De prof zei dat het beter was al vanaf de eisprong te beginnen, omdat je bij een posi test misschien al te laat bent. En daarbij, ik heb altijd gezegd: "doe mij maar een pil waardoor ik bol sta van de kwaaltjes, dan hoef ik me er niet zo op te focussen of ze er wel of niet zijn." Nu ik weet dat ik me door de Utro zwanger voel, hoef ik dus niet meer zo te letten op wat ik voel. Snappie? Ik hoop dat jouw kleine dondersteen zich om gaat draaien .
Je niet verontschuldigen voor ego-berichtjes, ik heb er hier al zoveel geplaatst! En soms voel je je gewoon even niet goed en kan je even niet op andere dingen reageren, alleen je eigen gevoelens neerschrijven Ik begrijp jammer genoeg heel goed wat je bedoelt, wij zijn hier binnen paar maandjes ook al 2 jaar bezig, ons zoontje wordt al drie in februari . Het is allemaal niet gemakkelijk Ik had je zo dat pos testje gegund. Ik had zo gehoopt! Dikke knuff!
en ivm utro na eisprong, indd creeer je kwaaltjes, maar ik heb al 2 x gehad dat progesteron bij pos test echt heel laag stond, dus als je het zo kan voorkomen door al 2 weken eerder de bolletjes op te steken ... Ik vond het vooral frustrerend dat als je dan neg test ... je eerst moet stoppen met die bolletjes ... en dat je ms dan nog paar dagen wegblijven voor je weer echt een nieuwe kans krijgt. Het maakt je cyclussen in ieder geval wel langer
@brix, he verdorie waarom kan het gewoon niet raak zijn Die kwaaltjes is precies de reden dat ik deze maand geen utro heb genomen. Ik heb vandaag niet getest gisteren wel en toen was het oordeel " niet zwanger". Ik voel niks geen gevoelige borsten niks. Bij de andere zwangerschapen testte ik4 dagen voor NOD al pos. Vorige maand was ik ook een week over tijd en dat zal nu ook zo zijn. Veel liefs voor iedereen
@Brix: Het is ook dubbel, en ook logisch dat het verdriet sterker voelt. 2 jaar is een lange tijd, en zeker als er zoveel klappen in te verwerken zijn geweest. *Dikke knuf*
Lindra, wat balen zeg! Echt heel rot. Zou zo graag weer positieve testberichten lezen gewoon blij zijn voor jullie en ter inspiratie voor mezelf! Dikke knuffel! Y30, leuk weer een pret echo, hopelijk zwaait hij naar je terwijl die onderste boven hangt (deed Epke Zonderland vast ook. Dan zou ik hem direct inschrijven voor turnen! Heel veel plezier zaterdag. Dat testen deed ik voorheen al soms op dag 9 en dan iedere dag erna. Omdat de moed me dan in de schoenen zonk, kies ik ervoor om toch maar te wachten. Bij mijn twee zwangerschappen testte ik op dag 12 positief. Morgen weer naar DD maar voor een HCG is het volgens mij nog te vroeg dus moeten we afgaan op de bloed analyse. Hoe de stoute duiveltjes zich gedragen. Ik voel me verder prima na de verhoging van de Predmed. Alleen heb ik het heel koud de hele dag maar volgens mij heeft dat met het immuunsysteem te maken. Ach nou ik mediteer rustig verder en probeer zoveel mogelijk Zen te blijven. Op naar morgen!
Brix, wat een domper, en heel herkenbaar. Het overtuigd zijn van, de dip/gemengde gevoelens daarna, en de confrontatie met je eigen gemis en niet vervulde verwachtingen en hoop. Het is allemaal rouw, en ik vond het een slopend proces, dat je zelf moet meemaken om het te kunnen begrijpen. Kon iemand maar garanderen dat het goed kwam, want dat gebeurt echt heel vaak, ook voor ons, maar ja, die garanties ontbreken dus en dat vond ik zo zwaar... Nee, het allerzwaarst. En het alleen zijn in je omgeving met je specifieke ervaringen en je verdriet. Meleka, wat een zorgen. Maar tegelijk, oeee wat ben je al ver, en wie had dat allemaal kunnen denken/durven hopen een jaar geleden. En hetzelfde geldt natuurlijk voor Y30 en Alf. Broeden, broeden, meiden. Jullie doen het goed! Butterfly, ik ben benieuwd waar je allemaal mee bezig bent en hoe het nu verder gaat, en denk heel, heel vaak aan je. Veel wensen voor jou, en nog veel meer goeds. Kon ik maar toveren. xx
Ik lees dat hier ook wel wat vrouwen zijn die moeilijker zwanger geraken. Ik zat met de vraag, heeft jullie man na enkele mk ook onderzoeken laten doen of niet?
Mijn man heeft zijn zaad laten onderzoeken en dat is gelukkig helemaal goed! Volgens de gyn ligt het aan mijn leeftijd(43 jaar)
Ik raakte niet moeilijk zwanger, maar moest vanwege een mogelijke oorzaak van de miskramen 3 maanden in een kunstmatige overgang. Dat legde natuurlijk de menstruatiecyclus plat (was de bedoeling) en daarna moest zwangerschap snel optreden. Vandaar de ivf pogingen in ons geval. En daarbij werd het zaad van mijn man getest. Wat prima was.
Hoi Maria Het is en blijft heel onwerkelijk. De zorgen nemen aan het eind dan ook toe. Ik zal wel niet de enige zijn, houd ik me maar voor. De angst zit er goed in tot het moment dat ons kleintje gezond en veilig ter wereld is gekomen.
@meleka: Appart hé, die blijvende onzekerheid nu het einde in zicht is en ondanks alle goede echo's. Alf had het er ook al over, en ik heb nare dromen. Blijkbaar hoort het er (voor meiden met onze voorgeschiedenis) toch een beetje bij.
Brix en Lindra, wat vreselijk balen en dubbel, zo pijnlijk herkenbaar zoals Maria zo mooi omschreef (Maria wat doe je dat toch goed). Dikke knuffel voor allebei. De rest reageer ik morgen. Ben op van Sint viering.... Liefs
ik kom expres niet veel op zp meer laatste tijd maar wil toch even hier een knuffel komen geven.. dus bij deze.. xx
Pfff dames ik word gek van mezelf haha het lijkt wel of de hormonen met de dag erger worden! Ik merk ook aan mezelf dat ik de minuten en seconden aan het aftellen ben tot ik 12 weken ben. Het zijjn nog maar een paar dagen maar kan voor mij niet snel genoeg gaan. Hoe is het met jullie? Gister pakjesavond gevierd?
Hey allemaal, Ik zoek een plekje waar ik mee kan schrijven en een beetje van me af kan schrijven. Ik ben moeder van 2 dochter ( 10 en 6) en wil heel graag nog een derde kindje met " nieuwe" partner. Heb tussen mijn 2 meiden in 4 miskramen gehad en ben helaas afgelopen maandag met spoed geopereerd aan een bbz waarbij ook 1 eileider is weggehaald. Ben zo verdrietig... Gewoon al de 5e keer dat het niet " normaal" kan gaan! Ben nu ook zo bang dat het niet meer gaat lukken! Ben inmiddels ook 35 dus de tijd tikt ook door... X Anne