Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat goed :D

Mykelti hartelijk gefeliciteerd, smak smak smak :)
    Ik ben benieuwd naar je verhaal.

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Mykelti, van harte! Eindelijk is hij er!

Xx

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Meleka, zo spannend. Op papier ziet het er allemaal super uit, en dat is fijn, maar maakt het ergens misschien ook wel nóg enger ;).

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Maria, hoe gaat het met jullie ukje?

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Wat fantastisch. Ik hoop dat alles goed is gegaan! Geniet lekker van deze kostbare eerste momenten!

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Kan (veel) beter.

xx

7. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Y30, hoeveel Prednisolon slik je? Ik ben al vijf maanden bezig. Eerst met 5mg en in latere cycli meer. Ik ben twee keer in de afgelopen vijf maanden bijna zwanger geweest. Maar bij het innestelen ging het vreselijk fout. Doordat de medicijnen nog niet genoeg waren, werd het toch afgestoten. Veel krampen, misselijk en duizelig. Heb jij dat ook ervaren?
    Omdat ik IUI doe, ben ik ook nog eens afhankelijk van of het eitje bevrucht wordt of niet. Dus twee hindernissen te nemen.
    Inmiddels heb ik een serieuze dosis, als het deze keer niet lukt moet ik geloof ik wel 1 of 2 maanden stoppen om mijn lichaam rust te geven. Het slapen is echt een drama!
    Heb je ook het intralipide infuus? Ik gebruik dat twee keer per week voor de IUI en daarna in de wachtweken. Meestal ga ik 1x voor de IUI naar Langenfeld voor infuus en bloedtesten en na de IUI nog een keer. De rest van het intralipide infuus doe ik thuis.

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    O jee, klinkt niet zo best.
    Als je wilt, pb me..
    Xx

9. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti gefeliciteerd meid!! Geweldig nieuws!! Geniet ervan samen!!!

Y30 al bijgelezen en up to date dus wat mij betreft :) Ik wens jou alle geluk toe! En de andere meiden natuurlijk ook!

Maria ook ik hoor graag meer van je meisje... Heel veel sterkte! Hoop dat t snel wel (veel) beter gaat!!!

10. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti, gefeliciteerd met jullie zoon:):):)! Lekker genieten nu!!

Kickk, wat fijn dat jullie al zo dicht bij een plaatsing zijn, super zeg!!

Zwangere meiden, jullie gaan goed:), we gaan voor een babyboom in januari in dit topic!!

Lfs babss.

11. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mykelti! Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar zijn naam en hoe alles gegaan is.

Leuk weer van je te horen Babbs. Hoe is het met je?

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Thanks Babss, laten we het hopen, een babyboom :)
    Hoe gaat het met jou?

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Mykelti: GEFELICITEERD!!!! Wat heerlijk dat hij er nu is!
    Lekker genieten en als je zo ver bent, dan horen we je verhaal wel.

@Maria: wat naar dat het nog steeds niet lekker gaat met je meisje. Onze PB wisseling is al even geleden, en ik had gehoopt voor je dat het inmiddels weer wat beter ging.

Hier: vandaag eindelijk even tijd om rustig in de tuin wat regelzaken te doen. Dus net ook even de uitslagen van van de week vergeleken met de uitleg in het boek van dr. Beer.
    En het klopt allemaal precies met miskramen door een immuun oorzaak. En gelukkig lijkt het niet overeen te komen met narigheid zoals Lupus. Aangezien ik ook verder geen symptomen heb, had ik toch al besloten dat hoofdstuk even te parkeren, maar dat ik het nu ook gelezen heb, helpt daar zeker bij:).

Ben zo blij met dat boek, kan 'm echt iedereen aanraden die nu nog onverklaarde miskramen heeft.

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoi Tammywynet,

Ik zit natuurlijk nog helemaal aan het begin van dit stuk. Dit wordt na 3 mk's en een vrij lange pauze waarin ik het duitse en laatste nederlandse onderzoek heb laten doen, mijn eerste ronde die ondersteund wordt met prednison en intralipid.
    Ik heb vandaag pas mijn 3e tabletje prednison genomen:) (5mg) en a.s. vrijdag ga ik voor het eerst naar langenfeld voor de intralipid infuus. Ik zie er wel een beetje tegen op, heb nog al een hekel aan alles wat naalden en dergelijke betreft. Hoe doe jij intralipid thuis?? Ben je zelf verpleegkundige?

Verder was ik benieuwd toen het bij je misging met het innestelen, toen had je dus nog geen posi zwangerschapstest? Bij mij ging het tot dusver altijd later mis tussen de 7 en 9 weken (waarbij vruchtje steeds te langzaam gegroeid was).

Hoeveel prednison gebruik je inmiddels? En heb je naast de miskramen nog andere immuun problemen?
    M.b.t. het slapen gaan; dr. P gaf mij de tip om het 's ochtends te nemen omdat je lichaam dan zelf ook cortisonen aan maakt, en de prednison dus het beste aansluit bij je biologische ritme, waardoor je minder snel klachten krijgt. Weet niet of je ook 's avonds neemt maar dan houd je je lichaam misschien wakker met de prednison.

Hoop voor je dat deze ronde je een gezonde zwangerschap oplevert!!

15. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles goed, soms nog wat misselijk en wat moe, maar mij hoor je niet klagen hoor! Mijn buik begint nu wel echt te groeien wat heel leuk is natuurlijk, is nu echt een zwangere buik aan het worden en niet meer een net iets te veel gegeten buikje;).

Merk aan de andere kant ook wel dat de onzekerheid erg diep zit, ben heel makkelijk uit m'n evenwicht te halen. Zo was ik laatst uit eten, overal goed op gelet (dacht ik), bedenk ik me een dag of twee later dat ik een beetje hollandaise saus op heb. Die is gemaakt van eieren die niet helemaal door en door verhit zijn, dus dat is niet echt verstandig om te eten.... Voor mij voor de zekerheid dus toch maar even geen etentjes buiten de deur meer, is die stress echt niet waard!

Lfs babss.

16. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Babss kan me voorstellen dat je onzeker bent, het is niet niks wat je hebt meegemaakt.
    Ik ben ook super onzeker, maar ik stop mijn kop maar een beetje in het zand.
    Vandaag 6w4d, afgelopen 2 zwschappen de dag waarop de ellende begon, bloedverlies etc.
    Tot nu toe niets te zien en het voelt allemaal rustig, dus so far so good.
    Voel je je ukje ook al?

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Babss, leuk lijkt het me als je buik opeens een zwangere buikvorm begint aan te nemen. Ik hoor veel om me heen wat betreft eten. Er zijn mensen die bijna alles eten, zelfs brie. Maar zelf hoor ik dan weer bij de groep die zelfs al voor een zwangerschap heel erg oplet. Ik drink al sinds de actieve kinderwens geen alcohol meer en heb nooit gerookt. Verder mijd ik zout, suiker en vitamine C maar dat is vanwege mijn immuunprobleem.

Dreamz3 zo te lezen kom jij nu aan op je mijlpaal? Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. Een klein beetje kop in het zand kan vast geen kwaad en vermindert misschien ook de stress wel.

Y30 kan ik je een PB sturen? Dan kan ik je mijn ervaringen vertellen. Ik ben verder dan jij in het proces. Hoe plaats ik een PB naar jou?

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    Meiden even heel snel

Allereerst meleka wat super dat je al over de 6 weken heen bent zet hem op !!!

Ik ben donderdag bevallen van een zoon hij doet het super we moesten alleen 2 dagen in het ziekenhuis blijven omdat hij toch nog net prematuur geboren is.
    De bevalling ging heel snel eerst braken mij. Vliezen 1 uur later beginnen de weeën en 2.5 uur later was hij er al dus ging heel snel

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben als de dood voor die echo ;)

20. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je rust weet te vinden, Y30. Het is ook allemaal niet niks waar je mee wordt geconfronteerd. Ik hoop dat je met deze wetenschap snel een goede zwangerschap mag hebben!

Deel Deze Pagina