Ik hou het even kort, ik moet eten anders zak ik onder de tafel Maar alles goed! Een krachtige en snelle hartslag. De verloskundige geeft geen garantie natuurlijk, maar zegt dat er een hele goeie basis is gelegd Op de rest reageer ik later.....
Whoehoe... Super Meleka!! Had je je termijn goed berekent? Voorzichtig beginnen te gaan genieten.. Dit is een geweldige mijlpaal meis!
Alf nu is er toch duidelijkheid dus, twee ineens was ook goed geweest toch. Dreamz hoop dat je je snel beter voelt. Meleka wat een goed nieuws!!! Angelica een dikke knuffel voor jou.
Gelukkig duidelijkheid. Ik ben opgelucht, manlief heeft er iets meer moeite mee.. Vanishing twins staat op het formulier. Hij is vooral geschrokken dat er dus weer een vruchtje is gestopt met groeien.
Super fijn dat de echo goed was, en je nu een verklaring hebt voor de bruine afscheiding. Ik kan me voorstellen dat 2 beebjes ook welkom waren geweest, maar nu hoef je je in ieder geval geen zorgen meer te maken over de afscheiding.
Ik weet niet of het je mannetje helpt, maar dat komt echt heel veel voor, en staat waarschijnlijk los van jullie geschiedenis. Ik heb vorig jaar een documentaire gezien over tweelingen in de baarmoeder, en toen werd ook een percentage genoemd van hoeveel zwangerschappen beginnen als een tweeling. Was echt een behoorlijk percentage, en heel vaak weet je het niet, omdat het zo vroeg stopt dat het niet te zien valt op de echo. Hopelijk kan hij zich binnenkort richten op het goede nieuws, van vandaag.
@Joehoe: heel veel succes morgen! Hier: VS vandaag, vindt het wel lastig dat ik de intalipid infusen heb moeten plannen, terwijl ik niet echt zeker weet wanneer mijn eisprong zal zijn. Ik denk maandag, maar sinds mijn mk's veranderd er nog wel eens wat per cyclus... Tammy: hoe doe jij dat?
Succes Joehoe! Ik duim voor je! Y30, Ik weet het. Dat percentage ligt echt behoorlijk hoog. Hij is veel minder ingelezen dan ik (wij) dus schrok ervan. Hij komt er wel overheen Opzich wel erg fijn dat hij zo betrokken is. Dat is wel eens anders geweest.
Snap ik ook wel van je man, maar als je op de 'normale tijd' je eerste echo had gehad, had je het nooit geweten. Het vermoeden bestaat dat het heel erg vaak voorkomt, maar bijna nooit wordt ontdekt, omdat bij de echo van 8 weken de ene twin vaak al niet eens meer te zien is. edit: dat schreef Y30 ook al