Hey butterfly: ikzelf heb ook ivig gehad en prednison. Ivig om de 3 weken, dus 6x in het totaal. De prednison was 10 mg en dit gebruikt tot 12 weken. Ik denk dat 10 mg goed is hoor maar je moet een beetje je eigen gevoel volgen daarin. Anders de eerste weken wat ophogen tot het kloppend hartje en dan weer afbouwen naar die 10 mg? Ik wens jou en je man in ieder geval super veel succes morgen!
Heel veel succes morgen Butterfly Stars. Zo te lezen hebben ze het wel onder controle in Gent. De IVI-G heeft bij mij wel een verschil gemaakt in het niet meer zo ziek worden. Dat werd drastisch verminderd. Fijn dat je het iedere week krijgt. Voor de Pred zou ik je eigen gevoel volgen. Veel succes en ik ga voor je duimen!!!!
Ow oké, 8 bevruchtingen is goed. Maar dan nog, wat vreselijk spannend. Te spannend gewoon. Hè maar ivig, kreeg je geen intralipid of heb ik iets gemist?
Breekt in: Heel veel succes Butterfly, wat ontzettend spannend, ik ga mega duimen voor jullie. Liefs Breekt uit
Ik doe morgen 20 mg en kijk verder wel heb voor 12 dg medicijnen en vitamines voorraad gemaakt intralipid werkt super bij mij thuiszorg hebben zich er ook in verdiept toch lief
@Butterfly: Ik zie dat je net besloten had om voor 20mg te gaan. Misschien mijn advies in PB-tje lekker laten voor wat het is, en doen wat voor jou goed voelt. Al zou ik evengoed voor een snelle waardebepaling gaan. Verder lees ik van meerdere dames wat dr.P frustraties. Ik weet natuurlijk niet hoe hij het nu doet, of hij nog drukker is. Wat bij mij altijd goed werkte is zelf mailen, niet blijven wachten op uitslagen. Als we de afspraak hadden dat ik ze die dag zou krijgen en ik had rond 16.30 uur niets dan mailde ik er achter aan, en zorgde hij meestal dat ik ze die avond alsnog kreeg. Hij checkt zijn mail veel, ook vanuit huis. Verder voor iedereen een dikke knuf, ik heb alles bij gelezen, maar het was veel, dus lastig reageren.
Zo raar ik hoop op beetje goed nieuws waarom een tp morgen zijn wel allemaal blasto's vandaag was de deling minder tot gisteren gewoon goed nou we horen t zo
Maria, ik heb gisteren iets verdomd interessants gehoord. Weet niet of jij daar weleens van gehoord hebt: Wij hebben gister bijna 3 uur gesproken met nederlandse ouders die ook een kindje via een amerikaanse draagmoeder hebben. Maar dat was niet wat zo interessant was aan het gesprek. Zij heeft een schoolklas aan vroege miskramen gehad. behalve 1 keer toen ze zwanger was van een tweeling, toen heeft eentje het gered tot 40 weken. Toen heeft zij zich verdiept in wat er nou anders was aan die zwangerschap ten opzichte van alle andere zwangerschappen. En dat was de HCG-stijging in het begin. Bij een tweeling gaat dat veel harder en sneller. Toen bedacht zij zich; wat nou als mijn immuunsysteem niet reageert op het vruchtje, maar zich keert tegen de aanmaak van HCG? Dus toen zij na haar draagmoederkindje weer ineens zwanger raakte heeft ze ontzettend eigenwijs, en geheel tegen elk protocol in, vanaf de positieve test Pregnyl bijgespoten. Om de dag, tot ze een hartslag hoorden in het ziekenhuis en haar HCG ongeveer op 5000 was. Dat punt had ze behalve met die tweeling nog nooit bereikt! Ze ging er van uit dat haar lijf het vanaf daar zelf kon overnemen en dat deed het ook. En na al die vroege miskramen was daar kindje 3.
Interessant trouwens BB, dat van die HCG! Madelein, mooie ring, mooi om te gedenken. Hier nog geen nieuws op het zwanger worden vlak. De laatste twee maanden continu tot aan mijn NOD en vanaf 9 DPO ofzo, vage streepjes buiten afleestijd op mijn Action testen. Daarvoor gewoon omowit. Dus er is ws wel iets aan de gang dan, maar zoals gewoonlijk zet dat niet door. Nu ontzettende spierpijn en verkouden, dus zal deze ronde ook wel weer niets worden.
Mag ik vragen waarom je zo vroeg test? Is dat op advies van de gyn, of gewoon nieuwsgierig? Ik heb nl hele slechte ervaringen met voor NOD testen. Veel testen geven lichte streepjes, waaronder de kv tegenwoordig. Zo heb ik al vaak gedacht dat ik zwanger was, terwijl ik gewoon op NOD mijn menstruatie kreeg. Ik heb me toen voorgenomen om niet meer voor NOD te testen, maakte mezelf gek ermee. @BB: bizar verhaal! Waar haalde ze al die spuiten pregnyl vandaan? Werkte haar gyn mee? Zou een mooi onderzoek kunnen opleveren als dat zo is!
Ik loop niet meer bij de gyn omdat ik a) niets zou mankeren en b) ik heb in 2012 een gezonde zoon gekregen en nu dus ronde 9 ofzo voor nummer 2. Ik loop bij de acupuncturist en sinds 2 rondes zijn er prikpunten bijgekomen, waardoor ik dus graag wil weten of daar effect van is. Nuttig is het niet, maar ik ben wel nuchter daarin in die zin dat ik weet dat een posi test voor NOD niets zegt, maar dat doet het bij mij na NOD ook niet echt, dus....