Zo dom maar d8 even proberen te luisteren met de angelsounds. Je leest wel eens verhalen dat mensen het al bij 8 weken kunnen horen. Nou niks gehoord en nu alleen maar steken in mn buik van het duwen met dat ding!! Bah ik haat die onzekerheid! Alf je bent al zo ver! Gaat vast goed komen!! Ennee hier ook wel eens jaloerse steken bij het makkelijk af gaan van zwangerschappen bij andere, ondanks dat ik al 2 kinderen heb. Ik gun het iedereen maar ja, mezelf natuurlijk ook.
Tammy, balen dat je er niet zo'n goed gevoel bij hebt!! Ik hoop dat je toch goed zwanger bent!! Ik durf niets eens te vertrouwen op mijn gevoel...
Het gaat wat beter, alleen eten is niet echt gezellig. Morgen weer een echo de laatste keer dat ik in Belgie loop. Schildklier heel veel gezakt dus krijg nu minder medicijnen. Ik kijk elke dag naar mijn filmpje dat geeft me rust. Genieten helaas kan ik niet echt. In LUMC geven ze 10 wk als grens aan en niet 12 weken. Nog 3 weken te gaan
10 weken? Dat is goed nieuws! MoesCH, hier ook zo'n Angelsound oen. Hoor ook niks. Af en toe een uitschieter naar 135/140 bpm maar te kort om zekerheid te krijgen.
Alf echt ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, nu natuurlijk nog onzekerder als dat ik was.. Wat kunnen 2 dagen toch lang duren! Bs hopelijk morgen een mooie echo voor jullie. Ik mag donderdag pas en dan ook nog pas om 15u40!!
Mag ik jullie nog wat vragen? Ik las hier pas over vitamines enzo, maar is het beter om alles los te gebruiken? Ik heb nu gewoon een multi vitamine om zwanger te worden en zijn. Ik heb bijvoorbeeld te veel b12 in mn bloed, dus heb dat bijvoorbeeld niet nodig (eet wel vegetarisch....).
Succes met de echo morgen butterfly stars! Die 10 weken grens hebben ze mij daar gelukkig nooit verteld. Toen het bij mij met 11 weken mis ging zeiden ze wel dat ze dat bijna nooit zagen zo laat nog, na zoveel goede echo's. Ik hoor altijd weer bij de minderheid voor mijn gevoel, maar daar zullen jullie ook wel eens last van hebben. Helaas.
BS veel plezier morgen bij de echo! Hier mezelf een dure dopler kado gedaan met display met 9 weken, maar het hartje pas kunnen horen bij 10.6 maaaaar dat kan alleen maar omdat mijn placenta achter ligt en mijn baarmoeder naar voren gekanteld. Zelfs nu blijft het lastig zoeken maar gisteren 1 minuut lang een heerlijk galloperend paardje van 169 per minuut ❤️ Nijntje, ik gebruik ZS vitamine en los nog extra D en visolie
Hmmm, tja misselijkheid kan wel komen en gaan, maar ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. In het begin ben je gewoon super gefocused op alle kwaaltjes. Ik werd altijd helemaal naar er van als mijn borsten minder/ niet gevoelig waren. Hopelijk ben je snel weer super misselijk (zou je normaal ook niemand toe wensen)
Kom dan maar lekker hier kletsen! Is ook lastig die andere topics, ik heb het ooit een paar dagen bij een uitgerekend in ... topic uitgehouden. Maar is i.d.d haast niet te trekken als je zelf nog zo onzeker bent.
He meid, wat balen! Jij voelt je lijf altijd wel erg goed aan... Hopen dat je je over een paar uur alsnog zwanger voelt. M.b.t. die IUI prutsers, ben ik het met Alf eens, ik zou sommige gyns ook wel eens willen verassen met groot en koud gereedschap
Tammy dikke knuffel en ik heb een kaarsje voor je branden hoor! Enne Moes, de kwaaltjes komen en gaan ECHT WAAR ik weet er alles van!
BS toi toi toi! Op naar een mooie echo! @Tammy: wanneer kun jij nu weten of het raak is? Werkt dat hetzelfde als bij een gewone eisprong? Dus nu over een dag of 10 testen? Hier gister mijn 2e pregnyl-injectie gehad. Vanmorgen tegen beter weten in weer een digitale gedaan (ik dacht; mijn eigen HCG moet ook al minimaal 2x verdubbeld zijn), maar nog steeds 1-2 Ik begin het nu wel langzaam echt somber in te zien... Als je 4 dagen na een 1-2 én met 2x 1500 pregnyl in je lijf geen andere uitslag krijgt... Morgen nog 1 keer prikken, en dan zaterdagochtend weer testen. Als er dan nog steeds 1-2 staat dan stop ik er mee en laat ik de natuur op zjin beloop
BB ik haat die testen. Ik teste altijd negatief ook al was ik zwanger. Ik vertrouw ze niet. Ik hoop gewoon op een wondertje Toch weer angstig voor de echo bah, wanneer komt die roze wolk nou? Dit is al een mijlpaal voor mij
Bb hopelijk krijg je snel 2-3 weken te zien! Niet opgeven (makkelijk gezegd)! Bs hoop op weer een super echo voor je!
BS succes weer straks! BB long time met de streeptesten heb je op een gegeven moment zoveel hcg dat hij het niet aankan en lichter wordt.. Zou dat met een digitale mss ook gebeuren?