Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Ik weet het.. het is doodeng! Hou je vast aan de mooie hcg waarde..
    En op de hopelijk mooie verdubbeling vanmiddag!
    Succes vandaag meis..

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ah, oké, dat wist ik niet meer, dat je daar neg op getest had. Helemaal spannend dan, maar één test is geen test wat dit soort aandoeningen betreft toch? Dit herhalen ze toch meestal?

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Het was ook meer voor Alf bedoeld, ik weet dat jij een auto-immuunbibliotheek hebt :p. Al had Alf het ook niet echt nodig :D. Ik weet alleen van mensen in mijn omgeving die lupus anticoagulans hadden met bijbehorende miskramen en andere problemen, van andere systeemziekten heb ik de ballen verstand, zoals blijkt.

4. Alf

Alf Niet meer actief

LOL

Is trouwens hartstikke verwarrend dat de terminologie bijna hetzelfde is..

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik wist wel dat lupus op allerlei systeemziekten kan wijzen, maar dacht door de miskramen automatisch dat het om de anticoagulans zou gaan :).

6. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf ik heb weinig verstand van alle aandoeningen, dus vergeef me dat ik daar niet op in ga. Dat laat ik maar over aan degenen die zich er in verdiept hebben. Gelukkig zijn die hier ook vertegenwoordigd om je te steunen :)

Ik ben inmiddels weer rustig. Zennnnnn :)

Meiden, ik merk dat ik nu opvallend veel vaginaal slijm heb. Heel transparant en dun. Het is echt kraakhelder, dus geen bruin, roze of rood te bekennen gelukkig (vandaar dus ook dat plotselinge zen-gevoel ;)). Komt dat jullie bekend voor in de zwangerschap? Het is nieuw voor mij en het valt echt op bij het afvegen met toiletpapier.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Meleka, fijn dat je weer zenn bent! Hier de hele zwschap al diverse soorten uitvloeiing gehad, van VS naar dikker, naar gelig...you name it!
    Volgens mij is het wel heel normaal om (veel) meer uitvloeiing te hebben dan normaal. :)

Ik duim voor een mooie uitslag vanmiddag!

8. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik hcg laat prikken in het begin van mijn zwangerschap. Hoe lang gaan jullie daar mee door? Tot de eerste echo om de twee dagen?

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier is het 2x geprikt. Toen het netjes steeg, werd er verder niet meer gemeten. Denk dat om de dag tot de eerste echo ietwat veel wordt...

10. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat mijn huisarts daar ook niet aan mee zal werken. Ik vraag het denk ik nog 1x voor volgende week (kritieke fase voor mij). Heb jij je eerste echo bij de VK gehad Mykelti of in het ziekenhuis? Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben momenteel op Gent na nergens onder behandeling.

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zou hier pas de eerste echo bij de gyn krijgen met 7 weken ivm het hartje, maar met 5 en 6 weken bloedingen gehad, dus toen al echo's gehad. Hadden een heel lieve co-assistent/gyn (geen idee wat ze was...) en die liet ons vaak komen. Onze chef gyn zeg maar, was harder en mochten we niet zo vaak komen...dus we gingen meestal naar de co. :)
    Met 14 weken zijn we overgedragen aan de VK.

Volgens mij hebben meer dames dat gehad, alleen bij Gent onder behandeling, maar bij zwschap hier controles in een ziekenhuis, maar daar kan ik je helaas niet bij helpen. Gent was voor ons op het randje niet nodig...

12. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Meleka, kan er inderdaad bij horen. Evenals het roze en het bruin. Je hebt echt niks aan die vage verschijnselen hè...

xx

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat het inderdaad tot de eerste echo doen en 2 keer per week.

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niets :)

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha daar kan ik me wel wat bij voor stellen zo voel ik me namelijk al.

16. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks iedereen.

Meleka bloedverlies kan heel goed van de utro komen en de baarmoedermond is tijdens zwangerschap ook meer doorbloed en weker, door de utro en het inbrengen ervan kun je licht bloedverlies hebben...hou vol hoor en pak de hand van alf.

Hoop hoe was je bruiloft, hebben jullie genoten?
    Puckje heb je nu een lijstje compleet voor gent ivm wat je wit laten prikken?

17. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    meleka vaginale slijm verlies had ik altijd heel veel in de zwangerschap aan het eind van de zwangerschap is het net water.
    en dat bruin roze zegt inderdaad niks maar ik begrijp je angst heel goed.
    wanneer krijg je de uitslag van je bloedonderzoek??

y30 hebben ze nou alle imuum ziektes geprikt die er zijn??
    bij mij hebben ze dat toen wel gedaan nadat ik positief testen op het antifosfolipidensyndroom en voor de rest mankeer ik helemaal niks alles was goed gelukkig maar goed dit is al vervelend zat.

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lindra: we hebben een heerlijke bruiloft gehad en het was ook mooi weer.Van de zomer gaan we op huwelijksreis:)

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Meleka, hoe laat krijg je de uitslag van je HCG?

20. Alf

Alf Niet meer actief

Vanmiddag officieel overgestapt naar Spaarne. Dr.E was trots dat ik zo snel na operatie zwanger ben. Hoopvol voor toekomst.
    Hij begrijpt mijn problemen met mca volkomen.
    Mag de 12e weer voor echo komen, omdat hij me op die termijn (dan 8wkn) wil zien ivm onderzoek.
    Nu afwachten tot eerste echo over twee weken. Als ik het echt niet uithou mag ik anytime bellen..
    Wbt bruinverlies geeft hij 50/50 dat het goed gaat. Echo gisteren wad hoopvol.

I know, tis een mensch...(;)) Maar ze bestaan: gyn's met begrip en gevoel!

Deel Deze Pagina