@BS: Succes morgen! De testjes zien er goed uit, op naar een mooie HCG toename! Mocht je in de toekomst het gezeur over HCG testen waar je wel of niet voor mag komen bij het ziekenhuis, zat zijn. Bij dr. p kun je ze ook laten doen, kost wel zo'n 40 euro, progesteron kan ook. @alf: Gefeliciteerd!!! Ik wist wel dat je er weer voor ging, maar volgens mij nog niet dat het gelukt was. Super!
Thanks BS, dan laat ik het morgen niet testen, kost zo'n 111 euro. Dan mag de NL dokter dat doen, 4 maart. Ben die hoge kosten zonder resultaat zo beu! Veel succes morgen meid!!!!!!
B.S veel succes met de reis naar Gent morgen! Heb je trouwens je schildklier medicatie met 25% opgehoogd nu je positief getest hebt?
Succes Butterfly Stars. Ik duim voor je! Ik heb mijn medicatie tijdens de zwangerschap niet hoeven te verhogen. De S raadde wel 1x per 8 weken bloedprikken aan zodat je evt. tussentijds bij kunt stellen.
Succes! Volgens mijn endocrinoloog dien je standaard te verhogen bij een positieve test, ik heb toch straks een afspraak met haar ik zal eens vragen waarom ook alweer!
Meiden....... wtf vandaag had ik een minimale waarde van 50 moeten hebben....Ze was t niet eens met de arts van woensdag word vandaag om 12 uur gebeld
Omdat het kindje gebruik maakt van jouw schildklier. Als die niet goed werkt en je medicijnen slikt, dan is dat net genoeg voor jezelf en als er ook een kindje gebruik van maakt heb ke wat extra's nodig. Meteen 25% omhoog bs, niet wachten op uitslagen! Super trouwens dat je zwanger bent butterfly, ik duim me rot voor je!! Ps, laat je tsh/ft4 elke 4 weken checken, dan ben je er snel bij als je omhoog moet met je dosis.
Bs dan was je uitslag toch helemaal goed? Ik heb vandaag afspraak gemaakt voor de eerste echo. 24 februari. Volgens de laatste menstruatie zou ik dan 7wkn moeten zijn. Maar dat zal dan wel iets minder zijn gezien de late testjes.
Ja mijn hcg van 53 tot 194 4X zo veel 5 mrt echo schildklierwaarde was perfect moet ik blijven controleren