Ik zie je onderschrift van je kleine man Alf en hij is al stukken groter en zwaarder dan Hugo! Dat is echt een onderdeurtje.
Mogge Meiden, BS Ik dit afgelopen vrijdag nog huilend aangegeven bij mijn gynaecoloog waar blijft mijn roze wolk (vroeg ik hevig snikkend) De gynaecoloog vond het heel begrijpelijk dat ik mij zo voelde, juist als je van heel ver komt verwacht je van jezelf dat je juist nu zo blij moet zijn, het is gewoon heel tegenstrijdig, ik wil heus wel genieten maar het lukt gewoon niet vaak genoeg.
I know, Mijn kleine prematuur Maar lange ouders he.. J.sr. en ik zijn beide goed voor bijna een metertje of twee
Goedemorgen meiden, Had gister (8 dagen na de eerste 1-2 test) nog altijd 1-2. Ik ben nu dus gestopt met de injecties en ik laat het loskomen. Ik hou iets kunstmatig in stand wat duidelijk geenszins van plan is om uit te groeien tot een echte baby.. Op naar het draagmoedertraject nu!
Lisa wat verdrietig zeg! Bs hier kwam het genieten pas bij het voelen van de baby. Daarvoor was ik altijd bang dat t mis zou gaan. Pas toen ik het kindje echt ging voelen kwam de roze wolk! Hier leek t bloeden voor 2 dagen te zijn gestopt. Maar vanochtend op het toilet weer wat bruinverlies en een klein propje bloed... Bahhh..
BB, Oh meid wat rottig Maar de stijging is inderdaad wel minimaal in 8 dagen. Verdorie, had zo voor je gehoopt dat het de sleutel zou zijn! Ga je wel door en volgende keer meteen na eisprong injecteren? Sterkte
Bengeltje en BS, Ik las van de week dit artikel (via Mykelti) op FB. Ik herkende heel veel hierin, en als ik jou zo lees denk ik dat ook jij hier wat aan kunt hebben. Hang in there.. het is allemaal niet makkelijk x
Bb k.. Zeg ik was zo aan t duimen Moes bah dat bruin ik ben net een s.... Met plassen ik kijk gelijk vanmorgen accupunctuur gehad avondeten blijft drama nu voel ik me beter buikje is aan t groeien dús krampjes en die maken mij zo onzeker ook in de avond lage rugpijn Vrijdag weer echo ben nog nooit zover geweest
BB, wat rot zeg! Ik had het zo gehoopt voor je! Heel veel sterkte meid! MoesCH, wat irritant zeg elke keer dat bruinverlies! Houd je je wel zo rustig mogelijk? Ik ben daar trouwens in veranderd in dat 'broek/wc loeren'. Ik doe het nu niet meer als ik geen buikpijn ofzo heb. Ik spoel gelijk door. Geeft meer rust. Ik twijfel trouwens ook of ik dan weer aan Moeders voor Moeders mee zal doen. Alles op het toilet is zo stressvol. Maar ik kan er nog even over nadenken. Het is nog niet zover. Meiden, heel veel sterkte in deze onzekere tijden!
OZ2014, hier valt niets te testen ben ik bang. Dikke afscheiding is al een paar dagen weg. Geen last meer van (.)(.) en nog wat andere randvoorwaarden zijn ook niet aanwezig. Ik neem aan dat ik rond zondag ongesteld word.
Bs komt vast goed. je bent al bijna 8 weken!! en dat steeds kijken op de wc, pff schei uit... tammy hoop dat het toch raak is voor je!
Vandaag nekplooi meting en uitslag bloed/ combinatietest. Heb mezelf beloofd dat ik als we dit doorstaan hebben ik mijn zorgen overboord ga zetten en het wel zie allemaal. Dit is sowieso mijn laatste zwangerschap, laat ik er wat van proberen te maken.