Het kan altijd wat langer duren na een miskraam....maar je kan ook weer zwanger zijn.Dat zal toch wel geweldig zijn meis!
ja dat weet ik maar mijn hcg is niet echt hoog geweest. mijn langste heeft 49dg geduurt maar toen was ik wel 10 wk en hcg heel hoog De andere keren tussen 31 en 39 werd ik ongi
@Angelica: Mijn cyclus verlengt weleens een paar dagen na een miskraam, maar nooit langer. Ik zou er ook maar eens een testje tegenaan gooien. @Joehoe: Supernieuws!! En wat een mooie banner. Foto!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! pred, pred, pred, preddddddnison! yes yes yes yes yes!
Ik loop straks even naar de scanner, dat zet ik de echo fotootjes in mn album.. gelukkig mag ik bij de gyn blijven, ik heb vrijdag een nekplooi meting en volgende week een intake bij de klinisch verloskundige, dan worden verdere controle afspraken etc besproken. Ze zijn in het ziekenhuis heel begripvol en geven ook aan dat ze kunnen voorstellen eventueel een extra echo tussendoor te geven als mij dat geruststelt. Heel fijn! Ik ga nu wel afbouwen met de medicijnen en dat vind ik wel heel spannend... DS heeft gezegd dat ik direct helemaal mag stoppen, maar dat durf ik niet! X
Joehoe, ik zou afbouwen. Heb je een goed schema voor de pred? Ik bouwde af met 2,5 per week, maar goed ook, want ik kreeg pas met afbouwen last van dingen (hoofdpijn). Heb je genoeg spul om af te bouwen? Anders moet je ff pb'en.
Heel herkenbaar, de betrokkenheid/ begrip/ steun schommelt hier ook nogal. Gek is dat toch met mannen.