Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Puck: Dank je. Ik kan alle succes gebruiken. ;) Ze prikken standaard meer stofwisseling en stolling dan in NL. Ik heb niks extra's gevraagd en ik moest volgens mij al 7 buisjes bloed laten tappen. Heb je dinsdag of woensdag de afspraak?

2. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het niet te lang duurt voor je. Goed dat je het zo goed hebt uit laten zoeken, zeker nu dit er o.a. uit komt. Weet je al wanneer je gaat starten met die infusen? Of wacht je nog op de uitslagen?

3. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sprokkel, dank en mooie waardes ook!
    Ik heb woensdag de afspraak, daarna in aug of sep met dokter de S. Woensdag dus met een andere arts...

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik heb een eerste afspraak staan voor 1 juni = 3 dagen voor vermoedelijke eisprong, zoals geadviseerd door dr.P. Ga hem van de week nog wel even bellen er over ook omdat die assistente het had over 20 minuten infuus, terwijl dr.P specifiek had gezegd dat het 40 minuten moest zijn.

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @puckje: succes woensdag! Het zal vast goed komen, volgens mij zijn ze daar in Gent heel geroutineerd.
    Ik ga nu lekker naar mijn mandje toe, weltrusten!

6. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, spannend! Is dit dan al een voorloper van de oplossing voor wat hij heeft nu gevonden ( de lupus bedodl ik) of helpt dit bij herhaalde miskramen - sorry voor m'n vele vragen, hoeft niet te antwoorden hoor mr ben heel benieuwd.

7. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks, ik hou het ook voor gezien, Trusten!

8. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, sorry voor mijn afwezigheid, de laatste week was het prive wat heftig hier. Afgelopen vrijdag allerlei onderzoeken gehad ivm knobbeltje en vandaag de uitslag dat het een cyste is pfff opluchting.

Wat is hier alweer veel gebeurd! Krijg helemaal een blij gevoel van alle zwangeren hier hopelijk is het besmettelijk. Hou vol hoor dames.
    Puckje je gaat woensdag al naar gent toch...veel succes ben benieuwd.
    Meleka een tweeling dat zou een goeie zijn!!

Voor de rest voor iedereen veel liefs

9. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindra, wat fijn om van je te horen en wat een positief nieuws! Pffffh, kan me voorstellen dat het heel heftigste zijn geweest.
    Knuffel

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed! Gefeliciteerd met deze heerlijke opluchting :D

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1191 Meleka, 22 mei 2012
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
    Net naar het toilet om te plassen, zie ik dat de utro restanten niet wit maar beige zijn. Bij het afvegen roze :(

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Meleka: meis dat is toch heel vaak bij Utro dat er roze meekomt? Ik heb er vertrouwen in!

@Lindra: fijn dat alles goed is!

@Y30: goed dat je nu meer weet, ben benieuwd wat echt de reden is van je antistoffen

13. Alf

Alf Niet meer actief

SLE bedoel je? Daar dacht ik nl op basis van je imuun ook eerder aan dan aan stolling.

14. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, Bah...doodeng! Maar hoeft dus niets te zeggen, kijk naar mij. En dan gebruik jij nog utro ook...
    Pak m'n hand.. we lopen gewoon door (tot
    januari!)

15. Alf

Alf Niet meer actief

Lindra, Gelukkig daar ben je weer, met goed nieuws! Ik was ongerust omdat je afwezig was..maar gelukkig voor niets! Proficiat met de goede uitslag!!

16. Alf

Alf Niet meer actief

Sprokkel, dat zijn helemaal mooie waardes!!

Puckje, woensdag dus Gent, succes alvast! Hoop dat je weet een stap verder komt

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Meleka: roze verlies is toch een bijwerking van de Utro? Maar kan me zoooooo goed voorstellen dat je er angstig van word!

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lindra: fijn dat alles goed is meid!

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf, ik grijp die harige hand van je :)
    Ik weet dat ik me niet direct druk moet maken en dat het een bijwerking kan zijn. Maar dat is moeilijk, het betekende altijd slecht nieuws.
    Ik ga nog een uurtje slapen (heb vannacht op de kat zitten wachten die tegenwoordig meent 's nachts op jacht te moeten gaan) en dan naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken.

20. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat alles goed is Lindra, dat zal een hele opluchting zijn.

@Meleka: Ik pak je andere hand. :) We lopen alle vier door tot januari. Ik kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. Iedere keer dat ik naar het toilet moet check ik of ik geen tekenen van roze of rood zie. Ik hoop op een mooie verdubbeling voor je.

Deel Deze Pagina