niet uit hoor heb al stapel info uitgeprint en inmiddels gelezen
Y30, wat verwarrend. Wanneer heb je een afspraak met dokter P?! Of kan je mailen? Het lijkt me lastige materie. Iemand nog tips voor mij mbt wat te laten prikken in Gent of waar ik op moet letten?
Hij is voor me bezig met onderzoek om te zien op welke lichaamseigen stoffen (dna, celkern etc) de antilichamen reageren, hieruit kun je enigsinds afleiden welke ziekte er waarschijnlijk onder zit. Verder is het wachten ook nog op enkele onderzoeken die ze in Berlijn doen. Heb vanavond weer naar dr.P gemaild of hij die uitslagen inmiddels ook heeft.