Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Yes Y30, gefeliciteerd! :)

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ben blij dat het zo snel weer raak is (1e ronde) maar vind het ook doodeng hoor. Hoop zo dat de intralipid en prednison genoeg zullen zijn om dit kleintje 9 maanden te kunnen dragen en gezond op de wereld te zetten.

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    p.s. dr.P is niet te pakken te krijgen, zo nog 1 keer proberen en dan MOET ik echt naar het werk.
    Bel altijd liever van huis uit, wil geen klachten krijgen over dure internationale telefoontjes.

4. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30 ik zie duidelijk een streepje, wat een mooie voor 10 dpo!
    Gefeliciteerd en heeeel veel succes :D

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Van harte, Y30. Nu duimen dat al jullie inspanningen beloond worden. Ik duim voor je!

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nou a.s. donderdag om 9 uur bij dr.P.
    En voor de zekerheid een lipid afspraak gemaakt voor die dag om 15 uur. Zijn mijn waarden goed dan hoef ik er niet heen, maar zijn ze niet goed, dan heb ik in ieder geval een afspraak.
    En nou echt naar mijn werk!

p.s. fijn dat jullie mee hopen/duimen:)

7. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie test voor 10 dpo Y30! Gefeliciteerd en ik ga duimen voor een plakbeeb. :)

8. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Mooi zo. Ook je ontstekingswaarden laten prikken hè. Werk ze.

9. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed geregeld, Y30.

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Y30, gefeliciteerd meis, dat sommigen van jullie dat toch voelen...ik voelde echt helemaal niets aan van tevoren. :)
    Succes met de controles en behandelingen. Ik duim ook voor een plakbeeb.

11. Alf

Alf Niet meer actief

Jaaah! Gefeliciteerd hoor!!

Goed geregeld, beter een afspraak teveel dan te weinig!

12. Alf

Alf Niet meer actief

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Y30: gefeliciteerd meid! Ik hoop echt dat het deze keer goed mag gaan!

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik heb even gelezen, ik snap de redenering van de gyn wel. En als je alleen voor die nekplooi meting kan kiezen en eventuele verdere echo's, wat verder geen risico's met zich meebrengt...Het is een idee.
    Maar zal dit topic ook niet verder vervuilen, schrijf alleen niet graag mee op een topic waar ik nooit kom, voel ik me zo'n "intruder". (vandaar even kort hier gereageerd).

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Verder iedereen bedankt voor jullie lieve reacties. Vindt het nog steeds dood eng maar voel me wel gesteund:).

16. Alf

Alf Niet meer actief

Lieve Y30, je bent van harte welkom met je mening! Heb topic speciaal geopend vanmiddag ;)

17. Alf

Alf Niet meer actief

Het is ook doodeng! Helemaal omdat je nu extra hoop mag hebben vanwege je onderzoeksuitkomsten!! Ik hoop zo dat dit de sleutel tot het geluk is voor jullie!

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Je beschrijft het precies zoals ik het voel. Voor mijn gevoel mag ik extra hoop hebben, maar tegelijkertijd durf ik dat niet.
    Maar goed hopelijk blijkt donderdag dat mijn lijf deze kleine aan het accepteren is.

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    vraagje: Bedenk mij dat ik vanmorgen ben vergeten te starten met utrogestan, dit had ik me voorgenomen te doen vanaf de posi test.
    Nu vroeg ik me af, zou dit bij mij nog meerwaarde hebben, gezien het hoogstwaarschijnlijk aan de auto-immuun reactie ligt.
    Of doe ik het dan alleen voor mij eigen gevoel?

en cardio asperine, wat zouden jullie daarmee doen? Op zich zijn stollingsproblemen bij mij uitgesloten en ik wil ook niet allerlei rommel slikken, staat toch ook weer in de bijsluiter dat er niet bekend is of het effect heeft op de zwangerschap.

20. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1860 Meleka, 12 jun 2012
    Laatst bewerkt: 12 jun 2012
    Moeilijk he Y30.
    Ik heb deze zwangerschap gekozen om geen medicatie te nemen waarvoor geen diagnose is gesteld vanwege een groeiende afkeer van "rommel". Daarom voor mij geen prednison en asperine.
    Wel utro. Er is nooit een tekort aan progesteron vastgesteld bij mij (ben er ook niet op getest), maar het hielp me in ieder geval wel aan een behoorlijke luteale fase in de cyclus. Dus misschien wel een aanwijzing. Utro voelt voor mij als het minst "kwade" van alles en ik heb geen last van bijwerkingen.

Weet je, je moet doen wat goed voelt voor jou. Dat is het enige juiste. Lekker antwoord he ;) :)

Deel Deze Pagina