Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Moesch: het is op foto altijd slechter te zien als in het echt. Toch vind ik het niet een heel slechte foto,ik zelf zie niet echt dat die van woensdag beter is.
    Tis en blijft voor ons,met meerdere miskramen,moeilijk om er ontspannen mee om te gaan. Ik hoop oprecht dat het goed zit!

@Madelain: heb je klachtjes?...voel je je zwanger?

@Butterfly Stars: hoe voel jij je eigen? Van de week was je misselijk...is dat nog zo? Nemen klachtjes toe of blijft het hetzelfde?
    Zondag is al snel:) Spannend he!

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Spannend!!!! Laat je het weten??

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Niet specifiek, maar dat heb ik bij geen een zwangerschap al zo vroeg gehad. Heb wat last van mn borsten en een vieze smaak ik mn mond. Dat had ik bij Sam* ook.
    Verder heb ik al zo vaak gedacht dat ik me zwanger voelde en gewoon ongi geworden, dus daar denk ik maar niet over na ;)

4. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames, ik wil graag wat meningen over iets. Mijn immuunsysteem reageert heel heftig op de unit die er bij de IUI ingaat. Aangezien ik alleen ben, is dat het enige moment per cyclus dat er wat 'in gaat' en er iets moet gebeuren.

Nu heb ik verschillende artikelen gelezen de afgelopen jaren dat het ook wel geadviseerd wordt aan koppels om het toch vaker 'gezellig' te maken zodat het immuunsysteem vaker in aanraking komt met het lichaamsvreemd materiaal en er een soort acceptatie ontstaat waardoor op het moment supreme van de IUI een betere tolerantie is.

Ik ben volgende week ongesteld en ga dan beginnen bij een nieuwe kliniek, met een nieuwe donorbank en een nieuwe donor. Deze bank geeft de mogelijkheid om het ook thuis te laten bezorgen. Mijn idee is dan om naast de IUI ook zelf door de cyclus heen wat units te gebruiken. Natuurlijk bespreek ik dit ook volgende week met dr. P. maar ik vroeg me af of anderen dit ook weleens gehoord hebben en wellicht positieve ervaringen?

5. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi Butterfly, ah ok had gehoopt ik het kader van die studie dat ze ook prednison zou geven, ik heb die nu via dusseldorf en geef die zeker niet meer op :) (wie wat ook zegt ik denk echt dat het immuun is namelijk)

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    #2766 Betty Barclay, 7 feb 2014
    Laatst bewerkt: 7 feb 2014
    1 dag voor NOD noem ik nou niet bepaald vroeg testen hoor Madelein :cool:
    Ik test soms al 4 of 5 dagen voor NOD!
    Maarre, ik zie een streep hoor, en dit is echt geen indroger! Daar is hij echt te roze voor...

En Moesch: ik zou die actions echt laten voor wat ze zijn en het gewoon bij 1 merk houden. Ook moet je als je echt wil vergelijken de test van eergisteren weer nat maken. Anders is het nauwelijks te vergelijken!

Jullie maken het wel spannend hoor dames!
    En nou komt BS hopelijk de 12e ook met een mooie test! We lijken hier zo langzamerhand wel meer een testen-topic dan een miskramentopic

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Dat werkt volgens mij alleen als het steeds materiaal is van dezelfde donor. Hoe werkt dat bij jou? Heb je nu iemand die dan steeds gaat blijven "leveren"? Ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat.

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    helaas! Inmiddels flinke buikkramp en helderrood bloedverlies.
    Eigenlijk vind ik het niet zo heel erg als ik eerlijk ben. Even rust in de tent. Er is zo veel gebeurd de laatste tijd. En nu ben ik net weer lekker aan het trainen voor de wedstrijden met mijn paard, ook wel weer erg leuk.
    Als het gebeurd is het erg welkom, maar ben niet verdrietig :).

Hebben jullie enig idee of dit 2e streepje nog van dat placenta restje kan komen wat er nog zit? Of zou het toch een hele vmk zijn?

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Dr.Bloemen....: Ik heb het hele stuk net gekeken, het is hoopgevend. Maar ik merkte wel dat het me stoorde dat er werd gedaan of dit nu een hele vinding is. Nergens wordt even genoemd dat er al tig vrouwen in onze buurlanden succesvol behandeld zijn tegen het afstoten van het lichaamsvreemde materiaal (de embryo).
    Leek me overigens wel een sympathieke vrouw. Is ze dat ook BS?

@Madelein: ik zag het streepje ook, maar blijkbaar is het niet goed gegaan. Jammer! wel fijn dat je er niet zo last van hebt.

@Moesch: Ik vond de test van gister van KV duidelijk toegenomen t.o.v. de vorige dagen, lijkt me positief! De action testen i.d.d. maar laten. Wordt het niet duidelijker van.
    Wat je wel zou kunnen doen is jezelf trakteren op een CB digi, daar heb ik eigenlijk nog nooit een negatieve ervaring over gehoord. En dan volgende week nog één, dan zie je van 1-2 naar 2-3 weken veranderen. Dat vond ik altijd wel een prettige bevestiging. Al liet ik de laatste keer gewoon meteen HCG prikken. Maar ik begrijp dat je geen ingang meer hebt bij de gyn.

@BS: Spannend, ik duim alvast voor zondag!

@Tammy: weet dr.P dat je van donor veranderd? Ik heb hem namelijk wel eens horen vertellen dat dit niet verstandig is, juist omdat je lichaam zich enigsinds heeft ingesteld op het zaad van de vorige donor. De immuun reactie op de nieuwe donor zou dan nog heftiger zijn. Althans tot je lijf weer aan die donor gewend is natuurlijk. Een keer wisselen zal wel niet zo veel kwaad kunnen, maar ik weet dat hij geen voorstander was om vaker te wisselen. In dezelfde theorie lijkt het me dus inderdaad zinvol om meer exposure te hebben met het donor zaad wat je gaat gebruiken voor de volgende poging.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Madelein dit noemen ze een Bio nog wat miskraam , is het fout gegaan bij t innestelen

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Y30 ja ze is super lief, maar ze zit vast aan protocollen helaas. Ook al haat ik het zkh mocht het lukken wil ik wel bij haar lopen. Ik mag vanwege bbz en mijn astma niet naar een verloskundige en ik heb verhoogde kans op HELP.

Oh ik hoop t zo. Ben positief

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nee wel apart hoor. Kom net thuis van mijn paard, en het streepje is nu opgedroogd nog duidelijker. Lijkt er toch op dat er wel iets zat.
    Het is zo dubbel nu. Aan de ene kant is het enorm welkom, meer dan zelfs. Aan de andere kant is er zoveel gebeurd de afge;open maanden dat ik even 'rust' ook niet erg vind. Dus ik vind het wel jammer, maar ben er niet kapot van ;)

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    pfieuw klinkt ingewikkeld! Zal er eens op gaan googlen zo.
    En toch komt bij mij de vraag gelijk op of dit dan niet komt door die placenta rest...
    17 februari moeten we weer terug, dan zal ik het toch nog eens navragen.

Ik hoop heel erg op een mooie roze 2e streep voor jou zondag!!

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
  15. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi Y30 ik viel inderdaad ook van mijn stoel betreffende de uitvinding van het jaar :) maar ben wel blij dat er enige erkenning is in Nederland voor immuun problemen en zwangerschap. werd door mijn gyn aangekeken alsof ik van een andere planeet kwam toen ik het aandroeg. En nee het zouden zeker mijn "oude" eicellen zijn (ben 35 en elke keer meteen zwanger....) en niet immuun. Hij wilde er dan ook helemaal niets van horen..... Dus wie weet toch een gesprekje waard naast Dr. P ook even bij Dr. B langs :)

@Madelein, wat verdrietig dat het toch niet zo mocht zijn, je testje had echt een streepje :(.

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mijn arts zei streep is een streep

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Haha ja dat is zo, maar wel een lichte ;)

@stiertje: is niet anders! Onze tijd komt nog wel denk ik maar!

18. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madelein, wat jammer! Kan me helemaal het dubbele gevoel voorstellen. Fijn dat je goede afleiding hebt met je paard. Dieren geven onvoorwaardelijke liefde en troost!

Wat betreft de testen, ik vond de CB digital altijd het fijnst met het woord zwanger. Ik testte op dag 12. Ik heb maanden gehad dat ik al veel eerder testte maar ik leef zelf liever op de hoop dat het nog kan lukken dan dat ik vroeger test en een negatieve uitslag had. Maar bij mij ging het altijd met zoveel geweld mis, dat ik het altijd wel wist, als het fout zat:(.

Hier, ja dr. P. weet dat ik moet veranderen. Deze donor heb ik 3 jaar gebruikt en hij is niet meer beschikbaar. Ik let alleen nog op dat de nieuwe donor dezelfde bloedgroep heeft en ook het liefst CMV positief is. Alles zou bij mij passen met mijn A+ en CMV positief maar ik wil mijn immuunsysteem niet verder triggeren.

Ik kan units reserveren in de donorbank in Denemarken en zo voor mezelf garanderen dat ik telkens dezelfde donor kan gebruiken. Ze sturen dan telkens een unit over om te gebruiken. Alles wat je uiteindelijk niet gebruikt geven ze weer vrij en daar krijg je nog wat geld van terug.

Spannende tijden straks weer, alles nieuw, fris en met een open vizier!

MoesCH en BS, meiden hier draaien de duimen overuren!

19. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi Madelein, daar gaan we voor :)

Deel Deze Pagina