JOEHOE FOTO! Ik ga vandaag weer een testje doen. Ik heb gisteren een test gebruikt die al open was (kv test) die wilde ik toen gebruiken voor mijn bloedtest) De test zag er vaag uit namelijk. Gelijk naast het teststreepje een lichtstreepje en daarna wit dus is niet meer goed. Hij ligt nog thuis dus kan geen foto maken sorry. Vanmiddag weer
Oh wat een goed nieuws na al dat harde werken onder vaak moeilijke omstandigheden. Gefeliciteerd! Weet je al wanneer de presentatie plaatsvindt? En succes vanmiddag met de test. Ik duim voor je
Angel, supergefeliciteerd, je hebt er onder heel zware omstandigheden keihard voor gewerkt. Je bent een bikkel! xx
Angelica, Gefeliciteerd meis! Helemaal met Maria eens.. wat kun jij preseteren onder nare omstandigheden zeg.. respect!
Meleka, Prachtige echo!!! En wat een opluchting dat je moeder helemaal gezond blijkt! Moge er mooie en rustige (!) tijden aanbreken voor jullie..!
nou ik ben wel in huilen uitgebarsten waarom lukken de andere dingen dan niet zo makkelijk... sorry zie alles een beetje zwart wit nu
Niks sorry, heel begrijpelijk. Aan jouw inspanningen ligt het ook niet, ik denk dat jij er misschien nog wel harder voor knokt dan de meeste mensen die ik ken. Maar je hebt er uiteindelijk geen controle over en geen enkele zekerheid over de toekomst, dat is er zo afschuwelijk aan. Wist je het maar, of het nog zou gebeuren of niet, maar dat is volslagen onzeker. Aan positieve verhalen wil je je optrekken, dat lukt soms ook, maar de vraag waarom het bij jou nog niet meezit dringt zich natuurlijk ook op. Ik kan me je gevoel van verdriet maar al te goed voorstellen en ik hoop, ik hoop zo erg, dat ook jouw grote wens mag uitkomen. Heel veel liefs.
Maria heeft het zo treffend beschreven. Huil maar flink, Angelica. En lucht je hart hier zo vaak als je daar behoefte aan hebt. We begrijpen wat je doormaakt.
Angel, gefeliciteerd! En wat Meleka en Maria al zeggen, we begrijpen wat je doormaakt. Het is gewoon niet eerlijk verdeeld... Ik ben erg benieuwd naar je testje. Meleka, mooie echo! En fijn dat je mams niet ziek is @ Hier, lekker van de vakantie aan het genieten, wel internet gelukkig. Verder in de buik alles rustig, geen rare dingen. (.)(.) staan op ontploffen, niet normaal. Nog 8 daagjes, dan mag ik ook voor de echo!
Angel dikke knuffel!! Heel begrijpelijk hoor! X Meleka, super echo!! Dreamz spannend nog 8 daagjes! Voor alle andere super vrouwen hier, KNUF!!
Gefeliciteerd Angelica. Ik neem mijn petje voor je af. Superknap dat het je in zo'n ontzettend moeilijke periode gelukt is om je scriptie te schrijven. Natuurlijk is het heel begrijpelijk dat je het zwart-wit ziet. Ik denk dat we dat allemaal wel hebben met onze geschiedenis. Het blijft verschrikkelijk oneerlijk. @Meleka: wauw, mooie echo hoor! En fijn dat je zo'n goed nieuws hebt gekregen over je moeder. @Dreamz: Het wordt aftellen nu. Ik vond de laatste dagen wel kruipen hoor pfff. Fijn dat je zwangerschapsverschijnselen zo aanhouden. Geeft de burger toch moed.
tis alweer poosje terug, maar ben inmiddels 2 dagen geleden na de gyn geweest en alles zag er keurig uit van binnen... Ook had ik mooi dik bms van 11,5mm! super goed dus. Ook zag ze mooie follikels zitten dus geen reden om zorgen te maken. Ook deze maand spontaan geen bloedveegjes meer gehad dus we hebben besloten om te wachten met hormoonkuur. Wie weet pikt mijn lijf nu eindelijk weer een normale cyclus op
Sprokkel, Durf het bijna niet te vragen, want ik heb het even gemist denk ik, en krijg het niet terug gezocht.. maar hoe was jouw bloeduitslag vrijdag? Wat is je volgende stap nu?
Vraag gerust hoor Alf. Ik moest het zelf ook even nakijken. Vrijdag was hij 8900. Ik zat toen op dpo 22/23. Ik heb morgen een afspraak voor de eerste echo. Dan zou ik volgens ELM 6+5 zijn, maar volgens ovulatiedatum 6+1 of 2.
Zie je, dat wist ik dus wel (ergens) dat je morgen echo hebt Spannend! Hou je ovu datum maar aan, dan kunnen ze je ook niet ongerust maken!