Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken de gespannen buik. Het trekt nogal en voelt een beetje kramperig. Nu nog maar 1 dag flink last van gehad, maar tijdens mijn zwangerschap van J heel veel. Bruin komt waarschijnlijk van de utro. Hopelijk blijft het gewoon lekker rustig, hoewel buikpijn erbij hoort. De boel rekt natuurlijk op.

2. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal! Nog steeds ongeveer symptomenvrij en ontzettend opgelucht. Wat ben ik blij dat ik kan zeggen: je had gelijk Mykelti. Ik ben er nog niet, maar ik ben al verder dan de laatste 4x. :)

@Tammy: Je bent heus geen mietje hoor. Ik denk dat ze in Gent best begrijpen waarom je om een roesje vraagt.

@Hoop: Ik snap je aarzeling. Aan de andere kant: het kan nog, je hebt een cyclus, dus moeder natuur vindt dat het best nog kan.

@Y30: Hopelijk ben je binnen de kortste keren zwanger met prednison en intralipide. Ik hoop dat het de succescocktail blijkt.

@Angel: Ik ben blij dat jullie er voor jezelf uit zijn. Ik kan me voorstellen dat het rust geeft nu je de beslissing hebt genomen hoe verder. Ik gun het jullie zo.

@Joehoe: Fijn dat de combitest goed was. De testen blijven spannend na onze geschiedenis.

@Alf: Mooie echo hoor. Die kleine dappere komt er wel. :D

@Brix en Puckje: Grote knuffel voor jullie beiden. Hopelijk wordt 2013 een babyboom voor alle vrouwen in dit topic.

Ik vergeet vast mensen, zo tikkend op mijn telefoon. Liefs voor allen.

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maria, hele grote knuffel

Joehoe, wat een opluchting weer. Super! :)

Dreamz en Sprokkel, ik herken die gespannenheid ook. Ik heb er heel regelmatig last van. En als ik moet niezen (moet ik nogal eens), dan moet ik uitkijken dat "het" er niet "inschiet". Dat is erg pijnlijk, heb ik gemerkt. En erg onhandig als je net aan het autorijden bent :)

Een korte nacht slaap gehad. Gisteravond een reünie van de basisschool gehad, ontzettend leuk, maar het is erg laat geworden. En natuurlijk weer vroeg wakker. Maar goed dat het weekend is, want ik ben nog brakker dan ik gisteravond was.

4. Alf

Alf Niet meer actief

Maria, jemig.. is dat alweer een jaar geleden? Wat is tijd toch een raar iets.
    Kan me voorstellen dat je er een brok in je keel van krijgt.
    Knuffel..

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Thanks meiden, ja echt, een jaar geleden belandde ik in het zknhs. Time flies (achteraf).

Fijn dat het zo goed met jullie gaat. Joechei!

6. Alf

Alf Niet meer actief

Dreamz, hoe gaat het? Bruin weggebleven?

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Bruin is weer weg gelukkig.
    Ben erg benieuwd naar de echo vrijdag...

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is fijn, Dreamz :)

9. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Dreamz > ik had ook 2 keer bruinverlies en heel vaak (ook snachts dat ik er zelfs van wakker lag), een gespannen opgezette buik en kramperig gevoel... ik snap je zorgen hoor, die had ik toen ook... maar zie mijn banner nu! Het kan dus allemaal...

Dikke knuffel!

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Super fijn dat de combi test goed was!!

m.b.t. je vraag, inmiddels ben ik (denk ik) uit onderzocht. Wij zijn dus ook weer aan het klussen, dit keer met prednison en intralipid.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Maria: Jeetje, de tijd gaat inderdaad heel erg snel. Maar wel een dag om even bij stil te staan, kan ik me goed voorstellen.

Hier: mij eisprong doet een beetje appart. Gister had ik een ovutestje waarvan beide streepjes bijna even duidelijk waren, dus ik dacht vandaag een hele duidelijke te hebben, maar dat was niet zo. Dus of gister DE test gehad, of misschien morgen. Voor de zekerheid vandaag ook maar geklust.;)

12. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Spannend, Y. Goeie naam voor dit onderwerp trouwens ;)

xx

13. Alf

Alf Niet meer actief

Gelukkig maar Dreamz. Ik herken het gespannen gevoel met krampjes sinds vanmorgen ook ;)

Meleka, gezellig een reünie! Heel wat bij te kletsen vanaf de basisschool
    Lekker lummelen in het weekend; rust rules :)

Y30, Hoe lang hebben jullie nu 'onderzoekspauze' gehad? Super dat je er weer vol voor kan en mag gaan!

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rust rules weer vanaf nu, vanochtend de hele trijk gedaan :D

15. Alf

Alf Niet meer actief

Strijk? Pfff... respect!
    Echt geen fut voor. Gisteren hele huis aan kant gemaakt. Komt vriend van man avondje langs... Overal chips restjes op de grond, het tapijt en de bank.
    Je kunt ze ook niet alleen laten...
    Hij mag zuigen straks.. ik doe lekker niks. Ik broed ;)

16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies!

Ik heb de fut weer hervonden en voel me goed :)
    Wat ik wel merk, is dat ik constant een soort van spierpijn voel in de onderbuik, de liezen, rond de heupen en onderrug. Best wel vermoeiend (lees ik voel me een oud wijf :D). Verder lijken mijn (.)(.) langzaam uit hun winterslaap te ontwaken. En mijn darmen, die leiden een heel eigen leven :) Geen spoortje misselijkheid trouwens. Ik ben blij met deze kwaaltje, want ik begon me alweer ongerust te maken of het nog wel goed gaat. Ik ben nooit verder gekomen dan de 7 weken. Dat ik nu week 7 in ga, geef onrust.

17. Alf

Alf Niet meer actief

Hihi.. uit hun winterslaap ook.. :D

Kan ik me voorstellen. Een mijlpaal halen is natuurlijk helemaal top, maar dan.. een grote onbekende enge wereld.
    Ik ben ook pas echt gerust als ik de 18 wkn voorbij ben.. duurt alleen nog ff ;)

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hi girls, ik ben weer terug van vakantie!
    Het was heerlijk om even te relaxen.
    We hebben megaveel wild gezien, erg leuk!

Ik zit vandaag precies op een mijlpaal, 7.4 weken...
    Kwaaltjes zijn nog volop aanwezig, dus zal nog wel goed zijn toch?
    Nog een paar daagjes tot de echo, morgen weer naar België voor de IVIG!

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik ben 14 februari gecurateerd en dit is nu weer de 1e ronde, dus al met al is het een beste pauze geworden.

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Yeah...klachtjes!! Dan maar een oud wijf, toch? :)
    Hopelijk kun je na deze week zeggen dat je nu verder bent dan ooit!!

Deel Deze Pagina