Dank dames.. Ik hoop dat het in ieder geval snel op gang komt.. De vorige miskraam heeft 2 weken geduurd voordat t echt kwam.. Heb 2 weken gelopen met enkel bruinverlies.. Dat zie ik echt niet meer zitten.. Nu ook steeds bruin maar geen bloed of krampen. Begin me nu ook steeds meer zorgen te maken over de vlek of hoe ik t moet noemen in mn baarmoeder.. Hoop dat t niets ernstigs is. We stoppen ook ff met zwanger worden..
@MireilleE: aspirine is toch ook bloeverdunnend? Wat een geweldige gynaecoloog heb je! is dat in Nederland? Ik kan me voorstellen dat je blij bent,maar ook verdrietig. Tis ook allemaal niet niks meis. Hopelijk gaat dit goed werken en ook heel fijn om te weten dat je gynaecoloog achter jullie staat en mee wil werken. @Moesch: is het geen vleesboom die vlek? Ik hoop dat je niet telang hoeft te wachten op de miskraam.......dat is zo moeilijk. Ka me goed voorstellen dat jullie even een time-out nemen. Sterkte meis
Dankjewel meid. Volgens de gyn leek het op een kleine vleesboom maar ze kon het niet zo goed zienomdat het bms te dik was ivm aankomende menstruatie.. En omdat het mogelikk kon zijn dat ik zwanger was wou ze niet meteen een waterecho maken.. Nu moesy ik dus over 2 weken terug.. Als ik ongi was geweest kreeg ik een waterecho, als ik zwanger zou zijn een gewone echo.. Met de waterecho zou ze zkr kunnen zien of het een vleesboom, poliep of iets anders was..
Een vleesboom hoeft geen probleem te zijn om zwanger te worden/of te blijven. Maar dat hangt ook wel af van de plek waar de vleesboom zit geloof ik.
Aspirine is idd bloedverdunnend, ik moest er aan denken voor jou omdat je al wat ouder bent en daardoor makkelijker microklontertjes ontwikkelt, schijnbaar. Yep, de gyn is idd uit Nederland, gewoon uit ons eigen streekziekenhuis. Ze kent ons verhaal, ze heeft ons doorgestuurd naar Gent (op ons verzoek) en is niet zo moeilijk (zoals ze zelf zegt )
MireilleE wow, wat een fantastische gyn!!! Ik wil daar ook!!!! Wat ontzettend fijn dat er zo goed met jullie meegedacht wordt. Ook dat je het gevoel hebt er niet alleen (met je man natuurlijk) in te staan. Op naar die baby! MoesCH, heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk komt het snel op gang. Kun je het vruchtje dan laten onderzoeken? Misschien komt daar iets uit? Sterkte en een dikke knuffel!! Ik heb ook een vleesboom en die zit heel gunstig en zal geen opstakel zijn voor een zwangerschap. Wel word je dan in de gaten gehouden door een gyn ipv een verloskundige. Maar dat vind ik niet erg dat moet ik in ieder geval ook met mijn lichamelijke andere zaken. Hier nog steeds niet ongesteld. Wel veel pijn in mijn buik en rug. En nu weer na het sporten een beetje gevloeid. Hopelijk zet de echo morgen wat in werking. De acupunctuur helpt ook niet. Het zit gewoon te vast blijkbaar. Wel nog superfijn, ik heb me vandaag gewogen in de sportschool (toen er bijna niemand meer was) en ja ik word er blij van. Ben sinds ik gestopt ben met de steroÏden en weer ben gaan sporten en lijnen meer dan 10 kilo kwijt. Ik ben nog steeds te zwaar maar ga wel vol goede moed verder! Vanavond een etentje jammer want ik ben erg gemotiveerd. Morgen na de echo weer sporten! Of dik ongesteld zijn dat is ook goed, beter eigenlijk!
@tammy: wat goed! 10 kilo is niet niets!! En vanavond bestel je bijvoorbeeld vis met het sausje appart. En liever een voorgerecht dan een toetje. Zijn van die kleine dingen waardoor je nog prima uit eten kunt.
Tammy dankje meid! Ziet die vleesboom er ook als n vlek uit bij jou op de echo? Sinds gistermiddag heb ik geen bruinverlies gehad.. Vreemd weer!
Vandaag nog geen bruinverlies gezien.. Heb net eens getest met een teat vam de action en die was duidelijker als die van kruidvat 2v5.. Weet nu niet wat te verwachten.. Miskraam of toch niet.
Mijn ervaring met de kruidvat testen was dat ze in het begin totaal niet donkerder werden, dus ik denk dat je gewoon hardstikke zwanger bent!
MoesCH, jeetje meid wat spannend!!!Laten we het op zwanger houden. Ja die vleesboom die ik heb lijkt op een moedervlek. Ik heb hem gezien op beeld tijdens een hysto. Raar idee eigenlijk ik had altijd het idee van een echte boom met wortels enzo. Ik weet niet waar die zit maar hoor dat hij zeer gunstig zit. Hoe is het met alle anderen? Hier, weer een echo gehad vandaag bmsv was nu 11mm (op sommige plaatsen, andere plaatsen weer dunner) er zat een follikel van 1cm. Volgens mij zit ik nu een dag of 5/6 voor mijn ovulatie. Gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Blij dat dat over is! Maandag een telefonisch consult met de gyn over hoe verder te gaan. Etentje was bij iemand thuis en was niet echt veel gelukkig. Wat sla en kip. Het toetje was heel zoet en machtig. Daar heb ik maar een paar happen van genomen. De baklava daarna heb ik afgeslagen. Vandaag moe omdat ik gisteren te laat in bed lag. Hopelijk morgen weer fit en sporten. Ik heb er zin in. Boston zweeft nog steeds door mijn hoofd (ik heb er een jaar gewoond en het is de mooiste stad op aarde). Van de dokter in Barcelona niets meer gehoord. Jammer want dat kan ik op een dag doen met het vliegtuig. Al zou ik toch wel graag naar Boston gaan...
@Moesch: ik zie het lichte streepje. op hoeveel dagen PO zit je nu? Zit je nog voor NOD? Wel spannend!!! Ik duim hard mee dat je goed zwanger bent.
Tammy.. Spannend ook voor jou meid! Gelukkig zijn de bloedingen gestopt! Ik heb alleen nog een normale echo gehad en daarop was een vlek te zien.. Wat op een kleine vleesboom leek volgena de gyn maar ze kon t niet goed zien. Ik blijf t eng vinden.. Krijgt er soms zelfs benauwd van! Y30.. Vandaag zou nod zijn. Gisteravond wat druppels bloed gehad.. Vandaag weer bruinverlies.. Ik weet dus echt niet meer waar t op gaat uitdraaien..
Vanochtend weer getest en vind de test niet echt donkerder worden.. Ook heb ik nog bruinverlies... Bovenste rest is van vrijdag, onderste vandaag
@Moesch: ik vind de onderste test toch iets duidelijker(op mijn scherm) Het zijn geen knallers,maar kan het geen late innesteling zijn? Ik begrijp dat je hier mega onzeker van word.
Word er idd onzeker van! Geen idee wat t kan zijn.. Verlies wel telkens bruin en af en toe wat druppels bloed.. Net ook wat zwarte stukjes.. Vorige miskraam was ook zo.. En dat hield 2 weken aan voordat het eindelijk doorzette.. Blegh heb t gehad.. Heb net ook ff de triage afdeling gebeld en volgens hun kon t wel eens een jnnestelbloeding zijn.. Maar na alle ervaringen die ik gehad heb, denk ik toch een miskraam!