Alf, ik ken je gevoel en onzekerheid!! Ik had er ook last van dat ik soms niet of minder misselijk was ook voor de hcg piek!! Gelukkig mocht ik vaak ff de beeb toen zien wanneer ik zo on paniek was!
@Alf: Hier precies hetzelfde. Woensdag had ik mijn laatste zwangerschapsklachten. Nu voel ik vanaf het begin van mijn zwangerschap heel weinig, dat scheelt wel iets. Als je het echt niet meer houdt gewoon het zh of de vk bellen hoor. Mijn vk zei hetzelfde. En desnoods betaal je die echo zelf, mochten ze moeilijk doen.
@Lindra: je moet eerst vriendjes worden voor mijn foto,s te kunnen kijken.Ik zal je wel even uitnodigen.
@Alf: fijn dat je maandag weer echo hebt, dan hoef je niet zo lang met deze onzekerheid rond te lopen.
Alf, hoe voel je je nu? Wat een onzekere tijden he Gelukkig snel een echo voor jou. Hoop, ik heb je foto's bekeken. Wat een stralend bruidspaar! Jullie zagen er prachtig uit. Hier gaat het best goed. Maar soms slaat de twijfel en onzekerheid behoorlijk toe. Het lijkt niet meer op mijn eerste zwangerschappen, met vlinders in de buik en een gelukzalig gevoel. Erg jammer vind ik dat. Hopelijk komt dat op termijn wel weer.
Alf, onbezorgd genieten zit er voor ons niet in.. Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Veel succes met de echo, hoe laat mag je? @ Hier, alles o.k. Vandaag weer een kritieke termijn bereikt. Nog eentje te gaan, aanstaande woensdag op 9 weken. Ik ben zen!
Meleka, naar hè, die onzekerheid steeds. Het is echt van echo naar echo leven. Wanneer mag jij ook alweer weer? Dreamz, Fijn, weer een mijlpaal! Dat er nog maar geel mogen volgen. Ik mag morgen in 15.50 uur. Hier gaat het wel. Niet meer misselijk. Ben nu de derde keer zwanger, en zit voor de derde keer aan de AB Dat is dus steeds niet goed gegaan, en hoewel Amoxi mag als je zwanger bent vind ik het niet prettig, en nu symptomen verdwijnen al helemaal niet. Het is niet anders.. ben morgen na vieren (hopelijk!) pas weer gerust
Ladies ik leef met jullie mee... die onzekerheid is op sommige momenten zooo vreselijk vervelend! Probeer maar een beetje afleiding te zoeken, al weet ik hoe moeilijk dat is. Klinkt misschien stom, maar hier ben ik ook nog steeds onzeker... ik wou dat het anders was... telkens na een echo gaat het een paar dagen goed, maar daarna komt de onzekerheid weer. Over wel of geen symptomen, over een buikje wat er dat weer wel, dan weer niet is... etc etc... ik denk dat we het gewoon maar moeten accepteren en dat het nooit helemaal weg is, totdat dat mooie wondertje op je buik ligt. Gisteren voetbal gekeken en 2 uur lang hartkloppingen gehad (ook omdat het vreselijk druk was bij ons, met veel gillende, fluitende, toeterende kinderen)... Daarna maar even op bed gaan liggen... toen ging het weer over. gelukkig is iedereen heel begripvol... Liefs!
@Alf: veel succes morgen. Ik duim met je mee! Hier: nog altijd druk in mijn onderbuik, bijna hele dagen. En sinds gister avond gevoelige (.) (.) Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, als dit i.d.d zo is, hoop ik zo dat de prednison en intralipid er dit keer voor zorgen dat het helemaal goed gaat.
Dank je wel meis! Logisch dat je onzeker en angstig bent! Helaas kan niemand dat gevoel wegnemen,maar toch heb ik er een goed gevoel over! Ik geloof echt dat het deze keer goed gaat!
Ow Y30, dat zou wat zijn! Ik hoop het ook heel erg voor jou. Intralipid is een infuus dat normaal gegeven wordt na een zware operatie. Bijwerking is dat het je immuunsysteem 'neutraliseert'. En Ivig is een bloedproduct, met een beoogde soortgelijke werking.
Y30 wat spannend, wanneer ga je testen? Meleka en alf , onzekerheid is heel normaal het is logisch met die voorgeschiedenis. En nu snel weer goede echo's zodat je weer snel kunnen genieten van de kleine wondertjes in jullie buik.
y30 spannend Heb de s net een mail gestuurd. ik ben dus weer ongi geworden (ik had de pil nooit hoeven slikken) Ik heb gevraagd of het wel zinvol is om dan as woensdag voor een echo te gaan. baal er wel van