Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    DD, was weer als vanouds. We hebben een goed en positief gesprek gehad. Hij stond helemaal open om mijn Griekse testen te bekijken, hun behandelplan en dat hebben we besproken. En we gaan ook samen de Amerikaanse testen bekijken als die binnenkomen.

Het blijkt dat het Griekse behandelplan erg strikt en straf is. Alles je alles doet, zit er geen bacterie meer in je lijf.

We hebben wat zaken aangepast. Het enige is wel dat hij van sommige dingen erg overtuigd is, terwijl ik dat niet ben. Bijvoorbeeld intralipid. Bij mij doet dat (bijna) niets. Ik merk er niets van.

Ik ga antibiotica gebruiken vanaf de ongesteldheid, Clexane spuiten, progesteron spuiten en natuurlijk de IVI-G (40gram) in twee keer. Een keer voor de terugplaatsing en de andere keer de dag erna.

De resultaten uit de VS komen hopelijk in de week van 2 december en die gaan we dan ook goed bekijken en zonodig dingen aanpassen.

Al met al was het dus een positief gesprek in een nieuw lab middenin DD.

2. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje, ik heb de afgelopen 6/7 maanden lopen rotzooien met mijn cyclus dankzij de IVF/ICSI. Mijn eisprong was er niet/mislukte en dat gaf me erg veel buik en rugpijn. Eerste maanden vanaf een week na de ongesteldheid en ik werd ook niet meer vanzelf ongesteld.
    Nu maanden verder gaat het veel beter en herstelt het zich (te) langzaam. Deze cyclus had ik alleen last op de dag van de eisprong (ook een positieve test van Clearblue in de ochtend) en dag 2 en 3 iedere dag 1 keer een beetje bloedverlies met buik en rugpijn. Geen stukjes gelukkig in de urine (sorry). Nu heb ik ook bijna geen buikpijn meer en zit het slijmvlies nog gewoon waar het hoort.

Wat is wijsheid? Ik wil de volgende ronde een tp plannen maar moet ik dat doen met Decapeptyl spuiten en Progynova tabletten of toch proberen op de natuurlijke wijze zonder ondersteuning? Ik wil niet teveel hormonen meer in mijn lijf en heb daarnaast ook de immuun medicatie.
    Wat vinden jullie??????

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik kan je slecht adviseren hierin Tammy, aangezien ik helemaal geen sjoege heb van IVF, maar kan me voorstellen dat je geen onnodige hormonen in je lijf wilt hebben. Denk dat je de kans op succes met of zonder moet afwegen.

Sterkte met je beslissing!

4. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    oh sjips ik lees dit nu pas butterfly

NU METEEN aan de eutirox !! wat is je gewicht? en hoe hoog is je T4 ?
    je mag me PB-en of e-mailen daar kijk ik vaker op. Als je niks hebt liggen heb ik nog wel een doosje meds voor je. Maar liefst vandaag nog innemen hoor. enne grote kans dat het raak is als je tsh stijgt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

5. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    butterfly nog een aanvulling...hoe hoog is je progesteron en op welke dag na TP zit je?
    enne spannend! ik vind het wel een goed teken!

in de folder van de schildklierstichting staat dat de TSH gedurende de hele zwangerschap onder de 2,5 moet blijven (liefst rond of onder de 2 or de 1 (dan voel ik me het lekkerst)). en je T4 in de hoog normale range. heb je al een endocrinoloog?
    als je wilt zoek ik die publicatie wel effe op, maar ik kan m niet als bijlage PB-en wil je me dan e-mailen?

6. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
  7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He mamavanH.

SORRY Ik begreep je verkeerd. Mijn poging is uitgesteld vanwege mijn te hoge schildklier waarde. Die was 3.6

Mijn progesteron was perfect zeiden ze in Belgie. Mooier kon t niet wezen. Ze waren daar ontzettend verrast over.

Zodra ik ga beginnen in Jan feb weet ik je te vinden hoor hahaha

Je bent super lief dat je me zo helpt

8. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    oww wat jammer ik zat me al helemaal te verkneukelen over een positieve test van jou.
    maar wel goed van gent dat ze de poging uitstelden want met 3,6 is het lastig hoewel ik in dat geval zou starten met 50 mcg maar afhl van je gewicht. zit je er nu aan? en is je anti-TPO, anti-Tg en anti-TSH gecheckt door Gent zou ik wel naar vragen!! (of zit je aan de prednisolon nu?) (sorry mijn hoofd is een groot vergiet momenteel dus er blijft niet veel hangen).

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik slik al idd 50 mg. Ik moest even stoppen met pred, ascal en frax. Ik moet over 3 wk weer opnieuw laten prikken dan ga ik met pred en intralipid

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat fijn dat het weer een prettig gesprek was, en hij overal zo goed in mee denkt. M.b.t. de intralipid, ik merkte/voelde daar ook niets van maar persoonlijk geloof ik wel dat het afstoten helpt voorkomen. ik had er ook altijd een baat het niet dan schaad het niet gevoel bij.

Zou jij mij de nieuwe contact gegevens van dr.P willen PB-en, dan kan ik dat bewaren in mijn "dossier" mocht ik t.z.t. voor een 5e zwangerschap willen gaan.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Je geeft aan dat het nu goed gaat, haast geen klachten meer rond eisprong. Is dat met die medicatie? Of gebruik je die alleen bij een TP.
    Ik zou namelijk zeggen als het herstel van je cyclus en klachten komt door die medicatie dan blijven gebruiken (wat werkt blijven doen). Is je lijf zelf herstelt en is die medicatie alleen bij TP, dan kan ik me voorstellen dat je al die extra hormonen liever niet neemt.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Pred en intralipid was voor mij de winnende combinatie, ik hoop zo dat dit voor jou ook zo zal zijn!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Y30 Mijn oude intralipid is over datum. Ik moet weer een receptje hebben wat is eigenlijk de nieuwe email adres van dr P?

Thanks mop ik hoop t ook zo

14. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Butterfly stars, ik heb je een PB gestuurd met alle nieuwe gegevens van dokter Pfeiffer. Succes!

15. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hoi dames, heb mij hier al even niet laten horen maar wil wel even laten weten dat ons zoontje Jonas is geboren op 19 november, hij weegt 3290gr en is 51cm groot.

Knuffels bdotsie

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gefeliciteerd! Mooie naam ook!

17. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Dikke proficiat bdotsie!

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoi Tammy,

Zou je mij het zelfde PB-tje willen sturen?

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Gefeliciteerd Bdotsie!! Super dat jullie mannetje er is, lekker genieten!

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Gefeliciteerd bdotsie, mooie naam. Geniet van jullie gezin

Deel Deze Pagina