Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Angelica: dank je meis,ik vind jou zo sterk!....ik heb zoveel respect voor jou! Ik hoop echt dat het jullie ook gegund is!
    Goed ook dat jullie een besliising hebben genomen om voor adoptie verder te gaan.....jullie hebben een kindje zoveel te bieden!Dikke knuff

@Tammywynat: in Nederland ben je inderdaad al snel te oud.In Belgie gaan ze wel verder...ik weet alleen niet wat de leeftijdsgrens daar is.We hebben 20 juni een afspraak met ds de Sutter.Dan gaan we het doorspreken.

@Puckje:Wat hebben ze jou in Gent verteld?(misschien heb je dat al ergens opgeschreven,maar weet het even niet meer,sorry)
    Ik hoop dat het jou ook nog mag lukken meis!

2. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is goed. Pfff, ik moest zo huilen, ik had het echt niet verwacht. Er was een hartslag te zien en het is gemeten op 6+3.

Ik reageer later op jullie allemaal. Ik ben er nu nog even te vol van.

3. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Oooohhh Sprokkel wat fijn!! Huil maar lekker hoor! Dikke knuffel

4. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Hoop > sterkte meis, wat is het toch oneerlijk he?? Ik hoop toch dat er ook voor jou nog een wonder op stapel staat!
    @Puckje voor jou wens ik precies hetzelfde!! X

@Lindra > Hystero voelde ik ook helemaal niets van... ik vond t wel interessant om mee te kijken op het schermpje en kon me daardoor goed laten afleiden!

@ Angel > heel goed dat je adoptie verder wil oppakken... het lijkt me dat je dan het gevoel krijgt in ieder geval ergens mee verder te kunnen... dikke kus!
    Ik was gister bezig met n album echo's maar de comp liep de hele tijd vast... ik ga het nu weer proberen!

Heb aan het eind van de middag nekplooimeting... merk dat ik het toch best wel spannend vind... huuuu....
    X

5. Alf

Alf Niet meer actief

Sprokkel, Proficiat met deze goede uitslag, wat een opluchting hè..

6. Alf

Alf Niet meer actief

Succes vanmiddag Joehoe. Tuurlijk is het weer hartstikke spannend!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sprokkel: wat fijn meis,dat de echo zo goed was!:)

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Joehoe:Dank je, dat hoop ik ook!:)

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    sprokkel wat fijn.

Ik heb bijna weekend heerlijk!

10. Alf

Alf Niet meer actief

#1590 Alf, 1 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2012
    image0.jpg

Hier mijn echo van afgelopen dinsdag. Onderin de holte rechts zit ukkie met knipperend hartje, In de linker holte zit niets meer :(

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Sprokkel: Super fijn dat de echo goed was!!!

@Tammy: bedankt voor alle steun ook via PB, niet schrikken hoor heb vrij uitgebreid gereageerd.

@Hoop: ik kan me voorstellen dat je leeftijd op een gegeven moment erg mee gaat spelen. Wat wil je allemaal nog proberen en wat ook niet meer. Begrijpelijk, maar wel zwaar en verdrietig lijkt me.

@angel: Jammer van de witte test, maar wel goed dat jullie er nu voor jezelf uit zijn hoe verder. Hoop zo voor je op die laatste poging!!

Joehoe: succes vanmiddag!

Hier: Vanmorgen in duitsland is het wel goed gegaan, ik heb geen nare reacties gehad, alleen een beetje wazig in mijn hoofd.
    Wel weer heftig mis geprikt, en dat zoeken naar aderen onder je huid...iehhh (ik heb er zo'n hekel aan).

En nu gaan we een klus weekend en waarschijnlijk maandag tegemoet, om me vrijdag weer lek te laten prikken;).
    Ach ja alles voor het goede doel!

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Best duidelijk te zien al je ukkie (voor de termijn). Wel een naar gezicht die linkerholte, kan me voorstellen dat je dat wel behoorlijk raakt! Mannetje van de schrik bekomen?

13. Alf

Alf Niet meer actief

Zoals dat gaat bij (de meeste) mannen heb ik hem er na dinsdag niet meer over gehoord :D

Ik heb er ook geen echte moeite mee, al blijft het een raar gezicht zo'n lege holte.. Maar ukkie 1 zit er idd duidelijk te zitten! Daar focus ik al mijn liefde en aandacht op!

14. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, Jeezz dat was weer een enerverend dagje.. bah dat ze dan nog misprikken ook brrr..
    Veel klusplezier van het weekend!

Angelica, Wat naar die witte test meis.. :(
    Ik snap dat je zo snel mogelijk met de procedure aan de slag wilt.. stom idd dat dat niet tegelijk mag.. ze weten zelf toch ook wel dat de wens van de a.s. (adoptie)-ouders mega is!! knuf!

15. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe, Succes vandaag!!!
    Sprokkel, gefeliciteerd!!!
    Hoop42, ik geloof dat het in Gent 43 jaar is voor de eerste zwangerschap en 45 jaar voor de tweede zwangerschap.
    Alf, gefeliciteerd, fijn dat het goed was! Nu gaan genieten he?
    Y30, goh, wat jammer dat ze misprikten. Ik heb die ervaring niet. Juist hier in NL bij de thuiszorg zijn het van die klunzen! Ik heb mijn armen al vol gehad met serieuze plekken. Maar goed, het is over voor je. En voor het goede doel moet je maar denken! Ga straks even je PB lezen. Voel me vandaag nog niet echt heel top. Die Prednisolon is echt troep, daar heb ik toch nog last van, denk ik. Ga zo nog even slapen.

16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe, ik ben te laat met succes wensen denk ik. Ik hoop dat het goed is gegaan.

Angelica, balen :(

Sprokken, proficiat :)

Hoop, die rotleeftijd ook :(

Alf, wat een mooi kleintje op je echo. Het blijft dubbel.

Y30, fijn dat dl is meegevallen.

Ik heb weinig te melden, alleen dat ik voor het eerst serieus uitgeteld ben na de werkweek. En koud dat ik het de hele dag heb gehad ondanks lange mouwen! De thermostaat is kapot ;)

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Angel, ik hoop dat dat wat je dacht te zien er toch is. Al zal je jezelf wel niets wijsmaken. Ik kan me voorstellen dat je spijkers met koppen wilt slaan wat betreft de adoptieprocedure. Je bent zo nog een hele tijd verder en jullie zijn al zo'n eind onderweg. xx

Sprokkel, wat een supernieuws!

Alf, mooie echo. Dubbel, maar vooral mooi.

Y30, arme jij. Van Intralipid hoor je veel goed, hopelijk is dit het zetje wat je nodig hebt.

Meleka, kapotte thermostaat klinkt GOED!

Voor mij een aparte dag vandaag. Precies een jaar geleden dat mijn zwangerschap een idiote wending kreeg (voor wie het nog weet), met een rocky, maar toch goede afloop. Emo...

xx

18. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Lieve meiden,

Combinatietest was goed!! Ben wederom heel erg opgelucht!

Y30 > ik ben even de draad kwijt, wat ga je precies nog meer laten onderzoeken in DL?

Alf > Mooie echo... en mooi dat je alle liefde voor dat lieve frummeltje geeft!

X voor iedereen

19. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Maria Dikke knuffel! Je bent een kei!

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden,

Even snel...
    Vanmiddag had ik bij het inbrengen van de utro best wel een beetje last van een gevoelige baarmoedermond.
    Ook kwam er een beetje bruin mee...
    Verder een wat gespannen buik.
    Nu is het weer rustig.
    Herkent iemand dit?

Deel Deze Pagina