Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    He bah Angel... Er zijn helaas nog altijd mensen die niet beter weten... Echt triest..

2. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gevoelloos en super dom van die vriendin :x

3. Alf

Alf Niet meer actief

Angelica, OMG.. Hoe onnadenkend kunnen mensen zijn..
    Goed dat je voor jezelf bent opgekomen! Knuf!

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Het advies wat hij tot dusver gegeven heeft, (wat ik vorige week postte, de prednison en intralipid, is gebaseerd op die ANA's in mijn bloed. Waarvan nog duidelijk moet worden of het lupus is (hij gaf aan in 90% van de gevallen wel, en ik heb zelf ook al cijfers gevonden). Mocht het lupus zijn dan is er volgens mij, als ik internet zo lees, meer nodig maar dat moet ik hem nog vragen.
    Merk wel dat het me enorm bezig houd. Heb echt een schurft hekel aan onduidelijkheid als het dit soort belangrijke dingen betreft.

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat fijn dat het een cyste bleek te zijn!!

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi allemaal voor die zwanger zijn gefeliciteerd en ik duim voor plakbeebs. Ik heb eigenlijk wat vragen over waar jullie zitten dit vraag ik niet voor mezelf want zoals jullie zien gaat het hier na 9miskramen eindelijk goed al zit de angst toch wel erg diep merk ik. Ik wil voor iemand die hier geen lid is graag de gegevens van de arts waar jullie bij lopen zij heeft al 11 miskramen gehad en is de wanhoop nabij maar dat zullen jullie allemaal wel begrijpen. Ik wil haar graag helpen maar weet verder ook niets meer omdat ze alle standaard onderzoeken al heeft gehad.

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Bedoel inderdaad SLE. Heb er al best veel over gelezen, en het houd me nu best wel bezig. Had zo gehoopt dat vandaag de rest van de uitslagen er zouden zijn, maar niet dus.
    Morgen bel ik dr.P gewoon op!

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Met Alf eens hoor, ik vond het zelf ook heel verwarrend. Ik zei ook eerst tegen dr. P "dat kan niet want daar heb ik neg. op getest" en toen legde hij uit dat hij een andere lupus bedoelde.

Vind het harstikke lief dat jullie meedenken!

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nee gelukkig niet, zouden heel wat buisjes geweest zijn;).
    De meeste testen uit het boek van dr. Beer zijn geprikt. De Ana test was er daar één van. En nu die positief was, gaan ze verder zoeken naar het type anti-stoffen.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Super waarde!
    Heb bij de 3e zwangerschap precies de zelfde schrik gehad. Denkende dat het steeds moet verdubbelen, en toen bleek dat inderdaad te veranderen naar mate je meer HCG had.
    So far so good!!

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Dreamz: fijne vakantie!
    @angel: Jij ook fijne vakantie verder. En m.b.t. die vriendin, erg naar (en dom) dat ze er niet zelf bij stil heeft gestaan! Maar goed dat je voor jezelf op bent gekomen!!
    @pukje: succes in Gent morgen, komt vast goed!

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    meleka super waarde hoor op naar vrijdag!!

angelica wat een domme vriendin zeg.geniet van je vakantie.

dreamz jij ook een fijne vakantie.

13. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meleka, lijkt mij een hele mooie waarde, blijf maar lekker in de zen stand!

Sprokkel, jij ook een mooie waarde zeg, super!

Y30, logisch hoor dat je alles precies wilt weten, gaat om heel wezelijke zaken! Snap je ongerustheid als er wat gevonden wordt heel goed. Had ik ook met die genafwijking van mij, als je dan info gaat zoeken kom je veel risico's voor een zwangerschap en voor je eigen gezondheid tegen, is toch wel even slikken...

Alf, fijn zo'n begripvolle arts!

Puckje, de sutter (en de artsen die een eerste intake voor haar doen) zijn wel grondig hoor, komt vast goed!

Linda, goed nieuws, fijn!

Dreamz en Angelica, lekker genieten van jullie vakantie, dik verdiend!

Hoop dat ik niemand vergeten ben...

Lfs babss.

14. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angelica: Wat ontzettend dom van die vriendin. Dan ben je volgens mij gewoon emotioneel gehandicapt. Halve....

@minimuis: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zag je verhaal ooit in een oud topic en ik ben blij om te lezen dat het zo goed met je gaat. Van wie wil je info? Een aantal van ons loopt bij het UZ Gent, in Düsseldorf en Y30 heeft extra bloedtesten laten doen bij dr. Pfeiffer in Duitsland. Volgens mij zitten er ook nog een aantal bij andere ziekenhuizen, maar ze vullen vast zelf aan. :)

15. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Goed nieuws, en ja, het is echt een bijzonder innemende man. Precies wat je nodig hebt, nietwaar?

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Dit is een superverdubbeling, hallooooo! Zen... is voor anderen ;) (die minder hebben meegemaakt), maar het ziet het echt goed uit ja!

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Angel, KNUFFFF! Goeie timing qua in NL op vakantie gaan! En jemig, wat een trut zeg, ongelofelijk. Zal wel niet zo bedoeld zijn, zeg je dan maar weer tegen jezelf, maar hoe duidelijk moet je wezen, hallo!

Dreamz, fijne vakantie ook!

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoi Minimuis, met 9 miskramen achter de kiezen (wat onwijs fijn dat het nu goed gaat!!) denk ik dat jij je vriendin meer ervaringsdeskundigheid en kennis te bieden hebt dan sommige meiden hier (waaronder ik zelf). Maar goed, wil uiteraard wel proberen te helpen. Ik loop zelf bij dr.P in dusseldorf. Hij is een immunoloog met veel deskundigheid op het gebeid van auto-immuunreactie t.a.v. zwangerschap. En als hij wat vind in je bloedwaarden schrijft hij (desgewenst) ook medicatie voor en kun je bij hem onder controle staan tijdens een volgende zwangerschap (alleen m.b.t. bloedwaarden en medicatie hiervoor, hij is geen gyn dus doet geen echo's e.d).
    Zijn basis onderzoek is al vrij compleet maar ik heb zelf een aantal extra onderzoeken laten doen, waar ik over gelezen had in het boek "is your body baby friendly" van A. Beer. Dit boek vond ik erg verhelderend misschien ook wat voor je vriendin.

19. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, Heel begrijpelijk dat je alles wilt weten wat er te weten valt over je immuun probleem. Kan me voorstellen dat het frustreert als de onderzoeksresultaten uitblijven. Morgen gewoon bellen!

Als ik je vragen mag, zijn de onderzoeken waar wat uitgekomen is de onderzoeken waar je zelf naar gevraagd hebt nav boek?

20. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, even klagen hoor. Ik word een beetje kriegel van mijn huisarts. Hij wil nu geen prikformulieren meer uitschrijven, want hij vindt dat het geen zin heeft. Ik moet maar leven met de onzekerheid tot de eerste echo. Eikel.

Deel Deze Pagina