Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Mykelti wat balen zeg. Sterkte meid, we weten helaas allemaal wel hoe het voelt...

2. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti, wat balen zeg! Ben&Jerry helpen mij altijd, smaak Chunky Monkey. Sterkte meis!

BS, spannend hoor! Fijn dat ze in Gent zo meeleven!

Hier, loopt alles toch niet echt vlekkeloos. Heb elke morgen helder rood bloed en de rest van de dag niet. Moet donderdag ongesteld worden. Ook heb ik al weken een raar soort hoofdpijn op het voorhoofd. Iemand ervaring mee als je cyclus niet helemaal goed loopt en met deze klachten erbij? Ik heb helaas geen gyn waar ik naartoe kan.

4 Maart ga ik naar de endocrinoloog voor de schildklier, die ook niet goed blijkt te zijn. Vandaar dat ik geen gewicht verloor maar wel hard sportte en lijnde. Volgende week voor de uitslag van de NL immunoloog in het EMC. Pffft, wanneer loopt alles nou weer eens op rolletjes?

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    tammy soms nooit lijkt t wel

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Net op werk een test gedaan met die van etos eigen merk krijg weer een licht streepje vanmiddag maar weer met kruitvat. ik weet niet wanneer deze test positief aangeeft maar er is een streep. Foto ik laat t eerst effe opdrogen

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Echter, testen van huismerken (zoals Kruidvat, Etos en Hema) zijn vaak een stuk gevoeliger en geven al aan dat je zwanger bent bij een concentratie van 50 mlu/ml hCG

Alleen nog geen knaller ugh

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb bij 1 van de miskramen bloed laten prikken en bij een lichte streep van KV was mijn HCG iets van 12. En dat was met een uur ertussen ofzo, dus heel veel verschil kon daar niet tussen zitten.

Ik duim voor je!

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik zie hem zeker!

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja, is te zien. Ik had altijd zulke testen met Etos. Benieuwd hoe de Kruidvat eruitziet vanavond.

Heb je überhaupt pregnyl gespoten deze keer? Nee toch?

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Kruidvat zelfs bij 8 hcg
    Dus die zou je vanmiddag echt duidelijkheid moeten geven als Etos zelfs al wat laat zien! Spannend!!

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Bs ik zie m ook!!

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik zie wel een streepje, maar vind dit soort testen altijd heel moeilijk! Je gaat vanavond met kv testen? Die zijn, wat mij betreft jn ieder geval, iets beter te beoordelen ;)

@tammy: ja heb ik ervaring mee helaas. Het heeft bij mij ruim 2 jaar geduurd na het stoppen met de pil voor m'n cyclussen normaal werden. Uiteindelijk is het zonder medicatie gelukt! Ik heb een hele tijd ( echt wel een jaar lang) tarwekiemolie samen met teunisbloemolie gebruikt. Hiermee zijn m'n cyclussen van 60-90 dagen, naar 35 dagen gegaan! Wel kreeg ik af en toe bloedingen rondom m'n eisprong, toen ben ik ermee gestopt.
    Nu na de bevalling van Sam de kortste cyclus ooit, 31 dagen de laatste!
    Ik zou je toch aanraden een afspraak met een Gyn te maken als dit aanhoudt. Het hoort niet namelijk... Je bent niet zwanger nu toevallig? :)

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Maria nee geen pregnyl.

Komt door dat plastic vreselijk

14. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Bij mij waren dit soort streepjes echt altijd raak.

Wat ik persoonlijk wel fijn zou vinden was een zwangerschapstest waaraan je kunt aflezen of je over 9 maanden een baby in je armen hebt :(.

Maar voor nu heb jij een positieve test gewoon!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hij is duidelijker dan de kv maar er zit zo een rotplastic op

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik weet het, ik vond het zuigende testen, haha.
    Strepen droogden sowieso op tot pennestreekjes, en dat zei dus niets over de afloop!

Ben benieuwd hoe de KV is.

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja kon je maar zo'n test bedenken... Maar ja er kan zoveel mis gaan weten we inmiddels... :(

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Die wetenschap raak je nooit meer kwijt. Maar het moet ergens beginnen, en dat is altijd met twee streepjes. ;)

Fijn dat de jouwe lichter worden. Al zal dat dubbel zijn.

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Mykelti: Ahh wat naar! Had je je lijf toch goed aangevoeld, maar zo lullig dat je dan eerst hoop krijgt door die streepjes...

@BS: Ik zie 'm ook!!

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja is wel dubbel ja. Van de week was ik opgelucht, vandaag baal ik als een stekker.

Net wel weer een kleine overwinning op mezelf en alle ellende van de afgelopen maanden. Ik heb voor het eerst weer een klein rondje hardgelopen! Maar 1,5 km, maar het begin is er weer!

Deel Deze Pagina