ja daar komt het ook van mijn dat bruine maakt me onzeker en die bollen kunnen geen kwaad Ik heb sinds ik pred slik zo vaak daaronder problemen gehad Het is echt heel licht bruin ik heb het alleen als afscheiding en niet met plassen
@Angelica, ik hoop dat je 'bollen' snel helpen, wat is dat weer vervelend voor je, maar heel veel zwangere krijgen inderdaad last daaronder vanwege de zuurgraad, Wat fijn dat Gent zo positief is over je waardes! Nu snel die banner maken! @Lindra, het komt bij jou dus ook niet echt los? Vervelend he. Hoe lang ben jij eigenlijk al bezig? Ik ben het even kwijt. Wanneer je je de medicatie gaat gebruiken zou ik wel zorgen dat je je man of n goede vriendin in de buurt hebt. Dat is veel fijner. Hier ook af en toe iets dik bruins (echt smerig sorry), maar alleen wanneer ik me fysiek heel erg inspan. Vorige keer kondigde het zich ook helemaal niet aan. Waren de speelkameraadjes van m'n zoon net weg en 2 minuten later begon het zonder ook maar 1 kramp te hebben gehad.... @Y30, hoe is het me jou, ik vind het knap dat je zo'n boek kan door worstelen, keek even op de website van de link maar het duizelt me aan informatie. @Hoop42, hoe gaat het met jou? is die hoofdpijn goed of slecht voorteken voor het testen? Heb je een voorgevoel? @alle meiden die zwanger zijn nu, het is echt heel fijn jullie verhalen te lezen en met jullie mee te leven, het geeft hoop en zoals Hoop42 zei, het begint nu alweer te kriebelen. Sommige vriendinnnen snappen niet dat ik nog door wil maar wanneer ik hier lees weet ik wel waarom. fijne dag voor iedereen.
als mijn waardes weer gestegen zijn dan ga ik een banner maken Donderdag weten we meer. ik heb trouwens nu geen afscheiding meer (ik loop niet veel nu)
Helaas mag ik me nu ook melden. Eerst een BBZ gehad en nu de tweede... Vanmorgen inwendige echo gehad en er was weinig te zien, ook niet uit te sluiten dat het opnieuw om een BBZ ging.... Ben verdrietig en voel me leeg.... en heb schale wangen van het huilen, dat kan er ook nog wel bij....
@puckje was morgen 11,5 weken geweest en vanaf week 8,5 geen hartje meer, ben nu 3 weken aan het wachten. De vorige spontane miskraam was in augustus toen heb ik een hele week krampen en buikpijn gehad. Helaas gebeurde dit op vakantie...wat een ellende 43 graden en een hoogzwangere dame in de kamer naast ons..Ibiza kon me toen echt gestolen worden. Op de heenweg in het vliegtuig begon het bloeden en op de terugweg gelijk thuis vruchtje verloren. Ben een beetje huiverig voor de medicatie omdat ik veel alleen ben mijn man is gemiddeld 4 dagen per week niet thuis ivm werk. Morgen is hij een dagje thuis maar donderdag ochtend ook weer weg. Tsja wat s wijsheid.
lizzy jeetje meid hebben ze bloedgeprikt? Ik heb 2x een bbz gehad en ze hebben mijn eileider verwijderd. Heb je pijn? Lindra, dat duurt lang zeg ik kon niet wachten en heb om bollen gevraagd
@ Anjelica, nee, ik was zo bezig met mn tranen proberen in te houden dat ik dat vergeten te vragen ben. Ik heb om 12 uur weer een afspraak bij de huisarts en dan moet ik volgende week opnieuw een echo maken. Ik heb helemaal geen pijn, dat is het rare van heel het verhaal. Ik ga dadelijk mijn arts vragen of ik alsnog bloed kan prikken... Er was op de echo wel een zwarte vlek te zien, maar onduidelijk was of dat het vruchtzakje was of bloed, ik hoop natuurlijk het eerste want dan zou het gaan om een 'gewone' miskraam en is de kans op een gezonde zwangerschap denk ik groter dan wanneer het opnieuw een EUG is....
@Lizzy1: helaas welkom hier. Moeilijk wat je nu door moet maken. Heel moeilijk.We weten er hier helaas alles van. Lucht hier je hart,misschien helpt het je wat.Ik heb veel troost gehad aan dit forum,je verdriet kunnen we niet wegnemen,maar we kunnen je wel proberen door deze nare tijd te helpen. Heel veel sterkte meid!
@Puckje2: hoofdpijn kan op beide wijzen.Ik heb meestal 1 dag hoofdpijn als ik ongi moet worden en als ik zwanger ben kan ik dagenlang zeurende hoofdpijn hebben. Hoofdpijn is nu weg,temperatuur gezakt,dus zal wel ongi worden. Mensen in mijn omgeving zeggen ook wel eens waarom we niet ,gewoon,stoppen. Maar na miskramen word het verlangen alleen maar groter. Dit forum is fijn,omdat we weten van elkaar hoe het voelt. @Angelica: heel rustig aan doen,als het bruinverlies dan minder is. Vroeger moesten de vrouwen plat gaan liggen als ze bruin/rood bloed verloren,tegenwoordig hoeft dat niet meer,want volgens de artsen heeft het geen nut.Maar ik ben het daar niet mee eens! Ik zal lekker rustig aan doen hoor
lizzy ik had bij mijn eerste bbz geen pijn ik zou het om de 2dg laten prikken zo zagen ze het bij mij
nee nog niet, ik ga vanmiddag naar het ziekenhuis, moet toch in Amsterdam zijn voor werk, toch even controleren of ik geen onstekingen heb.. dan kan ik weer een week vooruit en wachten..
@lizzy, helaas welkom. ik zit nog midden in mijn 3e miskraam op een rij maar heb geen ervaring met bbz, ik zou Angelica's advies inderdaad opvolgen en goed jezelf in de gaten houden. Heel veel sterkte. Dit forum heeft mij al enorm geholpen, ikheb veel advies gevonden en je bent niet alleen. @Hoop42, ik heb ook zo wisselend last van hoofdpijn maar soms had ik het mis en was dan toch zwanger. ook bij wordt het verlangen wordt alleen maar groter. Ook al realiseer ik me dat het er misschien niet meer in zit, ik kan nogniet stoppen. Dit is voor anderen alleen moeilijk te begrijpen.... Maar ja die waren ook altijd in 1 keer goed zwanger. @Angelica, ik ben het volledig met Hoop42 eens, vroeger en nu nog in het buitenland kreeg je het advies met bloedverlies rusten. In Nederland doen ze hier wat mij betreft veel te nuchter over. Het kan geen kwijt en het is maar voor even denk ik dan met een mega goed doel in het vooruit. Op drukke dagen ging ik bij thuiskomst minimaal 30 minuten met de benen omhoog! Dat is sowieso goed voor je! @Lindra,Dan liepen we bijna gelijk.. Trek je het nog uit te stellen tot het weekend? Dan zou ik vrijdagavond beginnen of misschien toch een vriendin vragen? Sterkte, het is niet makkelijk en dan moet je dit ook nog plannen.
zodra ik thuis ben ga ik plat. op werk zit ik de hele dag in het weekend doe ik ook niet veel morgen heb ik ivig ga samen met mijn vader
Mijn moeder was 43 jaar toen ze zwanger werd van mijn jongste broertje.Toen ze een maand of drie zwanger was,begon ze de bloeden en dit was echt een erge bloeding! Echo,s werden er gemaakt waarbij je een hele grote bloeding zag naast de baarmoeder,eigenlijk direct aan de baarmoeder.De bloeding was enorm en groter op de echo om te zien dan het kindje.Mijn moeder moest absolute bedrust nemen en er werd een ziekenhuis bed bezorgd zodat mijn moeder beneden kon liggen.Ze heeft maanden plat gelegen en de artsen waren enorm verbaasd dat de baby bleef zitten.Op het eind van de zwangerschap stopte het bloeden en mocht ze zelf naar de wc en weer een beetje rondlopen in huis...alles heeeeel voorzichtig.Mijn broertje is gezond geboren en we zien dat ook echt als een groot wonder! Daarom denk ik dat rust goed is.Het zal echt niet alle dreigende miskramen voorkomen,maar toch een aantal ook wel. @Angelica: fijn dat je op je werk kan zitten.Heb je een administratieve baan? @Puck2: we gaan gewoon lekker door meid!
Lizzy welkom hier, een miskraam voelt zo oneerlijk en onbegrijpelijk daarom is het fijn om er met mensen over te kunnen praten die het gevoel kennen. Sterkte meid. Ik geloof ook in rust, Een paar dagen na de 7,5 week echo waarin een goed hartje te zien was had ik een heel druk weekend. Ineens had ik een opgezette buik leek wel 3 mnd zwanger waarschijnlijk is het die dag ook misgegaan. @hoop42 kan me je gedachtes goed voorstellen,je kunt je gevoel gewoon niet dwingen. @puckje hoe lang ga jij afwachten? Ik vind het weekend ook rottig omdat er dan alleen co assistenten zijn,heb geen zin in een spoedcurretage en dan door assistenten. Had toch net wat bruin dus wacht nog ff. Mijn afspraak in gent staat voor 31 mei dan ben ik nog niet 8 weken ontzwangert voor de bloedtesten als het zo door gaat.