Y30, wat een afwegingen weer he? Vertrouw erop dat je de goede beslissingen maakt. Wat betreft de website, heb ik die globaal gelezen en hem toen bij mijn favorieten gezet. Ik hoop dat ik zelf ook nog een keer voor die afweging kom te staan. En aangezien DD al bekend terrein is voor me, lijkt het me zeker de overweging waard. Of ze dus hetzelfde testen als in NL durf ik niet te zeggen. Ik ben net bij de huisarts geweest en gezond bevonden. Nergens kwam wat uit. Geen allergieën en de bloedtesten nadat ik zo ziek was vorige week toonde geen afwijkingen. De dokter kwam weer met het bekende verhaal. Acceptatie dat het niet gaat lukken maar vooral blijven proberen want ik ben al verscheidende keren zwanger geweest, zucht! Ga maar weer een afspraak plannen bij dokter P. in juli. Wil in augustus echt verder. Als die enge cyste weg is, natuurlijk.
@Tammy: tja die huisartsen, ze bedoelen het vast goed maar het zijn van die dooddoeners. Bij dr. P kun je gelukkig altijd heel snel terecht, dus als die cyste weg is, hoef je verder niet lang te wachten. @Puckje: succes vandaag! Hier: ben aan utrogestan begonnen, en de asperine doe ik denk ik niet. Er is in mijn bloed geen reden gevonden om het te nemen, daar moet ik toch op kunnen vertrouwen. m.b.t. andere topic; ik heb daar tijdens de 3e zwangerschap meegeschreven, maar wacht daar nu nog even mee. Voel me nog zo onzeker over deze prille zwangerschap. Hopelijk vinden de niet zwangere dames hier het geen probleem.
Y30 ik hoefde niet te turen hoor hahahaha gefeliciteerd OFF topic Ik ben geslaagd voor mijn hrm bachelor opleiding
Y30, ik vind het wel leuk om iedereen te volgen hoor in hun zwangerschappen. Dat bereid mij ook een beetje voor op de onzekerheden die dat weer met zich meebrengt. En welke keuzes je dan weer moet maken. Ik ben zelf nooit verder geweest dan week 7 en heb ook nooit een kloppend hartje gezien. Lijkt me super bijzonder. Vind het leuk dat te lezen. Angelica, heel erg gefeliciteerd met je Bachlor!
Angelica, GEFELICITEERD!! Echt respect hoor, zo'n pittige opleiding met goed gevolg afronden tijdens deze pittige jaren! Proost er vanavond maar lekker op, dik verdiend!!
Goed zo angelica, gefeliciteerd heel goed gedaan. Puckje hoe is het gegaan vandaag? Persoonlijk vind ik juist erg fijn dat de zwangeren hier schrijven. Het geeft me een blij en hoopvol gevoel. Ik vind het prettig dat we samen ervaringen, verdriet, hoop, teleurstellingen en ook de blijschap kunnen delen.
beloof even niet te lachen....................... maar ik zit sinds kort op paaldansen en sinds gisteren na het paaldansen voelde ik me weer goed. Op dit moment wil ik hier voor gaan...... Meiden als ik iemand het gun om zwanger te raken....... dan zijn jullie het wel. Ik krijg hoop dat het goed komt... misschien niet voor mij op een biologische manier, maar wel dat ik dankzij jullie sterke meiden er wel kom en dat is misschien wel voor mij adoptie. Knuf voor jullie
Angel, Lachen? Waarom? Hartsikke gaaf paaldansen!! En helemaal als jij je er zo goed door voelt! Wat ben jij toch een lieve en sterke vrouw!
Sprokkel, Succes vandaag met echo! Meleka, Jij ook succes, of mag je pas morgen (ik ben het weer vergeten.. sorry sorry sorry )