Ja echt wel hahah.. Ben blij als de dag voorbij is! En dan morgenochtend voor mij ook nog af tellen!!
Sterkte nog dat laatste dagje meiden...wachten is echt beroerd gewoon... BS, je weet dat je morgen niet persé hartjes hoeft te zien kloppen toch? Het is nog vrij vroeg. Kan wel natuurlijk, maar hoeft niet. Neem aan dat je dat wel weet als ervaren rot, maar toch...
Hier gelukkig alles goed. Schildklier goedaardig, wel onder controle blijven met halfjaarlijks echo, en als ze zo veel last blijven geven na bevalling radioactief jodium. Echo van zwangerschap was ook mooi. Alles netjes en perfect op schema ondanks al zes weken Bruinverlies. Lieverds, het hóeft dus echt niets te betekenen. Zo, en nu ga ik aftellen voor BS en MoesCH, en voor de rest op weg naar de belangrijke dagen!
Fijn Alf! Hier echt een rot paar dagen achter de rug, met vooral veel zelfmedelijden. Net weer iemand zwanger, mijn vader hard achteruit...bah Gaat wel weer over...denk ik maar.
Dank je wel...ik maar denken welk niet-te-mogen-schrijven woord er toch begint met een K en vier letters heeft.
Alf gelukkig is alles goed! en nu lekker genieten van je zwangerschap! mykelti denk dat we die dagen allemaal wel kennen. soms zit echt alles tegen! *knuffel*
Mykelti, balen dat soort dagen en wat vreselijk van je vader dikke digitale knuffel van mij! Hopelijk gaat het met jullie allebei snel weer wat beter. Alf, wat een ontzettende fijne geruststelling! Gefeliciteerd! MoesCH en BS heel veel succes morgen met de echo's. Ook hier word aan jullie gedacht en hard gehoopt op mooie plaatjes!!!!!! BB, wat dacht je van de smaak van een visolie sofgel capsule van Solgar waar ik soms nog de hele ochtend 'plezier' van heb?!
Jaaaaa, die zijn ook uber-ranzig! Ik neem altijd gelijk een koekje of kaakje als ik mijn vitaminepillen s ochtends inneem. Anders boer je inderdaad pure vissmaak op. Blegh. Leuk he, al die hulpmiddelen bij zwangerschap
Mykelti, wat naar dat het niet goed gaat met je vader. Alles met elkaar is het gewoon wat veel allemaal. Hopelijk snel goed nieuws, over je vader, maar ook voor jullie x Thnx iedereen. Zo opgelucht!
@BS en Moesch: Vroeg naar bed, dan is het snel morgen. Heel veel sterkte voor jullie allebei. Ik duim hard mee voor twee super echo's! @Alf: Gelukkig dat alles goed was, zowel met jou als met de kleine frummel!! @Mykelti: *knuf* veel sterkte met je vader!