ja vorige cyclus had ik smiley, dag erop terug neg en 4 dagen later terug smiley daarmee dat ik nu bij ferti-arts loop om cyclus te laten monitoren ... ik moet vrijdag teruggaan, dan zal ze wel kunnen zien of ik eisprong heb gehad... Morgen dan maar starten met clexane
Ik ga vanaf dag 2 naar ferti-arts, en deze volgt me nu 1x per week op. ze heeft me hormonaal gecheckt op dag 2. ze heeft nog eens gecheckt op dag 10, en nu moet ik vrijdag op dag 17 weer langs voor echo en wss ook weer bloedafname om te zien wat hormonen doen na eisprong ...
De test was hagelwit. Jeetje, toch in de maling genomen door mijn lijf, of beter gezegd door de Utro . Ach ja, het is goed zo, volgende ronde weer een kans. Ik ben ergens ook opgelucht dat het echt negatief is en dat er niet weer zo'n lullig streepje van niks is . Hopelijk heeft Lindra meer succes!
Brix, Onee.. wat jammer zeg! Zou utro ook je temp kunnen beinvloeden dan? Die ziet er toch echt heel goed uit (triphasic) Knuffel voor jou!
Brix, vind het superjammer. En helaas kan utro voor dezelfde kwaaltjes zorgen, ik was vorige maand ook zo overtuigd en keek op dag 12 ook op tegen een hagelwitte test Veel succes in je nieuwe ronde meis!
Brix, wat ontzettend jammer!! Ik moest vanochtend gelijk aan je denken en hoopte zo dat je goed nieuws had! Nou op naar de volgende ronde, zeg ik! Hier heb ik weer een intralipid gehad, goed geprikt begaf de machine het weer. Ze hebben een nieuwe besteld. Verder heb ik het ontzettend koud. Raar want dat heb ik nog niet eerder gehad. Kan misschien ook komen van de Predmed of de Utro. Ben nu ook vreselijk moe en ga heel vroeg naar bed 's avonds. Maar ja kan van allerlei medicijnen komen, al hoop ik op goede voortekenen natuurlijk. Ik ga wel 9 maanden in winterslaap! En o ja ik jank om alles. Kleine hondjes, kindjes in Afrika op de reclames.
Brix wat ontzettend jammer! Wat waardeloos dat je je eigen lichaam niet kunt vertrouwen door de medicatie. Hou je taai...
Oh balen Brix De progesteron is inderdaad bedrieglijk hoor, je voelt van alles en je temperatuur blijft hoog erdoor maar het hoeft dus niets te betekenen. Je post laat zien dat je er wel positief instaat, gelukkig. En inderdaad; nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik blijf in elk geval duimen voor je
Hey meiden, Ben even een paar dagen niet op ZP geweest dus net bijgelezen (kostte "maar" 40 minuten). Hopelijk vergeet ik niets belangrijks. @Yvonn en bdotsie: Welkom, hopelijk vinden jullie hier steun en informatie, en wat gezelligheid. @Puckje: wat ontzettend naar dat je man zijn baan kwijt is. Zal voor hem vast ook heel zwaar zijn, de hormonen van mannen zorgen er tijdens de zwangerschap juist vaak voor dat ze het heel belangrijk vinden dat ze kunnen voorzien/ kost verdienen voor hun gezin. @Jenka: Het is al veel gezegd, maar iedere miskraam is heftig, en 2 in een half jaar zeker. Dat je daarvan in een depressie schiet is niets om je voor te schamen, gelukkig heb je hulp gezocht! Ik hoop dat de psych snel de juiste medicatie instelling voor je vind! @Mevrouwtje Dees: Wat een ongelooflijke K*T opmerking van dat mens!! Gelukkig heb je het hartje nu zelf gehoord, dan kun je haar onwetendheid snel aan de kant zetten. Snap wel dat je er nog je beklag over gaat doen. @Meleka: Wat een zorgen krijg je op je pad! Het werk van je man, jouw werk, die kies en de zwangerschapssuiker...zit echt niet mee. @Tammy: super fijn dat je goede waarden had maandag! Hopelijk morgen weer!! Wanneer ga je testen? 10 dpo?? (dat heb ik zelf gedaan, maar dat was omdat ik op tijd bloed onderzoek wilde, en dat krijg je al, dus op zich hoef je je niet te haasten). @Brix: Wat jammer van de witte test!! Utro kan de boel inderdaad flink bedonderen. Is het een idee om pas vanaf een posi test aan de utro te gaan? Daar heb ik zelf voor gekozen, juist omdat ik mijn lichaam wilde kunnen blijven aanvoelen. @Alf: wat naar dat je je zo onrustig voelt deze laatste weken. Moet zeggen ik herken het in zoverre wel dat mijn onderbewuste er mee bezig is. Heb vanacht gedroomd dat ik bloedingen kreeg, toen werd ik wakker, en de droom erna was ik mensen aan het vertellen dat het met 24 weken mis was gegaan. (nou ben ik daar gelukkig al voorbij, maar het is toch een teken dat het moeilijk blijft om er op te vertrouwen dat het goed komt). Hier: zaterdag deel 2 van de pret echo, hopelijk houd mijn mannetje dan niet weer zijn handjes voor zijn gezicht. En ik hoop ook dat hij dan met zijn koppie naar beneden ligt en dus niet meer in stuit.
Meisjes, bedankt voor de lieve reacties! Ik heb een beetje gemengde gevoelens vandaag. Enerzijds doet het me niet heel veel dat de test negatief was, ik denk: "Ach, volgende keer beter. En nu mag ik met Kerst lekker een glaasje wijn drinken " En aan de andere kant ben ik een beetje somber door de gedachte dat we sinds gister officieel al 2 jaar bezig zijn voor nog een kindje. 2 jaar vol verdriet, met het verlies van onze zoon* en 5 miskramen in totaal. En nog steeds is mijn buikje niet gevuld, nog steeds gaat er geen kindje komen . Ik heb vandaag onze co-sleeper uit de slaapkamer gehaald. Die hadden we laten staan nadat ons dochtertje op haar eigen kamer ging slapen, in de hoop dat er snel weer een nieuw kindje in zou mogen slapen. Vandaag besefte ik me dat het ding alleen maar in de weg staat en dat er voorlopig toch nog geen kindje in komt. Zo'n verdrietige actie, ik heb er pijn in mijn hart van. Het staat zo symbool voor het gemis . Mijn God, 2 jaar alweer. Hoe lang gaat ons verdriet nog duren? *** sorry voor dit ego-bericht, ik moest even mijn hart luchten ***
Oh Brix ik had het je zo graag gegund Geen wonder dat er allerlei gevoelens bij je loskomen. Het is op bepaalde momenten ook zo confronterend allemaal, dat herken ik wel. Ik blijf je succes wensen en voor je duimen.
Brix, krijg gewoon kippenvel... Het mag misschien gemengde gevoelens teweeg brengen maar het negatieve gevoel is daar niet minder om. Ik zei het ook zo, tja dan kan ik lekker met kerst/ op vakantie lekker drinken, maar ik meende het niet echt... Ik ken je ( iedereen hier ) niet maar een ieder die zoveel verdriet, pijn en moeite heeft met kinderen krijgen gun ik het echt! De next ronde gaat gewoon lukken!!! Houdt hoop! Xxx