Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Bedankt lieve meiden, het is hier ingeslagen als een bom.
    Ik ben echt des duivels en zwaar verontwaardigd...
    Alle percentages hebben zich tegen mij gekeerd..
    Ik weet niet meer wat ik moet doen en ben erg bang dat dit einde kinderwens betekent...

2. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamz wat een rotnieuws, hoe kan dat nu?
    Wat is het toch oneerlijk en gemeen.
    Veel sterkte en een knuffel.

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Dreamz, je gevoel herken ik. Na de zoveelste keer voel je alleen nog maar woede, of zelfs helemaal niets meer. Lamgeslagen. Ik kan niets bewijzen, maar het zou kunnen dat je toch meer nodig hebt. Dat het een immuunkwestie is. Zou je nog eens naar Gent willen of heeft dat geen zin denk je? En dr. P?

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Dreamz wat vreselijk. Ik denk aan je

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Dreamz: woorden schieten hier te kort.Ik vind het zo erg voor jullie.Heel veel sterkte samen!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dreamz, wat vreselijk meis...:( dikke knuff

7. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, wat fijn dat je elke week kunt komen. Geeft toch wat controle en hopelijk wat rust. Superlief van je man.. ze kunnen het wel ;)

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Dreamz....sprakeloos wat vreselijk.
    Veel sterkte samen.

9. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamz ook hier even een berichtje voor je om te laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef! Heel veel sterkte meis!! Dikke knuf!

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Dreamz: Zag dat je in je handtekening hebt staan dat je voorlopig niet op het forum komt, dus weet niet of je dit nog leest.

Heb je een beetje kunnen slapen vanacht? Je gevoel van woede en angst dat dit het einde voor je kinderwens betekend, is zo begrijpelijk. Wist gister niet goed wat ik moest zeggen, en vandaag is het niet veel beter. Denk aan je, en wens je alle kracht om hier eerst weer doorheen te komen.

Heb je nog een extra controle staan in het ziekenhuis, of wacht je het eerst af?

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: Nou alle afspraken staan gepland, we gaan wekelijks op woensdag ochtend naar dr.P. Mocht er dan wat mis zijn kunnen we op vrijdag lipid laten doen. (speciaal gevraagd of er niet te lang tussen zat, maar dat was geen probleem volgens dr.P).
    Maandag middag kan ik in het ziekenhuis een lab briefje halen voor HCG prikken, en meteen prikken.
    En meteen ook de eerste echo gepland, die staat op 5 juli.
    Heb getwijfeld of ik nu al wel een echo wilde plannen, maar besloten dat ik er niet bijgelovig in wil zijn, nu staat alles gepland en hoef ik me nergens meer druk om te maken.
    Lijkt me aller belangrijkst aangezien dr.P gister heeft gezegd dat stress mijn immuun systeem ook activeert, dus echt moest proberen stress te vermijden. (dat wordt nog wat;))

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, wauw, wat een fijn vooruitzicht en heerlijk dat je alle afspraken gepland hebt. Ga je dan altijd op woensdag naar dr. P. wat doet hij dan percies? Krijg je nu ook nog wekelijks een Intralipid? En tot wanneer krijg je Prednisolon? En belangrijker, hoe voel je je nu. Heb je bijwerkingen?

Ikzelf ga de 25ste naar DD. Misschien kan ik in juli starten en anders in augustus.
    Weet jij trouwens wanneer zijn vakantie is? Daarom ga ik al 25 juni. Ben bang dat als ik weer ga beginnen hij weg is, en hij moet me wel medicijnen voorschrijven. De dame aan de telefoon wist het niet, zei ze.

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1933 Tammywynet, 15 jun 2012
    Laatst bewerkt: 15 jun 2012
    Y30, o ja meditatie en visualisatie helpt heel erg tegen de stress. Ik kan je de CD's van Zita West aanbevelen. Ze heeft ze ook voor in de zwangerschap. Geeft in ieder geval een heel fijn gevoel, even tijd voor jezelf. Succes.

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Y30 spannend

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden,

Wat doet Dr. P. precies?

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Hij is immunoloog en doet op verzoek (een deel van) de onderzoeken die Alan Beer aanbeveelt. Schrijft bij wiebelig immuunsysteem prednison voor, maar ook Intralipid.

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Okee, is hij te bereiken via e-mail?
    Ik ben wel een beetje info aan het verzamelen.
    Of ik er wat mee doe is een 2e, maar je kunt maar beter ingelezen zijn ;)
    Weet jij misschien hoe lang het duurt na het stoppen met de utro voor de mk een beetje op gang zal komen?

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Bij mij duurde dat zeker een dag of drie. Hoop dat het snel gaat voor je.

Y30 weet meer over P, zij komt daar ;)

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Okee, dankje, ik hoop ook dat het snel zal gaan, want ik ben er wel klaar mee.
    Van mij mag het komen, dan heb ik het gehad...

Okee, ik zal Y30 vragen of ze me wil informeren :)

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Toevallig dat ik me vandaag het zelfde af vroeg nadat ik de tel. opgehangen had. We hebben nu namelijk afgesproken dat ik iedere woensdag ochtend kom, maar hij noemde geen vakantie. Zal het volgende keer vragen.
    Hij gaat dus iedere woensdag bloed prikken, net als gister. Ik hoor dan de zelfde dag wat de uitslag is. Zijn mijn immuun waarden goed dan hoeft er verder niets. Zijn ze niet goed dat maak ik een afspraak voor vrijdag voor lipid infuus en zal de prednisolon omhoog gaan.
    Verder houd hij mijn bacteriƫle waarden in de gaten i.v.m. de prednison.

Ik heb geen bijwerkingen. Maar voel me niet super vandaag, heb veel last van mijn darmen, dit heb ik altijd als ik zwanger ben. Ik was daarom al aan de rosvicee laxo en gedroogde pruimen, maar ik heb enorm krampen. Nu is dat op zich niet zo erg maar ik vind het altijd zo eng voelen als ik zwanger ben...beetje stom misschien:).

Maar ehh...wat voor symptomen bedoelde je nou, waar ik op moet letten? (had je het in je vorige berichtje over).

Deel Deze Pagina