Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @hoop: Ik zal mee duimen dat er donderdag geen ongi volgt maar een mooi 2e streepje! Ik kan me voorstellen dat zo'n naderende verjaardag niet fijn voelt.

@puckje: Ik heb in nl al het bloedonderzoek gehad (mijn gyn heeft al meer gedaan dan standaard, en helaas houd het in NL snel op). Daarnaast ben ik duitsland bij Dr.P geweest hij is immunoloog en heeft mijn bloed getest op allerlei immuunproblemen die een miskraam zouden kunnen veroorzaken. Ook daar is niets specifieks uitgekomen, alleen wat algemeen advies m.b.t. extra voedingssuplementen.

Ik ben nog niet in Gent geweest maar mocht het nog een (4e) keer mis gaan, ben ik dat wel van plan. Zit alleen een beetje tegen de kosten op te hikken. Mijn verzekeraar doet bepaald niet makkelijk.

M.b.t. het boek van dr. Beer, veel van de onderzoeken die hij aanraad heb ik al gehad in nl of duitsland, maar ook een aantal dingen niet. Het lijkt er alleen steeds meer op dat ik die onderzoeken ook niet in de buurt ga kunnen krijgen. Op het andere forum (link van Maria) gaat het m.n. over Londen en Athene.
    Maar goed, ik heb nu even tijd, dus ga nog een stukje verder lezen.

@ angelica: goed dat je het rustig aan doet, ik heb geloof ook zeker dat dat wel helpt, vroeger was het niet voor niets heel gebruikelijk. Ik ken iemand die vanaf de 10e week plat heeft gelegen na meerdere mk's, maar toen wel een gezonde dochter heeft gekregen. (maar dat was dus eind jaren '70)

edit: vanaf de 10e dag, bedoel ik.

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Angelica toppie!!!!!!!

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Super!

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thanks meiden ..... nu nog dat bruine weg dan helemaal happy
    ik durf niet te genieten...... ben zo bang
    ben blij dat ik ivig heb gehad vandaag daar geloof ik echt in
    80% vd vrouwen die dat krijgen krijgt een gezond kindje en ik gebruik nog andere med .....

Sorry voor ego ben onzeker en bang

5. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    super Angelica, wat een goed nieuws!

6. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hoi Angelica,
    Wat goed van je waarden!! En goed van je dat je de IVIG ondergaat! Een knokker ben je!
    En wat betreft de angst.... ik ben ook zoooo bang... bang om nooit een kindje te zullen krijgen. Vandaag had ik weer een mindere dag... druk op mn werk mn directe collega die 11 weken zwanger is... angst angst en nog een angst. Wordt jij ook kortademig en misselijk?? Pff probeer van alles om er vanaf te komen, maar dat is soms zo verdomde moeilijk.

Gelukkig wel weer fijne medewerking gehad van rijnstate en voor de 2 weken voor mn vakantie iedere week een afspraak gemaakt... 2x bij dezelfde gyn en mn favoriete gyn gaat hem inlichten... (die is dan zelf op vakantie).

Angel, is dit voor het eerst dat je met de medicijnen aan het proberen bent?? Heb je al een afspraak voor een echo?

Dikke knuf, ook voor alle andere meiden... en Lizzy heel veel sterkte!!

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    angelica wat super dat je hcg verdubbeld is!!
    even over het bloedprikken in gent toen ik naar gent ging voor de extra medicijnen heb ik gevraagd of ze nog een keer mijn hcg wouden prikken en dit deden ze liever niet omdat het kon zijn dat het in belgie iets anders in zijn werk ging als in nederland en het dan dus onnodig voor verwarring kan zorgen.
    meid ik duim voor je als iemand het verdiend heb dan zijn jullie het wel dikke knuffel voor je

8. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angelica wat goed dat je waardes zijn gestegen, blijf positief hoor

Voor de anderen veel liefs en duimen voor mooie streepjes

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Y30: het leuke is ook weer dat we trouwen op ons verjaardag!!:)
    Nog 3,5 week.
    Vanmiddag trouwringen wezen kopen:)

@Angelica: super meid dat je HCG verdubbeld is! Dat je bang en onzeker bent is heel goed te begrijpen!
    Wat is IVIG?

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ivig is een bloedtransfusie om mijn antilichamen uit te schakelen

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

als zoveel vrouwen daar baat bij hebben,dan zal dat bij jou ook vast het geval zijn!:)

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik verlies nog wel wat bruin maar de kleur wordt lichter dus ik hoop dat het snel stopt. Vannacht had ik krampen en ik moest naar de wc en dan komt er niets mee. het is alleen dat het komt met die troep van utro dat is toch een goed teken???

13. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angelica, volgens mij heeft iedereen in de eerste 3 maanden krampen omdat je baarmoeder aan het groeien is en je darmen geprikkeld raken door de hormonen. Probeer vertrouwen te hebben ook als is dat zo moeilijk (veel makkelijker gezegd dan gedaan en ik spreek uit ervaring). Je waardes zijn goed probeer je daaraan vast te houden, morgen weer prikken toch?

@Hoop42, ik wist niet dat er nog zo iets als een HSG bestond. De reden is niet fijn. Ik duim dat je het niet hoeft te doen. Ik dacht dat iedereen hier nl. aan de utrogestan zat vandaar mijn vraag.
    Leuk om de komende weken te genieten van de voorbereidingen van je huwelijk!

@Y30, het lijkt mij heel lastig voor je: als er niks uit je onderzoeken komt na 3 miskramen weet je niet waar het wel aan ligt. Het is natuurlijk wel super gunstig dat ze niks kunnen vinden aan de andere kant kan je er dan niks aandoen. Ik slik ook allerlei vitamines om zo een gezond mogelijk lichaam/nestje te bouwen, had ook gehoord dat dat wel helpt. Ik hoop echt dat Gent helemaal niet nodig is en dat je binnenkort een knaltest hebt.

@Joehoe, zo herkenbaar - de dagen kruipen dan voorbij, ik hoop dat je snel een mooie echo hebt, je symptomen zijn wel heel positief! Hoop dat je vandaag een lekkerdere dag hebt.

lieve groet voor iedereen.

14. Lizzy1

Lizzy1 Lid

12 apr 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    thanks meiden voor jullie lieve berichtjes! Ik voel me al weer een stukje beter! Ik laat het allemaal maar een beetje over me heen komen en ga gewoon echt aandringen op onderzoek!

@ angelica, ik ga voor je duimen meid!

Toch wel heel fijn zo'n forum.... ow en mn vriend is denk ik ook heeeel gelukkig met jullie allemaal!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hier bloedverlies

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Angelica..meis...neeee dat mag niet!!!
    Is het veel?? Heb je al gebeld naar je gyn??

Dikke knufffff

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    las dat je al naar het zkh heen gaat!!
    Owww ik blijf mega hard voor je duimen meis!!!!!

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Het was eenmalig heb Nu Gwen blood meer

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    pfffff wat zal jij dan geschrokken zijn meis!! maar je hebt wel naar de gyn gebeld??

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Krijg nu een echo ha heeft het geregeld na het bloeden heb ik 4 x geplast en geen bloed

ik hoop ader in combi met fraxiparine

Deel Deze Pagina