Hihihi, volgens mij wel, zijn geheel nieuwe kraamsuites...zeiden dat die nooit allemaal vol zouden raken...uhuh...nou de laatste weken is er een wachtrij bijna van bevallende vrouwen, dus ben benieuwd. En ach, anders doe ik het wel op de gang.
Alf, veel plezier dit weekend! Mykelti, nogmaals veel succes en plezier Ik ben volgende week ook minder online, lekker op vakantie
Geen tips, maar ik wilde je wel even welkom heten en zeggen dat ik ook in dusseldorf loop, en de zelfde suplementen en medicatie gebruik (sinds deze ronde). Hoeveel ronden met intralipid en prednisolon heb jij al achter de rug? Ben je al een keer zwanger geweest met deze middelen als ondersteuning?
Wat is dat snel gegaan met de pleegzorg! Super!! Kan me voorstellen dat het heel spannend is dat je nu weet dat er echt een pleegzoontje komt. Vind het zo fijn voor je! Welke leeftijd heeft hij? edit: heb het al gezien, in een latere post. Leuke leeftijd!
Ik heb net al wel op je gereageerd, maar dat verliezen van een stuk slijm herken ik niet. En ik heb ook geen IUI dus weet ook niet of je het helemaal vergelijken kan. Ik heb de prednison overigens gewoon via dr. P hoor. De huisarts gaat straks alleen de infectie bloed waarden prikken zodat dr. P het in de gaten kan houden. Ik ben pas gister begonnen met de prednison dus over slecht slapen kan ik nog niets vertellen, ik hoop het niet, ben normaal zo'n langslaper.
Mykelti heel veel succes. Spannend! Dreamz, fijne vakantie met prachtig weer. Alf, ik hoop dat je hebt genoten of nog steeds geniet van Bruce Springsteen. Jeugdsentiment Ik heb antwoord gehad op mijn email naar Belgiƫ: prachtige hcg opbouw en ik kan een echo laten doen. Bij deze waarde zou hart actie te zien moeten zijn. Dinsdag nog een keer bloed prikken en bellen voor een echo. Doodeng
Sprokkel, ik loop eigenlijk niet meer in Gent. Dat wil zeggen dat we na onderzoek, diagnose, behandeling en 3 mislukte vruchtbaarheidsbehandelingen vorige zomer besloten om de natuur verder haar gang te laten gaan. De huisarts zorgt nu voor de hcg testen en ik mail de uitslagen ter beoordeling naar Gent. Zo fijn dat men daar nog een oordeel over wil geven. Als ik zou willen, dan zou ik denk ik wel terecht kunnen in Gent voor de echo. Ik zou dat ook wel willen (al was het maar om ds persoonlijk te bedanken voor al haar goede zorgen, dat was namelijk vorig jaar niet mogelijk). Maar het is toch ver weg en het lijkt me niets als je nog helemaal naar huis moet rijden bij slecht nieuws. Dus ik denk dat ik de plaatselijke verloskundige bel, die zich in het verleden ook heel begripvol opstelde.
Je bent dus een stapje verder dan ik. Ik heb 1 vruchtbaarheidsbehandeling gehad in NL (zonder resultaat), heb nu pauze (ovv ds) en start in september weer in Gent.
Meiden, ik las net ergens dat Mykelti vanmorgen is bevallen van een zoon! Het was een snelle bevalling, want ik las dat ie er binnen 6 uurtjes was Mykelti, van harte gefeliciteerd en geniet lekker van je gezinnetje!