@Tammy; als ik iets heb geleerd van 9 prille zwangerschappen dan is het wel dat ze alle 9 anders waren en dat ook de week er voor elke keer anders was.... Het kan echt nog hoor! Hier nog dikke vieze roze knaltesten. Wil nou gewoon dat ze weer wit worden en dat ik verder kan
Hier trouwens gisteren een vreselijke break down gehad, ik kon alleen maar huilen! Ben zoooo bang dat de uitslag van de NIPT afwijkend is ( terwijl de nekplooi 0.9 was en verder geen markers voor afwijkingen) het wachten is gewoon verschrikkelijk! WAT een beproeving is het zwanger raken EN blijven toch
Bengel Jij al uitslag? las laatst hier op zp dat slechte nipten snel ( met ff ruim 1 week al) bekend worden gemaakt in België. Spannend toch.. Ik begreep van Spaarne dat ze al bezig zijn met nipt bij afwijkende nekplooi. Dus zou evt ook meteen kunnen straks ipv 1 april
Alf spannend, hopelijk is de uitslag goed! Bs ik heb de 24e pas weer een echo! Duurt zo lang! Bengeltje ik hoop dat ook jij snel een goede uitslag krijgt van de nipt! Bb *knuffel*
Bengeltje, wat een onzekerheid en een wachten! Hopelijk krijg je snel de uitslag. BB, dikke knuffel voor jou. Is wel fijn dat je het draagmoedertraject al in de startblokken hebt staan. Kun je je daarop richten. Sterkte deze tijd. Hier, nee hoor er zit echt niets in. Ik ken mijn lichaam heel goed en weet wanneer het goed zit en wanneer niet. Mijn randvoorwaarden zijn eigenlijk altijd hetzelfde. Geeft me ook de tijd de teleurstelling te verwerken voor 'Auntie Flo comes to town'. Dat vind ik zo'n rotmoment.
Moes bah 2 wk wachten ik kan niet wachten tot vrijdag hoop dat de hematoom kleiner of weg is en ik wil een mooi hartje en baby zien bb ga je bloedprikken? Vaag die testen Bengel denk aan je Hier gaan we een nipt test doen in lumc Tammy ik blijf duimen
Ha meiden, hier nette nekplooi van 1,2 mm. Bloedtest en combi hoor ik met paar dagen. Sturen ze naar VUmc en die bepalen het risico. (wist niet dat dat zo ging, vorige je alleen nekplooi gedaan, geen combitest) Verder voor het eerst termijn bepaald, en drie dagen vooruit gezet *grijns*
BS, bedankt1 Alf, fijn nieuws zeg! Ik begrijp dat je in Nederland dus nu ook de NIPT test kan laten doen? Er is geen ziel meer dat wanneer ik zwanger ben nog met een naald of iets anders naar binnen gaat.
Ja, officieel per 1 april bij verhoogd risico nav combitest. Althans, dan krijg je hem vergoedt Wbt die naald; Precies! daarom vorige keer ook geen combitest laten doen. No way ook maar een percentiel risico!!
Fijn, ALF. BB, klote weer. Gelukkig plan b. Wat ongelooflijk vermoeiend kan dit traject toch zijn. En hoe onbegrijpelijk dat het voor zovelen kennelijk wel vanzelf gaat.
@Alf; wat fijn! Zo,n goede uitslag! @BB; sterkte meis! @BS: morgen al 8 weken! @Maria999: ik moest gisteren nog denken aan dat babylijkje wat in die AH tas gevonden werd. Ik word er beroerd van