Madelein ik had zaterdag of zondag ongi moeten worden, wat krampen gehad maar geen bloedverlies.. Had ook negatieve testen.. Eergister eerste hele lichte positieve test van de kruidvat, gister weer licht positief met kruidvat test, wel iets donkerder. Em vandaag licht positief met action test. Ik krijg ze alleen niet goed op de foto.
Nog eentje dan, alle 3 op n rijtje.. Miss zijn ze hier duidelijker? Bovenste is van vandaag, daarna gister en eergister
hmm oke. Voor een test na NOD vind ik ze erg licht... Weet je zeker dat je eisprong niet later is geweest? Op die action test zie ik nu heel licht iets.
Ja, ik zie ze ook. Ben niet bekend met deze testen, dus weet niet of die lichte streepjes 'normaal' zijn voor deze test. Lees wel veel klachten of die nieuwe Kruidvat-testen. Zijn niet meer zoals vroeger. Spannend.
Ik zie ze ook, maar ik ben het eens met Madelein. Ik vind dit meer streepjes voor 9 a 10 dpo. Niet voor ná je NOD Zou inderdaad een bloedtest vragen aan je huisarts! ps: tip: kopieer dan je bloedprikformulier een paar keer voor de volgende keren. Heb ik ook gedaan en werkt prima. Ga ik zelf naar het Havenziekenhuis met mijn kopietje als ik weer eens wil weten hoeveel HCG ik heb en 's middags bel ik de huisarts voor de uitslag ("heb ik dat voor je aangevraagd? Joh" )
Nee zijn ze niet helaas... Kruidvat geeft veel vals positief lichte lijntjes. Ik heb er vorig jaar ook een aantal keer een gehad. Erg naar. Verder hebben ze iets langer de tijd nodig om donker te worden. Duurt een minuut of 5 voor ze echt uitgekleurd zijn zeg maar.
Hahahahaha stout! Met deze lichte testen heeft een bloedtest weinig zin. Kruidvat detecteerd HCG vanaf 50... ( weet even de eenheid niet meer waarin het geduid wordt..). Dus als de testen zo licht zijn zit je onder die waarde. Dan zegt een bloedtest weinig, behalve over de opbouw mocht je volgende week weer laten prikken. Maar dan kan je net zo goed eind van de week nog een zwangerschapstest doen denk ik.
Ze zijn idd licht. En het kan idd zo zijn dat mijn eisprong later is geweest aangezien mn menstruaties de laatste tijd raar lopen. Weet bij mn dochtertje dat het echt een knaltest was.. Bij mn zoontje was ie volgens mij wel lichter.. Maar goed ik wacht t gewoon af.. En doe morgen of overmorgen nog een testje om te kijken of het donkerder word. Positieve is wel dat ik dit keer (nog) geen bloedverlies heb.
Lijkt me een goed plan! Het kan zijn dat je toch later je eisprong hebt gehad. Dan klopt het wel dat ze nog zo licht zijn. Heb je die van de action vandaag gedaan? Ik zou er zelf 3 dagen tussen proberen te houden, dan moet je duidelijk verschil zien. HCG verdubbeld elke 2 dagen, dus als je morgen test kan het streepje nog licht zijn.
Ja die van de action is van vandaag. Die van de kruidvat van gister. Dus ik kan morgen denk ik dan wel testen met een kruidvat test en dan vergelijken met die van gister. En anders overmorgen weer met een action test. Voel me wel even down nu pff die onzekerheid weer...
Hi dames, Ik heb Pregnyl een beetje opgespaard. Bij het voorschrijven gewoon elke keer om een paar gevraagd. Ook deed ik dat met Clomid. Ik val natuurlijk wel een beetje tussen wal en schip. Aangezien het in het AZ Sint Lucas in Gent gebeurde en ik dan te laat was om de Pregnyl voorgeschreven te krijgen aangezien de IUI dan al plaatsvond. Ook heb ik dr. P. een paar keer ingeschakeld voor Utro en Pregnyl. O ja, de Utro kun je trouwens heel goed kopen in de zuidelijke landen, Spanje, Griekenland. Misschien een tip voor als je daar met vakantie gaat. Vaak hebben ze het op voorraad en het is zonder recept te krijgen. Ik heb het vorig jaar in Athene bij Serum gekocht. Ook geen problemen gehad met de douane trouwens. MoesCH, moeilijk hoor die laatste dagen. Die van de Action (met roze) vind ik het duidelijkst. Omdat het bij mij altijd op dag 3/4 gruwelijk fout ging, ben ik nooit meer verder gekomen tot aan de testdatum. BS, super, super spannend! Nijn, ik kan je Gent zo van harte aanbevelen!!!! Ik ben zelf in het UZ Gent begonnen maar vanwege anonieme donatie daar toen in 2010 overgestapt naar het AZ Sint Lucas in Gent die weer samenwerken met het UZ. Mijn niet anonieme units lagen opgeslagen in het UZ. Echt zulke fantastische mensen!! Ik wilde er heel graag blijven. Ik ben zelf afhankelijk van het OV en vind het toch goed te doen (wel de hele dag onderweg 11 uur in totaal). Voor de IUI's ging ik als ik een positieve test had direct 's ochtends met de trein. Belde ik bij Roosendaal direct met de gyn op hun mobiel, dat ik eraan kwam en kon ik er zo tussen. Voor de echo's, een hysteroscopie en 2x HSG heeft het Maasstad ziekenhuis mij geholpen. Zij werken samen met het UZ. En ach AZ, UZ het lijkt allemaal op elkaar. Soms moet je vindingrijk zijn.
Het is gelukt een duidelijkere foto te maken. Maar goed, ze blijven uiteraard te licht.. Ik draaf een beetje door...
KV detecteert al vanaf 8 HCG. Action weet ik niet... CB digital met indicator vanaf 25 en de digital zonder indicator vanaf 50 Die info staat op freya en komt ook wel overeen met mijn ervaringen.
Hallo dames, ik heb een paar maanden niet geschreven hier. Wel alles gevolgd. @Butterfly: mijn duimen draaien overuren! Ik hoop zo ontzettend dat het dit keer goed mag gaan! Hou je taai de komende week! @Moesch: ik test eigenlijk altijd met kv. Ik heb nooit geen valse streepjes gehad. Ik hoor vaak dat de testen tegenwoordig minder betrouwbaar zijn,maar bij mij is een witte test echt NIET zwanger en een streepje ECHT zwanger. Wel binnen 5 minuten. Je testen zijn licht,maar je weet inderdaad niet precies wanneer je eisprong was. Ik zou echt bij 1 merk test blijven. Dan om de dag testen(ik weet hoe moeilijk dat is) Ik zag ook dat de etos testen van 7,95 als best getest uit de bus kwamen. Misschien daarop overstappen? Ik hoop dat het toch echt een duidelijke positieve test word! @Tammy: hoe ist met jou? @Mykelti: bij jou ook spannennd! Andere dames die ik nog niet ken: sterkte met de moeilijke weg die jullie te gaan hebben. Ik hoop intens dat jullie allerliefste wens in vervulling mag gaan! Ik verbaas me er iedere keer weer over wat een kunde hier zit. Als Nederlandse gyneacologen hier zullen lezen,dan kunnen ze nog heel wat leren
Ja klopt idd, heb het ook even opgezocht. Das best gevoelig eigenlijk! @moesch: Je kan morgen testen, maar ik zou zelf proberen ( aaaahhh dat is moeilijk ik weet het!) tot overmorgen. Dan moet je echt een duidelijkere streep krijgen. En dan morgenavond niks meer drinken vanaf 20.00. Dan is je eerste urine de volgende ochtend lekker geconcentreerd
Jaja erg moeilijk om niet te testen morgen hihi.. Kijken of ik t volhoud ! Ik houd jullie op de hoogte!
Spannend MoesCH! Ik zie de streepjes wel. Bij mij is zo licht altijd slecht nieuws. De enige duidelijke strepen die ik gehad heb, waren bij Hugo. Maar mss heb je idd wel je ei later gehad! Ik duim! Action zegt trouwens vanaf 25 eenheden te reageren, maar voor alle testen geldt natuurlijk een grote marge. Ze gaat dan uit van een streep van een bepaalde duidelijkheid en geen heel lichte.
@Maria, idd volgens mij wil geen enkele gyn in Nederland Prednison voorschrijven, die van mij keek alsof ik gek was geworden! Nu gelukkig via Dr. P @Ladies, heb inmiddels de intralipid nu kan ik hiervoor naar dusseldorf maar heeft iemand een adres in Brabant (via PB) waar jullie terecht kunnen? Het is nu nog niet nodig, wachten tot cyclus hersteld maar ik wil vast voorbereid zijn. Anders idd naar Dusseldorf. Kan ik ook als ik in DUsseldorf infuus laat zetten mijn Eigen intralipid meenemen? Hier kreeg ik het gewoon vergoed (althans geen rekening gehad van apotheek) Verder nog aan het zoeken naar een nederlandse arts die geloofd ik de immuun theorie via een prof die nu met pensioen is een naam in leiden gehad. Tammy had jij die nu ook benaderd?