Bdotsie, wat fijn dat je zoon er nu is! Heel erg gefeliciteerd en geniet van je gezin! Dikke knuffel! Hi Y30! De nieuwe gegevens van dokter Pfeiffer zijn: immudoc@ovi.com en zijn laboratorium adres is Labor Todorov Hüttenstrasse 31 A (zit een beetje verstopt van de straat, in een hofje) 40215 Düsseldorf Tel 0049 211 377 384
Jippie, eerste horde is genomen, vanmiddag ongesteld geworden, gelukkig nog net MCK kunnen bereiken. Vanavond gaat de eerste Decapeptyl erin. Dag 3 komen daar de Progynova tabletten bij. Ik ben blij en bang, volgende week komt hopelijk de Amerikaanse uitslag. Ben benieuwd wat dat oplevert maar voor nu geloof ik heilig in de IVI-G voor de TP. Hopelijk kan ik nog naar dr P. toe met de uitslag voor de TP.
Hallo allemaal. Laat ook maar weer eens wat van me horen Ik lees mee, maar weet niet altijd wat te zeggen. Ik vind jullie allemaal dapper en jullie trajecten heftig. Ik voel me maar al te vaak een dikke bofkont! Hier alweer bijna het rommelige eerste jaar van J achter de rug. Hij is sinds zijn geboorte ongeveer 50/50 verkouden of anderszins ziek. Vorige week eindelijk me hem in Slotervaart bij een kinderallergoloog terecht gekomen en die gaat hem testen op alle allergieën mogelijk maar voor nu zit is aan de astma medicatie omdat hij door het vele hoesten van kruin tot longen geïrriteerd is. En bedankt maar weer kinderartsen uit Alkmaar.. Verder is het een heerlijk mannetje dat zich -nu hij zich goed voelt en lucht heeft- ontwikkelt als een raket. Zelf sinds een paar dagen een opgezette schildklier en nu wachten op uitslagen van bloedonderzoek. Gedacht wordt aan te snelle schildklier. Zou dat dan met terugwerkende klacht de mk's, doodgeboorte en vroeggeboorte kunnen verklaren? Ik durf er niet eens over na te denken.. wel weer toevallig Dikke knuffel voor jullie allemaal! Bdotsie, gefelciteerd!!!!
Dreamz gefeliciteerd??? Weet iemand of ze nu echt bevallen is? Haar banner is veranderd in een prachtig plaatje met roze beschuit en muisjes. Alf, wat leuk weer wat van je te lezen. Jammer dat het op en af is met je mannetje. Ik weet van iemand dat haar kind ook van die klachten heeft. Achteraf wordt dat toegeschreven aan de rare bevalling en de spoedkeizersnee. Zij neemt haar kind mee naar een homeopaat waar het veel baat bij heeft. En nu het ouder is wordt het gelukkig ook beter. Goed dat je hem laat testen. Heel veel succes!
Tammy, ik ben via de osteopaat verder gaan drammen dan de kinderarts wil kijken. Hier ook helemaal voor de 'alternatieve kant' dus
@Alf: leuk dat je er weer bent! Heel herkenbaar hoor zo'n kwakkelende kleine het eerste jaar. sinds we het half jaar voorbij zijn, is onze kleine vent ook veel ziek. En ook hier al astma medicatie in huis, momenteel gelukkig niet nodig. Veel succes met het onderzoek en de osteopaat!
Zelfs in Nederland beginnen ze nu hardop te zeggen dat herhaalde miskramen weleens met immuunproblemen te maken kunnen hebben. Dr. Beer voor beginners. Het moet niet gekker worden Zie Labyrint van vandaag (1/12/13) op Uitzending Gemist.
He Maria, Ik moet in the week van 16 dec mijn bloed gaan prikken. Spannend weer Weet je wat ik erg vind. Ik heb meegedaan aan die trial en ik vroeg van willen jullie aub iets delen want ik heb ook al mijn Gent ervaring met jullie gedeeld. antwoord NEEEEEEEEEEEEEEEE, het is een trial
Argh, nog twee weekjes. Het moet gewoon goed zijn nu!!! Pff wat 'jammer' dat ze dan zo weer reageren. Dat doen ze in Gent toch veel beter: patiënten serieus nemen en met respect behandelen.
Hi dames! Eindelijk, vandaag mijn eerste echo gehad en na het gepruts van een dame die er niets van kon, gelukkig een arts erbij. Alles was prima. Wat ik niet wist was dat de follikel niet zou groeien alleen het BMSV (dat wist de prutsdame ook niet dus die was 15 minuten op zoek naar iets wat er niet 'echt' was). BMSV was al 10,7. Dinsdag is de terugplaatsing, van mijn inmiddels een beetje verkleumde Bert&Ernie! Morgen en zondag een IVI-G en ook gaat de Enbrel erin. Ik heb progesteron injecties van Serum, Athene en die ga ik vanaf morgen ook gebruiken.