Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Even een ego berichtje.

Vanmorgen deel 2 van de pretecho gehad, en nu wel mooie beelden van ons mannetje zijn gezichtje:). Was echt super cute, we zijn er beiden een beetje van gesmolten:D.
    Ik had wat foto's willen toevoegen aan mijn fotoboek hier, maar zp zegt dat het geen geldige afbeeldingen zijn...

2. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jenka, fijn dat er verbetering in zit. Hopelijk kun je het nu snel achter je laten en vooruit kijken.

Y30, leuk vast die foto's. Kan me er iets bij voorstellen dat je smelt als je het 'in het echt' ziet. In je buik is zo'n abstract begrip. Op de foto leeft het echt. Heel speciaal. Geniet er maar lekker van!

Hier kabbelt de dag rustig voort. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Denk de ene keer dit en het volgende moment dat. Wordt wel spannend nu. Mijn boodschappen zijn net binnen. Wel lekker dat ik niet door dat koude weer hoef! Ach het is nog anderhalve dag. Dat is te overzien.

3. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Mag ik ook meeschrijven hier?

Helaas is het bij ons nu voor de 3e keer fout gegaan. Bij de echo van 8 weken bleek het vruchtje slechts 6 weken te zijn met een hele trage hartslag. We hebben nog een week gewacht maar er was geen verschil met de week ervoor in groei en er was geen hartslag meer. De curettage staat voor aanstaande woensdag gepland. Helaas kon het niet eerder.. als je geen spoedgeval bent plannen ze je er niet tussen. Nog dagen wachten en me moe en misselijk voelen bah...

Weten jullie hoe lang je moet wachten na een curettage voor je weer zwanger mag worden? Ik heb namelijk helemaal niets meer gevraagd.. heb alleen aangehoord wat ze te zeggen hadden tegen me..

4. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    ik had na mijn bevalling van N ook heel veel moeite, cyclussen tot 40 dagen. Had nu gewoon eens gelezen dat theunisbloemolie en tarwekiemolie konden helpen. Ik neem de periode voor eisprong theunisbloemolie en de periode na de eisprong tarwekiemolie. Die theunisbloemolie mag je niet nemen als je zwanger bent, daarmee ...
    Ik haal ze gewoon in de kruidvat ...

5. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Y30, super dat je mannetje zo goed meegewerkt heeft.
    Ben wel benieuwd naar de foto's!

6. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hoi cd 28: zeker mag je hier mee schrijven, heel veel sterkte met het verlies.

ik heb de vorige keren eerst een maand de pil gehad en dan moest ik nog een maand de gewone cyclus doorstaan. Afgelopen donderdag mijn derde curettage gehad. Nu geen pil, door andere gyne, zij geeft me geen pil omdat dat je cyclus in de war brengt. Ik zou zeker woensdag eens navragen hoelang je moet wachten, want je lichaam moet wel herstellen.
    3 mk is niet niets, ga jij onderzoeken aanvragen?
    Zelf ga ik onderzoeken laten doen en zolang ik niet al de resultaten heb vrijen wij met een regenjasje aan, aan dat laatste heb ik momenteel wel totaal geen behoefte, dat zal ook wel komen doordat alles nog moet herstellen.

Heel veel sterkte!

7. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Cd, helaas welkom.... Ik hoop dat je het hier een beetje van je af kan schrijven.

Elpie, thnx. Ik had een paar jaar geleden af en toe onregelmatige cyclussen en toen had ik agnus castus gebruikt. Dat heeft 2 keer mijn menstruatie op gang geholpen ( denk ik, na een paar dagen werd ik ongi )
    Ik denk dat ik de teunisbloem enzo ook gewoon ga proberen. Baat het niet schaad het niet toch?

Mijn man en ik hebben besloten zodra ik weer voor een cryo ga en aan de progynova moet ik met de diëtist aan de slag ga om wat zwaarder te worden en zo een reserve heb voor het beebje..
    Zodra het in mijn eigen cyclus gaat, hetzelfde verhaal zodra ik bloed.

Y30 wat een fijn gevoel moet dat zijn.. Snap helemaal dat je verliefd bent!!!

8. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Y 30: super die mooie foto's, geniet ervan! Binnenkort kunnen wij dat misschien ook allemaal doen :)

Zeg dames, hoe hebben jullie je verdriet maar ook woede geuit? Bij verdriet laat ik mijn tranen rollen, alhoewel dat ik mij ook heel vaak inhoud en mij sterk wil maken. Namelijk zit er ook wel frustratie en boosheid en weet niet goed hoe ik van dat gevoel af moet. Wil dit helemaal niet uitwerken op mijn gezin, soms doe je dat onbewust door te snauwen, dit is het laatste wat ik wil doen, hun hebben ook veel verdriet. Hebben jullie tips hoe je even je agressie kan los laten?

Voor iedereen een hele fijne zondag.

9. Alf

Alf Niet meer actief

Anne1977, Lees net je openingspost bij 'voorstellen'
    Welkom hier... Helaas..
    Hoe gaat het nu met je? Wat is je volgende stap? Gaan ze je helpen/onderzoeken mbt je eileiders? Sterkte..

10. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bdotsie, ik mediteer nu veel met speciale vruchtbaarheids CD's van Zita West. Voor de IUI met Getting Pregnant naturally en er na met de meditaties voor de wachtweken. Ik heb ervaren dat ik daar rustig van wordt en alles beter kan relativeren. Al heb ik al wel een optimistische aard van mezelf en kan ik vrij snel wel weer vooruit kijken. Toen ik nog mocht sporten (nu niet meer vanwege de immuunproblemen) ging ik extra hard en vaak sporten met mijn Ipod op en mijn hoofd leegmaken. Heerlijk alle frustraties eruit en veel zweten. Helaas kan dat nu dus niet meer, vandaar de meditatie. O ja en ik ga schoonmaken. Rare dingen, keukenkastjes, boekenkast leeghalen dat soort dingen. Dan gaat de tijd tot de volgende IUI in ieder geval sneller.

Ook deze keer is het niet gelukt. Ik heb vanmorgen een test gedaan. Het is vandaag dag 11. Ik wilde mijn vermoeden bevestigd zien en van dat zenuwachtige gefladder in mijn buik af. Dat is nu dus ook verdwenen. Ik zal woensdag of donderdag ongesteld moeten worden. De medicijnen blijven wel hoog voor de volgende keer voor mij dus nog steeds geen winkels en gezellige ontmoetingen. Ik ben supervatbaar voor van alles. Gelukkig kan ik over 2,5 week weer door. Ik moet nu doorzetten. Het wordt een kwestie van een lange adem. Helaas zit ik dan met de IUI tegen Oud en Nieuw aan. Dat wordt lastig omdat ik nu vaak naar DD zal moeten voor bloedafname. Ik speel zelfs met het idee om een weekje vakantie te gaan vieren ergens bij Benrath en elke dag naar dr. P. te gaan voor bloedafnames. Nu hebben we het ook NET weer gemist. Op dag 1 was er nog niets aan de hand en op dag 3/4 ging het fout. Wat op dag 5 in het bloed aangetoond werd. Is moeilijk er niet moedeloos van te worden!

11. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Tammywynet, superdikke knuffel meid. Ha

12. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Superdikke knuffel Tammywynet, vind het echt superjammer. Had echt gedacht dat je met een pos testje ging komen ...

13. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Dikke knuffel, Tammy! Zo'n naar gevoel, deze frustratie. Kan het toch niet zo zijn, omdat 11 dpo testen nog vroeg is? Bij mijn dochter testte ik op 10 dpo nog negatief.

14. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden bedankt, nee het is niet te vroeg. Het gevoel is ook helemal weg. Voel me gewoon, normaal. Ik ben gisteren gestopt met de Progesteron en ook die kwaaltjes zijn nu al weg. En ik wist het natuurlijk toch vorig weekend al een beetje. Ik hoopte heel erg dat ik het gestopt had maar hield er wel heel erg rekening mee dat het niet gelukt was. Ik kan het eigenlijk al na 7 dagen zeggen omdat het steevast op dag 2/3/4 mis gaat. Dat hebben we nu gemonitord. Hopelijk is dit proefdraaien geweest voor de volgende echte ronde!

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Tammy: ik vroeg me ook al af of je niet 3 a 4 dagen te vroeg bent.
    Ook de medicatie kan voor veel klachten zorgen.Maar hoe weet je zo zeker dat het raak was,want als je IUI hebt wil niet niet zeggen dat er wat bevrucht word.Ik bedoel het niet verkeerd,misschien begrijp ik je verkeerd?
    In ieder geval vind ik het erg jammer!

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@cd28: helaas welkom hier.Wat verdrietig allemaal! Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je hier een beetje van je af kunt schrijven.

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hii Hoop, ik heb van dr. P. begrepen dat het immuunsysteem pas gaat reageren met afstoten als de eicel bevrucht is. Dan wordt het lichaamsvreemd (door het sperma dat er dan bij zit). Anders is de (onbevruchte) eicel gewoon lichaamseigen materiaal en hoeft het immuunsysteem niet op te treden. Ook reageert het immuunsysteem niet op de zaadcellen als ze nog rondzwemmen, zeg maar. Ik heb in de afgelopen twee jaar ook wel gehad dat ik nergens last van had en dan negatief testte. Dus was er toen geen bevruchting. Al is dat maar een paar keer voorgekomen. Ik laat het morgen aan hem over of hij toch een bloedtest wil doen. Als hij dat zinvol vindt, dan doe ik dat wel. Dan heb ik helemaal zekerheid.

18. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Hey Tammy, dikke knuffel!

Als ik het goed begrijp krijg jij medicatie om jou immuunsysteem plat te leggen. Dat moet ook heel zwaar zijn. Wens jou super veel succes en duim dat het de volgende keer mag lukken. Heel misschien heb je nu toch al succes?

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, ik zal het morgen met zekerheid weten.

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Tammy:als ik het goed begrijp voel jij dat dan ook? Word je dan niet lekker? kan me herinneren dat je dat toen verteld had.Het lijkt me toch wel een hele zware weg voor je,ook o0mdat je ook geen boodschappen gaat doen of onder de mensen komt.Ik weet van mezelf dat ik heel down word als ik telang binnen zit.Maar met jou immuunprobleem is dat dus beter,begrijp ik.Lijkt me wel heel zwaar voor je hoor meid.Sterkte ermee,ik hoop dat je moeite echt beloond word!

Deel Deze Pagina