Wat heftig Mykelti! Niks ergers dan een familielid dat ongelukkig is. Vooral omdat je er niks aan kan doen Die machteloosheid is killing! Ik krijg het er koud van omdat het voor mij heel herkenbaar is. Mijn vader was depressief en hij heeft zich op zijn 53e dood gedronken. Ik was toen een meisje van 21 dat uit alle macht geprobeerd heeft om hem te redden. Maar als ik iets geleerd heb dan is het dat als iemand niet gered wil worden het ook niet lukt. Ik hoop dat je vader ergens nog wat vreugde ut kan halen de komende jaren. Is hij al oud? Liefs BB
Jeetje BB, dat is ook vreselijk! Dat laat een diepe deuk achter, zeker op zo'n jonge leeftijd... Dat is ook zo, maar ook de druk die het op ons legt, is er moeilijk. Soms weet je ook niet wat nu een betere afloop is...hoe erg dat ook is. Weet niet zo goed hoe ik dat moet opschrijven, maar mss snap je wel wat ik bedoel. We proberen het ook een beetje los te laten. We zitten al 20 jaar in de shit (psychoses, depressies en lichamelijke narigheid) en op een gegeven moment is je eigen koek ook op, qua zorgen maken e.d. Ik probeer ook een beetje afstand te nemen, ook voor Hugo, en dat doet mijn moeder ook wel. Het sneue is ook dat je nooit weet in welke staat hij is. Of super aardig en vrolijk of vreselijk onrealistisch, verbaal agressief of depressief.
@BB: wat erg voor jou ook! Ik ben het met je eens: als iemand niet geholpen(gered) wilt worden,dan lukt het je ook niet. @Mykelti: je vader is ook nog best jong. Lijkt me ook erg moeilijk om mee om te gaan
Ja, hij is niet oud, maar hij heeft bijna 20 jaar geleden een diagnose gekregen van een extreme vorm van parkinson en daar is de levensverwachting max 10 jaar van, dus als je dat rekent, is hij nu al "oud" zeg maar. Wel sneu voor mijn moeder. Zij is 7 jaar jonger en heel vitaal. Jaren geleden vroegen mensen al of mijn vader haar vader was. Erg confronterend.
Voel me opgelucht. maar durf nog lang niet opgelucht adem te halrn. de komwnde weken blijven spannend. vooral nu met het bloedverlies! mykelti wat erg van je vader. heel veel sterkte!!
Heb je het kindje al eerder gehoord met de AS, Alf? Zo niet, dan hoeft er echt niets aan de hand te zijn. 12 Weken is ook nog best vroeg en als je kindje helemaal beneden ligt, kun je hem/haar sowieso bijna niet horen. Al even op en neer gesprongen? En bij je liezen geprobeerd? Je moet iig schuin naar onderen richten.
Hier gister hele dag geen bloedingen. Maar vanochtend op het toilet wel weer.. Bah.. Hoe zit het bij jou bs? Heb je nog bruinverlies?
Moes bah kan door de echo komen België belde hoe t ging zo lief volgende vrijdag pas echo omdat de s er anders niet is en zij bepaalt waarom kunnen ze hematoom niet weghalen ze zeiden dat vaak gebeurd bij ivf of icsi
Bs nee op de echo was te zien dat het bloed in de bm zit. Was een beetje een rommelig beeld. Volgens gyn kon ikmnog wat gaan bloeden. Maar ik voel me er niet echt gerust op? Kan je lichaam al een miskraam voorbereiden ondanks dat er een kloppend hartje is?? Bs ik had bij de 1e zwangerschap ook een hematoom. Trok vanzelf weg. Bloed je nog?
Nee gelukkig niet Ik kan ook niet echt genieten grote beurt wil ik alleen doen als mannetje thuis is België zei ook dat ik een bijzonder geval ben daarom loop ik nog daar geef me ook geen vertouwen kindje was wel goedgekeurd
hè meiden wat een onzekerheid allemaal Hier opgestaan met knallende koppijn en de hele ochtend al zitten janken, en ook een flinke huilbui bij de gyneacoloog net BAH