Babbs doen waar je je goed bij voelt en niet doen wat niet goed voelt. Ik ben blij dat het goed gaat Mimi ik doe mijn best Jij van harte gefeliciteerd met je zoon. Prachtig nieuws! Tammywynet, je kunt een pb sturen door naar een bericht van Y30 te gaan. Klik op haar naam naast de avater. Dan zie je een rijtje met mogelijkheden waaronder het sturen van een pb. Klik er op en dan wijst het zich verder vanzelf. Moi: ik had een emotionele off day vandaag. Ik heb zelfs hevig zitten huilen. Echt niet fijn. Ach ja, hormonen Verder geen verkleuringen meer gezien. Dat is dan weer mooi
Fijn hoor dat je je redelijk rustig weet te houden, het is je (net als iedereen hier) enorm gegund dat het nu eindelijk een keer goed mag gaan! Ik voel ons ukje elke dag, echt super fijn, geeft vertrouwen! X
@Mimi: Gefeliciteerd!!!! Helemaal natuurlijk gegaan dus, super! En nu i.d.d. heerlijk genieten van je kleine man. @Tammy: Ik zie dat meleka al uitleg heeft gegeven. Je kunt overigens ook bij gebruikersinstellingen naar berichten en dan Y30 invullen. Ik zie de PB wel verschijnen, ben wel benieuwd naar je hele verhaal. Je bent de eerste die ik tot dusver tegenkom die de zelfde route loopt, combinatie van boek van dr. Beer en dusseldorf behandeling. @zwangere dames: Zo fijn dat het bij iedereen goed gaat!
Mimi, wow! Ik dacht het al, wat heerlijk voor je, en zo gegund!Heel erg van harte, meis! Dus nu lekker thuis?
Mykelti gefeliciteerd met je zoon! Heerlijk genieten nu! Ook voor jou Mimi! Geweldig zoveel zwangeren hier! Ook heel spannend natuurlijk maar we gaan inderdaad voor een babyboom in 2013 in dit topic. Spannend lijkt me Y30, zo'n eerste keer prednison, het is niet niks maar veel zwangeren heeft het heel goed gedaan, ik hoop voor jou ook! Fijn dat je je verhaal zo goed herkent in het boek van Beers, dan zit je qua begeleiding op de goede weg. Alle anderen succes!
Mimi, ook hier van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van je kraamtijd, laat je maar lekker vertroetelen! Babss, wat lijkt me dat mooi als je je kleintje voelt. Meleka, same here, ook 7 kleuren voor de echo. Angel, hoe is het met jou? Hier, tot nu toe lijkt alles ok. Nu weer de kop in het zand en lekker vakantie vieren. Ik ben aankomende week wel online, maar niet zo veel. Dikke knuffel voor iedereen!
Hier ook vrij geweest Beetje last van een dip veel zwangere om me heen Nog steeds geen ongi dus afwachten
Ik weet nog zo goed hoeveel pijn het doet, lieve Angel, en het is ook zo oneerlijk. Je doet/laat alles om het te laten lukken, maar je hebt zo veel pech. Het voelt verschrikkelijk machteloos, je bent aan de goden overgeleverd. Ik hoop nog steeds voor jou, heel erg, dat je na zo vreselijk veel pech binnenkort ook vreselijk veel geluk zult hebben. Ik denk heel veel aan je. xx
@Angel: welkom terug! Hoe was de vakantie? Wel van kunnen genieten ondanks de dip? Verder begrijp ik helemaal wat je bedoeld, de ene keer voel je m.n. blijheid voor anderen bij wie het wel lukt, en de andere keer komt het daar te hard voor binnen. Hopelijk sluiten we (en de rest van de meiden natuurlijk) snel aan bij de roze golf die hier momenteel gaande is! *knuf*.
Hey meiden, Bedankt voor de leuke reacties! Zijn vanochtend thuisgekomen en alles gaat prima. Hij drinkt ontzettend goed en kan zijn temp ook al heel goed mannen. Hij is over het algemeen super zoet en tevreden, gewoon een lekker binkie.
Wat een lekker kereltje Mykelti. Lekker genieten nu en je flink in de watten laten leggen. Hoe is het met jou? Begrijpelijk dat je je zo voelt Angelica. Ik denk dat we allemaal hetzelfde weleens gevoeld hebben. Het is niet dat je het anderen misgunt, maar je gunt het jezelf ook zo ontzettend. Hopelijk lacht het geluk ons binnenkort allemaal toe.
Thanks Sprokkel. Alles gaat goed, geen bijzondere dingen en ook Hugo doet het super! Voor iedereen hier een dikke knuffel.
Ach...wat een moppie, heerlijk genieten van je mooie mannetje!! Leuke naam Hugo, hoor je niet meer zo vaak.
Tammywynet welkom. Mykelti gefeliciteert wat een mooi jongetje. Mimi gefeliciteert fijn dat alles goed is gegaan en nu lekker genieten. Meleka wat goed dat je een banner hebt gemaakt voor deze plakbeeb. Brix hoe gaat het met je fijn dat je zo een meelevende collega had. Hoop hoe gaat het met jou nog in de wittebrodwken? Puckje hoe ging het in gent ....ik moet donderdag spannend. Lieve angelica kan me goed voorstellen dat je een dipje hebt, heb je wel een fijne vakante gehad? Volgens mij berekening zou ik donderdag mijn ei moeten hebben maar ik had vandaag een positieve ovu test hopelijk vanavond nog op tijd. Voor alle anderen veel liefs Lindra
Mykelti, gefeliciteerd meis! Goed gedaan, en wat een plaatje...! Mirri en Mini, jullie ook van harte gefeliciteerd!