Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Is er iemand die ervaring heeft met bekkenpijn tijdens de zwangerschap(pen)? Ik had het bij Hugo op het laatst, maar sinds de vmk van 2 weken terug, heb ik weer pijn in mijn heup/bekken. Kan toevallig zijn, maar zou het al kunnen van de HCG?

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ja dat kan.
    bij mn zoontje had ik t rond de 20e week.
    bij mn dochtertje al rond de 10e week.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Maar met net 4 weken en een beetje? :(

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja dat kan,hier ook erg veel bekkenklachten in de zwangerschap. Soms heel vroeg in de zwangerschap...soms later. Hormonenkwestie denk ik

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Tammy: spannend! Ik duim ook voor jou!

6. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Zal duimen Tammy voor een positieve test, spannend!

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @BS: Meid wat een rot nieuws, je zit vast erg in spanning, sinds die echo. Ik hoop dat het inderdaad gewoon onkunde is. Er is mij ooit vertelt dat ik "schoon" was, na een posi test en een bloeding met stolsels. Maar mijn HCG bleef stijgen en toen ik daarom terug moest komen, was er een vruchtzakje te zien (wat 2 dagen eerder nog niet zichtbaar was geweest). Ze waren er maar gewoon vanuit gegaan dat ik een MK gehad had, en alles weg was. kreeg notabene de vraag of we tussentijds intiem waren geweest, alsof ik in die paar dagen al weer zo ver zwanger had kunnen zijn ;) Wil je geen valse hoop geven, maar mijn ervaring is ook dat ze op dit termijn echt maar wat zeggen.
    Gelukkig is het al bijna woensdag, en hoef je niet meer zo lang op duidelijkheid te wachten. Sterkte!!

@Moesch: Jij ook sterkte met wachten tot woensdag, die gekleurde afscheiding is zo stress vol!

@Dr.P: Zo jammer om te lezen dat de ervaringen momenteel niet zo goed zijn. Ik heb zelf echt een heel fijn traject bij hem gehad.

8. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy, duim ook voor jou!

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tammy succes! Hopelijk heb je nu eindelijk de juiste mix van meds gevonden en werkt de ZI goed tegen het afweerprobleem.

Hier temperatuur omhoog...gisteren een bijna positieve ovutest, dus maar geklust. Zou ik hem dan gemist hebben? Vreemde cyclus deze ronde. Gelukkig het al een paar keer om de dag gezellig gemaakt, maar ben tot op heden alleen zwanger geworden in rondes waarbij we het iedere dag deden.

10. Alf

Alf Niet meer actief

Kel, zou doortesten. Misschien duikt ie na ei een dag flink naar beneden om vervolgens weer te stijgen. Volgens mij is ei nog niet geweest.
    Wat rot van je bekken! Lijkt me zó pijnlijk en belemmerend.

Tammy, Ik duim mee voor een mooi zondagsei!

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat zou kunnen Alf, maar dat zou dan zeldzaam zijn. Meestal verloopt mijn stijging nl zo, van 36.5 naar 36.7, maar morgen weet ik meer. En test idd altijd even door...

Veel stress gehad afgelopen weekend vanwege mijn vader, dus mss daarom een aantal signalen gemist. Dacht nl wel dat donderdag een teken had gegeven, dus dat zou kloppen qua dagen. Heb altijd 1 bepaald dingetje een dag of 4 voor de eisprong en dat was afgelopen donderdag.

Met jou alles goed?

12. Alf

Alf Niet meer actief

Hier beetje spannend vandaag. Eerst uitslag van schildklierpunctie halen bij internist. Heb knobbels in schildklier en daar moest onderzoek naar gedaan wordenk. Nadat ha me al paar keer met 'het is vast spanning' naar huis had gestuurd. Heb mezelf voor daarna maar getrakteerd op echo bij pca. Als het niet goed is met schildklier is voortgang Zwangerschap onzeker. Maar goed, ik ga er maar positief in, iets kwaadaardigs daar komt maar weinig voor zeggen ze..

Gekke temp.kaart dan.. spannend!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jemig, wat een spanning zeg! Heel veel sterkte met de uitslag...

Mijn temp kaart is idd een beetje hakkelig deze maand, maar dat komt door de vmk van afgelopen ronde. Normaal veel stabieler.

14. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeetje Alf, spannend! En succes met de uitslag vandaag, en veel plezier met de echo!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Alf Denk aan je knuffel

Hier weer een dag voorbij, Nog wel bruinverlies, laat ik t zo zeggen ik kan bij wijze van spreken een dag en nacht met 1 maandverband doen. Vooral na het inbrengen van de bollen komt t los met t spul

Moes weer een dag voorbij. Toch voel ik de spanning wel. Het enige waar je aan kan zien dat ik zwanger ben zijn mijn borsten. aderen en iets voller doen niet echt pijn. Mijn buik is iets voller vooral in de avond.
    Voor de rest geen kwaaltjes.

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Alf, getsie. Spannend. Ik duim weer.

BS, geen kwalen is heel normaal bij deze termijn. Spannend is het.

17. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Spannend dames! Morgen 2 beslissende echo's hier he?

Alf, succes vandaag! Ik ken dat gevoel dat je ratio wel weet dat iets geen slechte uitslag wordt maar dat je net dat vervelende stemmetje blijft houden dat zegt "je weet maar nooit" Blegh

Hebben jullie ook weleens dat je vergeet je prednison voor het ontbijt in te nemen en dat je hem er dan achteraan moet gooien en bijna over je nek gaat. Er is serieus geen smerigere smaak van een medicijn op deze aarde. En hij valt ook altijd al uit elkaar voordat je uberhaupt "slik"hebt kunnen doen. Wat een rotspul is dat toch!

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Alf succes vandaag! Hoop op een goede uitslag zodat je weer lkkr kunt genieten van je zwangerschap!

Bs ja nog een dag, pfff... Jij mag gelijk in de ochtend?
    Hier nu wel al 2 dagen een vieze smaak in de mond en met vlagen misselijk. Maar dat zegt natuurlijk niks..
    Gister leek t goed te gaan, geen bruinverlies. ,aar vanochtend was t weer terug helaas...

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja dat had ik ook elke ochtend is t meer
    gelukkig om 1015 ik hoop op goed nieuws ik heb weer vertrouwen zeker op 1 plakker maar ik hoop op 2 natuurlijk

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Alf heb je al nieuws?

2 woorden 9 letters DUURT LANG
    vind je niet Moes

Deel Deze Pagina