Hi Dreamz3, sorry ben blijkbaar nog niet erg thuis in mijn mailbox of het komt door die vervelende infectie. Ik ga het opzoeken. En bedankt voor het reageren!
Nee, dat snap ik. Maar ik vind het wel heel knap van je. Je bent echt een sterk iemand. Hier is het hectisch en nog steeds geen leien dakje, maar we komen er wel. xx
Dreamz, van harte gefeliciteerd wat een opluchting om n mooi kloppend hartje te zien ben blij voor jullie =D
Dreamzzzz!!! Wat goed!! Heerlijk meid!! ik wordt helemaal blij van die goede echo's... op naar de 12 weken! Ohhh Angel... ik kan het me helemaal voorstellen dat dat vreselijk k*t is... ik ben het ook vaak aangegaan... toen het eenmaal zo ver was viel het meestal wel mee, maar vooral van te voren dat gevoel... bah. Dikke knuf!
Dames wat een goede echo's allemaal!! Hoop zijn de trouwfoto's alleen zichtbaar voor vrienden? Puckje hoe is het met jou? Voor alle anderen veel liefs
Ben wat onzeker vandaag. Gisteren en vandaag eigenlijk helemaal niet misselijk meer.. terwijl hcg piek nog moet komen. Baal dat ik niet meer gewoon kan genieten en vertrouwen.
Hee Alf, niet de moed opgeven hoor! Is het niet zo dat die kwaaltjes op een gegeven moment afnemen en ophouden? Dat heb ik weleens gehoord. Wanneer kun je weer voor een echo? Desnoods laat je zelf een pretecho maken, om je gerust te stellen. Het komt vast goed!
Hai dames wat een goed nieuws lees ik hier allemaal!! Toppie!! Voor de andere dames dikke knuf!! Angelica, je moet niets heh!! Had je pb gelezen...bel je volgende week ff!! Heb een nieuwe foto in me album gezet!! Liefs mamatje
Zo begrijpelijk dat je je onzeker voelt, maar echt echt niet nodig. Ook met 8 weken kan je soms dagenlang amper iets voelen, en dan ineens weer heel veel sypmtomen hebben. Heb ik ook gehad, iedere zwangerschap opnieuw. (en de onzekerheid bleef, ik kan je me gevoel goed voorstellen) Mij hielp het om in de "geen-probleem-topics" over de symptomen te lezen, daar lees je dit namelijk veel
Thnx Tammy, ik geef de moed nog niet op hoor, maar het bezorgt me wel de bibbers. Maandag weer echo. Superfijn!