Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Ohj Tammy wat spannend!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Spannend Tammy! Je zit nu op 6 DPO ofzo toch? Krijg je normaal direct een lage temp dan als het mislukt is?
    En nog een vraagje, wat is eigenlijk de reden dat je IUI krijgt en niet via ZI probeert? Sorry als ik dat ooit gemist heb.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Fijn BB, hopelijk hebben ze gelijk!

4. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi Tammy, kan het wel begrijpen hoor het is gewoon balen als je ergens in investeert en je krijgt er niets voor terug en weer tijd/geld verloren :(.

5. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Tammy spannend!!

bb hopelijk.di een mooie stijging!

6. Lisa1976

Lisa1976 Actief lid

10 dec 2012
    209
    0
    16
    Dag dames,

Ik plaats hier even een berichtje omdat ik hier een tijdje heb meegeschreven een tijdje geleden. Helaas is mijn zwangerschap weer misgegaan , dit keer was ik 17,5 weken zwanger. Afgelopen vrijdag bevallen van een piepklein kereltje. Aangezien ik clexane spoot, aspirine slikte, utrogestan gebruikte , extra vitamines slikte en dit allemaal niet heeft geholpen, zal het schijnbaar toch iets genetisch zijn waarom het nu al voor de derde keer verkeerd gaat... Het Radboud gaat zich hier nu verder over buigen. Nu heb ik dus nog clexane en utrogestan over en ik wil dit liever niet terugbrengen naar de apotheek omdat dit dan meteen wordt vernietigd en dat is hartstikke zonde want het is nog helemaal nieuw en netjes in de verpakking. Heeft iemand een idee waar ik dan terecht kan met deze medicatie ? Ik weet dat ik het hier niet mag aanbieden dus als iemand een idee heeft waar ik het dan kwijt kan, dan stuur me een pb tje !

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi Lisa, wat een vreselijk nieuws dat jullie je lieve zoontje verloren zijn! Hoe weten/waarom denken ze aan genetische issues? gaan ze wel onderzoek doen? Heel veel sterkte in deze enorm moeilijke tijd!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk meid! Wat hebben jullie veel mee moeten maken en nu weer! Heel veel sterkte!

9. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisa, wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte en ik hoop dat ze de oorzaak kunnen achterhalen. Dikke knuffel.

Mykelti, ik doe het allebei! Beetje frubelen met rietjes tijdens de positieve test en daarna de IUI. Dubbele kansen hoop ik. Daarom heb ik wel hoop voor deze keer. Ik ben ervan overtuigd dat de IUI te laat was maar de ZI was wel precies op tijd.

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Oh Lisa, wat een vreselijk nieuws. Ik ben elke keer al zo van slag na zo'n vroege miskraam. Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe dat moet voelen als je echt al een bewegend kereltje in je buik hebt :(

Ik hoop dat het ziekenhuis iets vindt en ik hoop dat we hier een beetje tot steun kunnen zijn voor je!

Sterkte!

Liefs BB

11. Alf

Alf Niet meer actief

Lisa Wat vreselijk meis! Ik hoop dat ze een oorzaak kunnen geven, zo laat is gewoon een nachtmerrie! Mag ik vragen, was er gewoon geen hartje meer of is er iets anders gebeurd? Ik heb het zelf ook meegemaakt met mijn eerste en het is nu weer mijn grootste angst. Sterkte X

12. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Lisa, WAT verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

13. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Lisa, wat vreselijk voor je. Zo laat lijkt me zo afschuwelijk. Wat een klappen krijgen jullie te incasseren.

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lisa heel veel sterkte de komende tijd

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Lisa, veel sterkte

Tammy, ik wist dat je nu ook ZI deed ja, maar wat is de reden dat je überhaupt in aanmerking komt voor IUI als ZI ook een optie is? Dat bedoelde ik meer. :)
    En voel je je nog steeds goed?

Hier nu 13 DPO, maar nega test. Had ik wel verwacht, dus kom maar op, op naar weer een volgende ronde...

16. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3856 Tammywynet, 9 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2014
    Mykelti, ik heb altijd IUI gedaan voor de IVF, daar een aantal keren zwanger van geweest. De ZI is gewoon een extra kans ernaast. De IUI heeft een betere kans van slagen aangezien dat direct in de baarmoeder wordt ingebracht. Maar ik ben blij met de extra mogelijkheid.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ok, helder. Ik dacht dat je voor IUI een bepaalde indicatie moest hebben. Bij ons wilden ze daar dus niet aan beginnen, want het zou onze kans niet vergroten?! ;)

18. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar ik ben single en dus had de IUI/Medische molen nodig wil ik zwanger kunnen worden. ZI had ik toen nog nooit van gehoord. Ik zat ook bij een donorbank die alleen bij klinieken bezorgde. Nu kan het allebei:).

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik vind het fijn voor je dat je die mogelijkheid iig hebt! :)

Duim duim duim voor deze ronde :D

20. Alf

Alf Niet meer actief

BS, Hoe gaat het met je? Alles rustig?

BB, En met jou? Ging je nou vandaag weer Hcg laten bepalen?

Tammy, Wanneer weet jij meer? Durf je al iets te testen?

Deel Deze Pagina