Zeg dat wel Alf. Het waren toch weer trillende handjes tijdens het wachten. Wilde ze het eerst ook nog uitwendig proberen terwijl ik al zei dat er vorige keren niet veel te zien was op deze termijn uitwendig. Zucht, daar word ik gewoon een beetje chagrijnig van. Het is al stressvol genoeg. @Dreamz: Zal ik het gewoon maar doen? Eigenlijk had ik met mezelf 10 weken afgesproken, maar ach. Even zoeken hoe het ook alweer ging..
Yes! Weer een goede echo, Sprokkel Heb je een volgende echo afgesproken? Ik mag over anderhalf uur. Ik ben hartstikke zenuwachtig. Voor de echo, voor het dillema wel of geen prenatale diagnostiek. Voor alles Genieten is er voor mij voorlopig niet bij ben ik bang. Ik heb voor straks ook de intake bij de verloskundige afgesproken. Daar heb ik nu spijt van. Het voelt een beetje als de goden verzoeken, het is nog zo pril Kortom, ik ben helemaal klaar voor een nieuwe dosis zennnnnnnn
@Meleka: Mijn echoscopiste heeft ze vorige week meteen wekelijks gepland t/m de twaalfde week en ook alvast de afspraak voor de prenatale diagnostiek gemaakt. (We waren het beiden er de vorige keer al over eens dat we de nekplooimeting en de 20-weken echo uit zouden laten voeren, maar dat ik geen vlokkentest zou laten doen). Je hebt trouwens eerst een gesprek voor de nekplooimeting. Na dat gesprek zou je altijd nog anders kunnen besluiten. Ik herken je gevoel. Ik moet nog een afspraak in Gent afbellen en in een ziekenhuis in de buurt. Ik heb ze al wel beiden geïnformeerd, maar ze snappen dat ik nog even wacht. Na mijn echo ben ik wel weer redelijk zennn. De vorige keer duurde dat een dag of 2. Succes dadelijk!
ik had net gent aan de tel ik hoef helemaal niet aan de pil ik heb volgende week woensdag mijn echo al voor de cryo tp . ik ga maar snel aan de vitamines
Ik kan er helaas niets zinnigs over zeggen, Angelica. Maar wel goed dat je niet eerst aan de pil hoeft Er is weer hartslag gesignaleerd! Krachtig en goed. Het vruchtje zag er ook goed uit
@sprokkel en Meleka: super dat de echo weer goed was!! Zo fijn dat het hier zo goed gaat met alle zwangeren! @Angelica: succes dinsdag, even op krachten komen en dan ga je vast knallen. M.b.t Gent, fijn dat het toch allemaal best vlot gaat!
Dreamz hoe laat heb jij je echo morgen? Ik heb echt het gevoel dat ook jij een goede echo gaat krijgen
Om 8.30 al! Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft, want ik schijt echt 7 kleuren.. Hoe ga ik in godsnaam slapen aankomende nacht?