Hi dames, ik wilde jullie even laten weten dat Ernie het grote ontdooiproces heeft overleefd en nu dus een warmer plekje krijgt! Helaas is Bert gesneuveld in de strijd. Ik ga ervanuit dat Ernie dus supersterk is. Vanmiddag om 13.45 uur de terugplaatsing! Helaas is mijn huisarts niet zo meewerkend. Ze vindt het dapper en geweldig maar doet zelf verder niets om me bij bepaalde dingen te helpen. Volgens dr. P. is het beter de bollen te gebruiken omdat ze lokaal werken. Een injectie gaat in de spier en wordt dan verder verspreidt en dat kan het immuunsysteem triggeren. Ik ben blij! Vanmiddag zet ik nog wel de HCG 1500 spuit in mijn buik. Daar heb ik er drie van. Vandaag en dan op dag 3 en dag 6. Hopelijk helpt het mee!
Even een korte reactie voor Jennah. Allejezus, wat heb jij veel miskramen gehad, wat een ellende, zeg Het zou kunnen, hoor, dat je alleen maar meisjes kan krijgen, dan zou je eens met een klinisch geneticus moeten praten om te kijken wat er onderzocht kan worden. Zelf heb ik 6 miskramen gehad, die op de eerste na allemaal vroeg waren. Bij mij bleek er sprake te zijn van een chronische infectie van het baarmoederslijmvlies, na behandeling met antibiotica bleef ik eindelijk zwanger van mijn 2e zoon. Die infectie is ontdekt in het UZ Gent waar ze standaard een hysteroscopie doen. In NL was dit dus nooit ontdekt geweest, want hier doen ze geen hysteroscopie. Dus ik zou zeggen, waar je ook heen gaat, zorg dat je een hysteroscopie krijgt. En Serum in Athene doet infectietesten op menstruatiebloed en schrijven daarna een hele lange antibioticakuur voor (heb ik uiteindelijk ook gedaan). Kortom, de boodschap is: laat met jouw innestelingsprobleem testen op infecties.
Tammy:succes ik duim voor je ! Wat betreft het alleen kunnen krijgen van meisjes, dit is echt niet waar. Ik heb dit namelijk al eens besproken met onze klinisch geneticus. Wat wel mogelijk is, is dat jullie drager zijn van een ziekte die alleen bij jongens openbaart maar dit staat los van een miskraam. Zijn jullie al getest op je chromosomen ? Misschien is er sprake van een translocatie.. Verder is Gent of dd een goed idee. Sterkte !!
Dank jullie wel meiden! Ik voel nog niets en probeer positief te blijven. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen innesteling gevoeld en klachten kreeg ik pas na enkele weken. Even inhakend op Brix voor Jennah, ik ben in oktober naar Serum geweest. Buiten het feit dat ik het gelijk een fijne kliniek vond, prachtig schoon, glimmende tegels, orchideeën overal, supervriendelijk personeel die goed Engels spreken en een wachtkamer vol nationaliteiten van Engels tot aan Zweeds en alles ertussen, heb ik daar allerlei testen gedaan. Ook bij de immunoloog dr. Econonou. Samen met dr. Penny (die op de Engelse site Fertility Friends op handen gedragen wordt) is er een medicijnprotocol voor me opgesteld. Daar zat dus inderdaad AB bij. En dat gebruik ik nu ook tijdens de TP. Ik kan Serum van harte aanbevelen! Als je er meer over wilt lezen dan zou je op de site van Fertility Friends moeten kijken. Daar is een heel topic aan Serum gewijdt.
@Tammy: Wat fijn dat Ernie nu lekker warm bij jou zit. Hopelijk gaat hij/zij daar de komende 9 maanden lekker blijven, en wordt je wens eindelijk vervuld! Ik duim mee!
Ik breek even in! Tammy, heel veel succes, ik hoop zo dat Ernie een lekker plekje vindt in je buik en dat je grootste droom nu mag uitkomen. Ik duim voor je!!!
Tammy, Wat spannend! Succes. Go Ernie!! Butterfly, Weet jij al meer? Een dezer dagen je tsh waardes toch? Mykelti, Hoe is het bij jou? Geen rare cyclussen meer? Ik bedoel, nu je hoogstwaarschijnlijk weet waar met de vitamines en supplementen het euvel ligt?
Lieve dames, wat fijn die steun. Ik kruip ervoor onder mijn steen vandaan. Er zijn heel wat tranen gevloeid afgelopen week. Uren na mijn TP kreeg ik vreselijke hoofdpijn, had ik het steenkoud. Toevallig was mijn moeder hier. Ik dacht dat het de stress was. Maar toen de volgende dag in de avond ik letterlijk mijn bloed weer voelde terugstromen in mijn handen en voeten en ik me weer goed voelde, wist ik dat het over was. Mijn moeder heeft me gelukkig toen gezien en zag dat het echt niet goed met me was. Sindsdien veel verdriet. Ik was woensdag goedgekeurd voor ICSI nr 3. Een maand prikken en veel echo's en een zwaar verstoorde cyclusen dan binnen een paar uur is alles kapot. Ik weet niet zeker of ik dat wel wil. In ieder geval kan ik direct door in januari voor een laatste IUI in Gent aangezien daar nog 1 unit ligt. Voorlopig dus maar flink bezig blijven en plan B en C ontwikkelen.
O Tammy wat erg... Heb er gewoon geen woorden voor. Ik voel zo met je mee, vreselijk dat je dit nou weer gebeurt. Heel veel liefs en sterkte, dikke knuffel...