Mykelti, hoe is het met jou? Jij gaat ook alweer aardig naar nod. Ben je tevreden over je temp? (heb even zitten gluren )
De echo was goed. zit volgens gyn op 7 wkn. dus late eisprong gehad. waar we hier in dit topic al achter waren. zag er laag in de bm wat rommelig uit wat het bloedverlies kon veroorzaken. maar dat was volgens haar los van de zwangerschap. mag over 3 wkn pas weer voor n echo.
Alf, hier geen/weinig hoop deze ronde. Wel geklust tijdens vruchtbare periode, maar teveel stress de afgelopen weken. Het gaat slecht met mijn vader (die de jouwe niet blijkt te kennen overigens..). Hij heeft afgelopen week een overdosis insuline gespoten en afscheidsbriefjes geschreven. Mijn moeder vond hem gelukkig op tijd, maar nu af en aan toch weer depri. Hij heeft in een paar jaar tijd 2 hartaanvallen en 2 cva's gehad en aan die laatste diverse problemen overgehouden en hartfalen aan de eerste twee. Hij is ook al jaren af en aan depri, maar hij houdt altijd alle hulpverleners voor het lapje, dat hij niets mankeert en ze geloven hem allemaal...en wij zitten al 20 jaar met de shit... Maar goed, vandaag weer thuisgekomen nadat hij van de week weer opgenomen is geweest wegens teveel vocht dat vervolgens (extra) benauwd maakte. Morgen komt er thuishulp om met hem te helpen en maandag komt er ook een psych aan huis. Hopelijk ziet hij eindelijk het licht, maar we zijn er bang voor... Zo, even mijn verhaal, maar niet voor medelijden hoor...gewoon even van me af schrijven.
@moesCH: gefeliciteerd met je mooie echo! @Mykelti: wat erg van je vader....ook heel moeilijk voor jullie. Sterkte ermee meis
Bedankt meiden, welke kant ook, het komt ooit wel eens goed. Hij is overigens ook wel de beste vader ooit geweest vroeger hoor, dus niet allemaal kommer en kwel. Hoop, helemaal vergeten jou een PB te sturen. Doe ik nog binnenkort! Vergeet ik het, moet je mij maar even PB-en.