Dank dames! Pregnyl zet ik trouwens altijd zelf in mijn buikvet rondom het navelgebied. Voel je niets van. Je kunt ook met een ijsblokje het stukje huid een beetje verdoven.
Nee, ik ga niet bloedtesten. Ik heb morgen een afspraak in EMC om pregnyl te krijgen toevallig genoeg. Bij Tammy's favoriete dokter trouwens Ik ga hem maar niet vertellen dat ik al begonnen met hobbyen met pregnyl Hij wil het me geven vanaf de eisprong, dus ik zeg morgen maar ja en amen. Hoe meer pregnyl in de koelkast hoe beter!
BS, heel veel beterschap meid en super mooi iig 1 kloppend hartje!! BB, gefeliciteerd! Tammy, ik zou ook vanavond doen.
Okee, ik voel me al heel erg zwanger! Was gelukkig geen rocket science! Had me er een beetje druk over gemaakt.
BB, wow! Dit zou toch ook een verhaal zijn zeg hee. BS, wat zielig!!!! En een goed kloppend hartje, WOW meis. Hoop dat je opknapt. Ongelooflijk dat je zo ziek bent als je weet dat prednison nota bene tegen misselijkheid wordt gegeven.
BB AAAHHHHHHHHHH Tammy mijn bloedwaardes waren goed. Ze hebben een virus gevonden. Buikgriep in combinatie met zwanger zijn. Ga weer op mijn roze wolk zitten
nog nooit zo een echo gehad. altijd te horen gekregen te klein etc Nu hoor ik perfect. Ik had gisteren 2 lieve artsen Echo kwam van haar kant en of haar leerling het mocht doen. Ze kon met deze echo niet meten of printen. Op de afdeling staan er betere. Ik mag altijd bellen als ik iets heb. Zo lief echt heel erg lief
BS, wat een mooie echo! Veel plezier weer op de roze wolk. Weet je wat de feestvreugde verhoogt, iets babyachtig bestellen via internet! Dinsdag om 10.45 uur de IUI. Gelukkig kan ik met de auto. Fijn ik sta stijf van de Predmed en gebruik nu ook de Utro.
Super mooi BS! Tammy, veel succes morgen! Temperatuur je ook? Ik heb nl mijn eisprong maximaal de dag na de positieve test. Niet om je onzeker te maken, maar dinsdag lijkt zo laat als je gisteren een positieve test had? Of heb ik wat gemist?